Teriyaki Skrevet 4. august 2008 #21 Skrevet 4. august 2008 Bare ikke glem å slå av motoren så du ikke får den i revers Men jeg synes det er en helt "høl i hue" ide forde det kan da ikke være godt å få en girspak opp i seg. For en tullete fyr du har men hvist han synes det er så spennende så hvorfor ikke spør ham om han ikke kunne tenke seg å få den samme spaken opp i baken, ville jo være det samme spør du meg... Vel så lenge hun ikke holder inn klutsjen så går det ikke å skifte gir, eller å sette den i revers. Ellers så har vel ikke du så mye rett til å kalle han en tullete fyr fordi han kanskje liker noe annet enn deg selv?
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 4. august 2008 #22 Skrevet 4. august 2008 Bare for å si det.. Mottoren var ikke i gang. Var ikke helt situasjonen en hadde bruk for og kunne kjøre i. Vi hadde vel helt andre tanker i hodet.. Hilsen Janne
Gjest Janicke Skrevet 4. august 2008 #23 Skrevet 4. august 2008 Smiler... Det høres sprøtt men også helt greit. Hvordan kunne du finne på noe slikt. Ser hvorfor men.. Kan tenke meg din sambo og du syntes det var både moro og pirrende. 'men' Hva om noen har kommet og sett dere. Det må jo ha blitt et sjokk. Men det skapte vel en spenning rundt det. Hvor var han i bilen når du, ja du vet.. Er vel best og ha på seg skjørt eller kjole. Synes dette er en deilig sprø ting og gjøre. Planter skumle tanker i en slikt. mhm Janicke
K.A. Skrevet 4. august 2008 #24 Skrevet 4. august 2008 (endret) Eksosrør.. Håper virkelig ingen er så sprø at de gjør det Må bli for ham det da, i tilfelle Endret 4. august 2008 av K.A.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #25 Skrevet 4. august 2008 Hei.. igjen.... Jeg har vært ute å kjørt. Tror faktisk jeg og vil prøve dette. Tenkte jo på det hver gang jeg girte om. Jeg girte ikke mere en vanlig. Om noen tror det. Vi har garasje. Men det blir ikke helt det samme å sitte der inne. :-D Hva/hvordan/hvor kan evt en mann bruke pikken inne i en bil. Jeg har ikke fantsi til og tenke meg til det. :-) Janicke
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. august 2008 #26 Skrevet 4. august 2008 hmmm.... det er bare en ting som ikke høres helt rett ut i historien din..... youtube?? fant du videoen på youtube? at du kunne finne det på tube8 forstår jeg men..... Så tøft at du prøver ut fantasier!! you go girl!!
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 4. august 2008 #27 Skrevet 4. august 2008 Hei.. Sa ikke at vi fant den på youtube. Vi var på Youtube, og noen andre plasser. Så de fant vi på noen andre plasser. Trodde, håpet det ville være flere som hadde forsøkt dette. Nå føler jeg meg litt mer tullete enn andre. Ser det er en jente som ble nysgjerrig på det. Det hjelper litt på psyken min :icon_smile: Var dette vi gjore så kinky da?? Hilsen Janne
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. august 2008 #28 Skrevet 4. august 2008 Hei.. Sa ikke at vi fant den på youtube. Vi var på Youtube, og noen andre plasser. Så de fant vi på noen andre plasser. Trodde, håpet det ville være flere som hadde forsøkt dette. Nå føler jeg meg litt mer tullete enn andre. Ser det er en jente som ble nysgjerrig på det. Det hjelper litt på psyken min :icon_smile: Var dette vi gjore så kinky da?? Hilsen Janne Ehhh..... NEI.... kinky ja!!! tullete? hvorfor?? syntes det var sitrende å følge trden din! kjenner det gjør noe med underlivet mitt ja!! Sex skal være godt, morro, spenende og jeg mener at man skal være søkende og oppfinnsom så lenge man holder seg unna dyr og barn! biler faller ikke inn under denne kategorien(hestekrefter?). Og hvorfor ikke? har du lyst til å prøve så hvorfor ikke? Den eneste du skal frykte fordømmelse fra er da tross alt din kjære og slik jeg tolker det var det suksess! Nei slapp av og vær stolt av at du tørr å prøve. Der er alt for mange der ute som fordømmer andre og selv vil ha dyna trukket opp til halsen og lyset av! ps. beklager men jeg så ikke at du skrev "og andre steder :-) leste youtube og forsto intet ;-)
Lena80 Skrevet 5. august 2008 #29 Skrevet 5. august 2008 Hei :-D Jeg chatet med en jente i går, hun hadde fått se et slikt filmklipp til en hun hadde chattet med for en stund siden. Det var en norsk jente. For de snakket norsk. Så ikke ansiktet deres. Men fikk se alt det andre godt. Personen med kameraet satt i baksetet og runket. Den var også fin, sa hun Jeg nevnte denne tråen for henne. Vet ikke om hun har vært her. Hun syntes også dette så litt slik sprøtt med pirrende ut. Jeg får se.... Kanskje jeg,vi får lyst til og være litt sprø, kinky en finværs dag. Hilsen Lena
Gjest Gjest_Stina_* Skrevet 5. august 2008 #30 Skrevet 5. august 2008 Ja. Alle har sine sider. Men kan ikke dømme noen for at de lyster på noe som du/jeg ikke liker. Dette er nok deilig og moro for de som liker det. Hadde vært stili å se på! Tror ikke jeg kommer til å pule bilen min. men å pule i bilen gjør jeg gjerne eller kanskje gruppe sex i en buss. Hilsen Stina
Jonred Skrevet 5. august 2008 #31 Skrevet 5. august 2008 Hmm. Ja, dette høres både rart og veldig deilig og opphissende ut. Skulle gjerne sett noe lignende, ja. Har nok noen av de samme spørsmålene som Janicke; hvor gjorde han av seg, og hvordan fikk du det til rent praktisk..? En deilig opplevelse for begge var det sikkert.
