yoga Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg pleier å fjerne disse forhatte hårene med voks. Men nå er jeg så innmari lei!! Er det noen som har noen gode erfaringer med å fjerne dem med elektrolyse eller laser? Og hva koster dette?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Dette kommer an på et par ting. Har du mørke hår? Og kun det? ELler er det lyse hår innimellom? Har du helt mørke hår er laser en kjempefin mulighet for deg. Men har du lyse hår eller lyse hår innimellom tar ikke laseren disse.... Elekrolyse er utrolig tidkrevende og vil nok mest sannsynlig koste deg det samme som laser om det er mange hår og man må tilbake mange ganger.... I tillegg tar man ikke alle hårene på en gang, hårene må spares ut og det er i det hele tatt en tungvindt løsning for de fleste. Voksing derimot kan man gjøre hjemme, eller i salong. Det er billig å gjøre selv, og enkelt. Det tar både lyse og mørke hår, og hårene er borte på null komma niks. Jepp, om det er slik at du ikke har kun helt mørke hår ville jeg fortsatt med voksingen. Hilsen hudterapeut....
yoga Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 (endret) Takk for svar Nei, jeg har ikke kun mørke hår. Men jeg synes det kan se ut som om selve hudområdet på overleppen også begynner å bli litt mørkere etter voksbehandlinger. Kan det stemme at voksing kan føre til pigmentforandringer e.l. i huden? Endret 2. august 2008 av yoga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå