Gå til innhold

Bil sex

Gjest Gjest_Janne_*

Fremhevede innlegg

Gjest Janicke
Skrevet

mhm.. Jeg tror faktisk dette kan være moro jeg.

Vi har en Honda Acord, tror den er 2005 mod. Fin girstang :Nikke:

Så blir ikke Janne helt allene i den klubben her.

Må vel ha med typen da. Regner jeg med. Får hinte litt om det.

Er den filmen på nett, lett å finne? :roll:

Hilsen Janicke

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
mhm.. Jeg tror faktisk dette kan være moro jeg.

Vi har en Honda Acord, tror den er 2005 mod. Fin girstang :Nikke:

Så blir ikke Janne helt allene i den klubben her.

Må vel ha med typen da. Regner jeg med. Får hinte litt om det.

Er den filmen på nett, lett å finne? :roll:

Hilsen Janicke

prøv tube8dotcom og søk på car

Gjest Betty89
Skrevet

å fy faen....det va bare ekkelt!

Det fins sikkert 100 andre ting ei kan pula, istedenfor ei girstang!

Skrevet

Synes det er tøft, jeg :)

Romantikk og sex er vel og bra, men jeg vil også ha sex som bare er gøy og spennende, og rått. Man har da ikke sex bare fordi man elsker partneren, man har sex fordi man er kåt. Og kåt kan man være uten å være i det romantiske hjørnet. Kanskje man heller er i det eksperimentelle hjørnet, som her?

Gjest Mamma 40
Skrevet

Var 17 og jomfru da vi knullet i folkvogn i baksetet. En fin sommernatt og forelsket. Gjorde det i baksetet. Han kom 2 ganger den natten. Ettrpaa tenkte jeg paa prev og vi gjorde det ikke mer. Ble gravid og alenemamma etter den kvelden.

Gjest 2jenter
Skrevet

Hei

Vi var på sykkeltur en sommerdag.

Vi var langt oppe i bymarken. Der stoppet vi for en pause.

Hun kom bort til meg og nusset meg. Dette førte til at jeg ble på sykkelen, sittende på setet og hun brukte tungen på meg. Der ble vel så og si setet brukt som en dildo mens hun masserte meg.

Etterpå fikk hun en deilg runde med tunge og fingre fra meg.

Det var vår første utendørs sex. men det er eller ver ikke den siste!

Ikke det samme som bil. Men et "kjøretøy"

Kanskje vi skal prøve bilen..?

Lesbisk/bifil jenter Trondheim :kose:

• 4 uker senere...
Skrevet

:) Dette viser jo bare at det er fantasi der ute. En kan jo finne på mye for og sprite opp sexlivet og ha det gøy på så mange måter.

Bruke girstangen som "dildo" Kan også være deilig sikkert. I alle fall om situasjonen passer slik.

Kan ikke si at jeg aldri!! kunne gjøre noe slikt.. :Nikke:

Sykkelsete er vel litt keitete og bruke også :dry:

Ha en fin kåt dag... Siv Anita..

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Jeg har faktisk gjort dette, i utgangspunktet skulle det ikke skje. Jeg om min da kjæreste var på en kjøretur i finværet. Vi stoppet en plass ved sjøen og ble sittende i solen. Koste oss å klinte litt. Det var en åpen plass og ikke noe folk å se. Så vi endte opp med å skulle prøve å ha sex i bilen.

Ble nakene og jeg skulle bare kravle over til førersetet for å sitte der å suge han. Da bare som et innfall stoppet jeg over girstangen. Jeg tullet litt og sa jeg heller ville pule den.

Så lekte jeg litt der, før jeg flyttet meg videre.

Jeg trengte ikke å suge den hard, i alle fall..

Så synes det bare var gøy... Er sikkert mange som har lekt med tanken på det.

Hilsen. Jente vest i landet...

Gjest Elisabath
Skrevet

Måtte le litt her.. Er det ikke deilig at folk kan leke seg litt. Ikke bare ligge i kjedelige sengen å pule.

Det er jo så mange måter å ha sex og onanere på.

Tror dere ikke det gjøres mye rart bakk lukkede dører rundt omkring. Hadde sikkert blitt redd om en viste alt.

Jeg har også noen situasjoner som jeg trolig ikke vil dele med noen, noen gang. Men det var både godt og moro.

Mye holder det å gjøre bare en gang. Er så mye rart en kan finne på når en er kåt nok (full nok)

Jeg synes alle skal få leke seg, uten at andre sier det er griste, idiotisk, galt osv. Det som er fint for meg. Kan være galskap for deg.

Hilsen. Elisabeth

Skrevet

Er ganske overrasket over så mange menn kunne likt å se dette her. Altså jeg kunne aldri tent på å sett typen min pule eksosrører akuratt! :skratte:

Skrevet
Er ganske overrasket over så mange menn kunne likt å se dette her. Altså jeg kunne aldri tent på å sett typen min pule eksosrører akuratt! :skratte:

Litt forskjell på eksosrør og girstang da.. Eksosrøret er jo litt mer skittent...

Skrevet

Jeg har sett slike videoer, og det jeg alltid lurer på er hvordan de klarer stole på at de klarer å holde seg på beina. For om du glir med en girspake i deg kan jeg bare tenke meg at det er VONDT.

• 3 uker senere...
Skrevet

mhm... Jo da.. Sex i bil er fint... Har aldri gjort dette da.. Men hvorfor ikke.

Kan finne på mye når en er kåt

Hilsen

Margrete

Skrevet

Been there, done that.

Once in a lifetime.

Frister ikke til gjentakelse. Men det er et flott bilde å ha i kinky-albumet mitt.

Skrevet

Som mann er jeg usikker på om dette er "turn on" eller "turn off"... Jeg er temmelig oppfinnsom, men girstanga...?`

Usikker nå... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...