AnneS Skrevet 5. august 2008 #32 Skrevet 5. august 2008 Vel så lenge hun ikke holder inn klutsjen så går det ikke å skifte gir, eller å sette den i revers. Ellers så har vel ikke du så mye rett til å kalle han en tullete fyr fordi han kanskje liker noe annet enn deg selv? Vell "tullete" er vel ikke negativt er det? Det var ikke ment å være negativt i allefall, bare sjarmerende Men uanset så har jeg en SUV med automatgir... For å være helt presis så er det en Chevrolet Colorado som jeg bruker kun til å ta datteren min til skole, ballet og gymnastikk med. Kort sagt så er jeg ei Trøndersk (Byåsen) eksosrype med stor bil som forurenser nærmiljøet (vil mange si)... men automat gir har den i alle fall...
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 5. august 2008 #33 Skrevet 5. august 2008 Hei.. Masse fine svar her.. Men enda ingen andre som har gjort det AnneS er da samme hvilken bil det er. Bare den har en fin girstang. Så du liker detaljer Jonred. Det var da ikke så vanskelig. Sitte på kne i begge setene og se mot baksetet så er jo girstangen ganske så på rett plass. Men det som var mest moro, var jo min sambo som satt bake der med store øyne, og et enda større glis. Da jeg omsider fikk lirket meg ned på stangen. Om det var situasjonen eller at det var godt som pirret mest, er mer usikkert. Men det fungerte ganske så godt Det beste ble etterpå. Måtte være årets hardeste kuk jeg fikk til rådighet der utenfor bilen. Det avr faktisk veldig opphissended og sitte der å ri, mens min kjære ble helt naken der i baksetet og runket den deilige kuken sin. hmh.. nå blir det varmt her.. Hilsen. Janne
Gjest Erik Skrevet 5. august 2008 #34 Skrevet 5. august 2008 Dette var jo en varmt og kinky tema.. Hadde ikke vært meg i mot å få se noe slikt. Det må da være litt sexy. Kjenner at det pirrer både min kjære der nede i skrittet og min fantasi. Kommer til å tenke på en deilig våt fitte neste gang jeg tar i girspaken i bilen. Nå tror jeg det blir noe annet jeg må ta tak i her. For den har våknet. Det er jo en del deilige innlegg her på dette forumet. Dere er deilige, alle jenter og kvinner. Hilsen Erik.
Gjest Kari Skrevet 5. august 2008 #35 Skrevet 5. august 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod
Trillrund Skrevet 5. august 2008 #36 Skrevet 5. august 2008 Hvis bilen har rattgir skjønner jeg at det kan være et problem. I biler med girstangen er plassert i midten av bilen, så ser jeg at dette kan være en utfordring. Og det finnes jo mange fine girkuler å få kjøpt hvis man ikke liker den bilen har i dag.... Vår bil har nok for stor topp på girspaken, men jaggu skal jeg se etter ern alternativ neste gang jeg er innom en Biltema..... ;-)
Jonred Skrevet 5. august 2008 #37 Skrevet 5. august 2008 "Så du liker detaljer Jonred." Tja. Ja, i hvert fall i dette tilfellet! Er imponert og litt misunnelig. Og skjønner at dere nok har en annen bil enn oss. Ellers...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #38 Skrevet 6. august 2008 Kinky... Og sprekt... Må være et deilig syn!!! Hvilken bil har den beste girstangen ? Jeg har en Opel Vectra 2002. Tror den ville fungere. Hilsen Jan
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #39 Skrevet 6. august 2008 Dette må jo være litt sprøtt. Og kinky self.. Vi har en Toyota Previa 04.. Den må jo være perfekt. Ikke at jeg har tenkt å gjøre det. Men om en vil. Så tror jeg den ville passe til dette. :-) Stina
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 6. august 2008 #40 Skrevet 6. august 2008 Vet ikke om jeg hadde satt meg på en girstang akkurat. Men sex i bil er uansett topp. Kom over en video instruksjonsvideo for hvordan å ha sex i en bil - og der påpekes det klart og tydelig "se opp for girstanga". http://lola.no/index.asp?id=61823 Tydeligvis noen som ikke har fått med seg alle mulighetene:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå