Gå til innhold

Bil sex

Gjest Gjest_Janne_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skulle kalle dette emnet.

Jeg og min sambo satt sammen og surfet på nett i går. Så på en del filmsnutter på youtube og noen andre plasser.

På en av de kom vi over noen jenter som "pulte" girstangen i bilen sin.

Min sambo lurte på om jeg kunne ha gjort noe slikt.

Jeg sa. Nei, kan da ikke gjøre slikt.

Kom til å tenke på tanken i dag når jeg var å handlet. Vi hare en golf. og den har en grei girstang.

Jeg tenkte jeg må jo være pervers for å tenke på dette. 'Glem det' lissom.

Men jeg får ikke tanken ut av hodet mitt.

Burde ejg ta med min sambo og overraske han med noe slikt.

Har noen her gjort det før.

Hilsen Janne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg smilte godt da jeg leste innlegget ditt.

Vet du hva?

Jeg tror kjæresten din hadde likte det svært godt om du hadde overrasket ham med dette pikante stuntet. Jeg kan til og med tenke meg at det er ganske sexy! Oh dessuten vil han jo ha fritt spillerom med hendene sine på deg..... dette håper jeg virkelig du gjør! - Og at du forteller om hvordan det var etterpå!

Come on, girl!

Skrevet

Jeg måtte også smile her. Tanken at den, altså girstaken i en bil kan ha en deilig form, har jeg tenkt. Men jeg har egentlig ikke tenkt ut tanken på den måten. (Den bør i alle fall vaskes først)

Men kan se for meg at det kan være en frekk, kinky handling å gjøre. Kommer vel til å tenke på det når jeg setter meg i bilen neste gang. Vi har automatgir i bilen, så den er i alle fall for stor.

Må kjøpe ny bil da med vanlig gir :forvirret:

men du må gjerne fortelle det her om du skulle komme til å gjøre det :smile:

Hilsen, Lena

Gjest Betty89
Skrevet
Jeg måtte også smile her. Tanken at den, altså girstaken i en bil kan ha en deilig form, har jeg tenkt. Men jeg har egentlig ikke tenkt ut tanken på den måten. (Den bør i alle fall vaskes først)

Men kan se for meg at det kan være en frekk, kinky handling å gjøre. Kommer vel til å tenke på det når jeg setter meg i bilen neste gang. Vi har automatgir i bilen, så den er i alle fall for stor.

Må kjøpe ny bil da med vanlig gir :forvirret:

men du må gjerne fortelle det her om du skulle komme til å gjøre det :smile:

Hilsen, Lena

Hehe, jeg må bare si at jeg også smilte godt når jeg leste dette innlegget ditt :) Ikke fordi det var dumt, men en morsom og spennende ide. Men det virker jo litt vanskelig å "ri girspaken" bokstavelig talt :gjeiper: Altså er det ikke noe annet du kan "putte inni deg" som han kunne like? Hva med en agurk :)? hehe

Skrevet
Hehe, jeg må bare si at jeg også smilte godt når jeg leste dette innlegget ditt :) Ikke fordi det var dumt, men en morsom og spennende ide. Men det virker jo litt vanskelig å "ri girspaken" bokstavelig talt :gjeiper: Altså er det ikke noe annet du kan "putte inni deg" som han kunne like? Hva med en agurk :)? hehe

En agurk sier ikke "vroom" :)

Hmmm alt etter hva slags bil det er, kan jeg forestille meg at det gjerne kan bli spennende vibreringer. God, gammel diesel? :reise:

Skrevet

Ble plutselig en ny mening med den smileyen etter reklamen :)

Skrevet

Bare ikke glem å slå av motoren så du ikke får den i revers :bryllup:

Men jeg synes det er en helt "høl i hue" ide forde det kan da ikke være godt å få en girspak opp i seg. For en tullete fyr du har men hvist han synes det er så spennende så hvorfor ikke spør ham om han ikke kunne tenke seg å få den samme spaken opp i baken, ville jo være det samme spør du meg...

Skrevet

Hei. takk for svar.

Anne Selene. Han har aldri sagt at han vil at jeg skal gjøre det, eller kommet med noe sterkt ønske om det. Er det noen som er tullete her så må det være meg.

Det var bare at de filmsnuttene satte en tanke i hodet mitt som jeg ikke bare får visket ut. Kan jeg si at det så, gøy, kinky, litt galskap i det når jeg så den jenta ri girspaken. og så så det virkelig ut som hun likte det.

Jeg elsker sex og onani. Så om det kunne vært gøy og godt til meg. Og samtidlig tenne min partner. Så kunne vi ha deilig sex i eller utenfor bilen etterpå.

Vi hadde sex i går. Og jeg satt litt oppå. Tenkte self på den girstangen ( Hva er det med meg da?) :forvirret: :-D

Hilsen Janne.

Skrevet
Hei. takk for svar.

Anne Selene. Han har aldri sagt at han vil at jeg skal gjøre det, eller kommet med noe sterkt ønske om det. Er det noen som er tullete her så må det være meg.

Det var bare at de filmsnuttene satte en tanke i hodet mitt som jeg ikke bare får visket ut. Kan jeg si at det så, gøy, kinky, litt galskap i det når jeg så den jenta ri girspaken. og så så det virkelig ut som hun likte det.

Jeg elsker sex og onani. Så om det kunne vært gøy og godt til meg. Og samtidlig tenne min partner. Så kunne vi ha deilig sex i eller utenfor bilen etterpå.

Vi hadde sex i går. Og jeg satt litt oppå. Tenkte self på den girstangen ( Hva er det med meg da?) :forvirret: :-D

Hilsen Janne.

Vell det er jo også en form for girstav og fikk du satt den i revers?

Hvist det er slik at du liker tanken på girstav så la typen ta video av deg og legg det ut på YouTube. Du for nok sikker nytelse av alle svar du får der og ikke glem å gi oss linken så vi kan "dømme" hvor god en er.

Gjest Gjest Erik
Skrevet

Hei

Jeg leste dette innlegget og må si det virker ganske så kinky. Å Kinky er et spennende ord. :-)

Jeg søkte litt på nett, og fant fram til noe slikt. Og jeg må da medgi at det var ganske så sexy og pirrende. Jeg ville ikke ha presset noen jente til og gjøre slikt. Men jeg ville heller ikke ha nektet.

Så din sambo vil kanskje være så heldig å få se deg utføre dette?

Tror ikke jeg tør spørre min kjæreste om noe slikt :forvirret:

hmm..

Erik

Skrevet

:-)

Det har jeg aldri forsøkt. Jeg gapet over en girstang en gang da min daværende kjæreste kjørte. Det var vel for å tenne han litt før vi kom hjem. Og det virket.

Men å bruke den som dildo har ikke vært i mine tanker. Har vel tenkt tanken at de kan ligne på noe slikt.

Skjønner hva du tenker på, og at du kan ha lyst til det.

Så du får prøve det :reise:

Hilsen

Stina

Gjest Gutten
Skrevet

Nå fristet det ikke mye med å kjøpe brukt bil :fnise:

Men fra spøk til alvor. Er ikke den full av bakterier da? Så du ikke får infeksjon eller noe. Kanskje sette på en kondom?

Skrevet

takk gud for at jeg ikke kjører bil.... :forvirret:

Skrevet

Hei'a.. Det er blandede følelser for dette og.

Fint det da. var litt spent på om det var noe resultat her nå.

En må da få like det en liker. Og self, alle må få si hva de mener.

Men,, synes nå det er litt kinky jeg da. :mrgreen:

Hilsen Lena

Gjest Betty89
Skrevet
Hei'a.. Det er blandede følelser for dette og.

Fint det da. var litt spent på om det var noe resultat her nå.

En må da få like det en liker. Og self, alle må få si hva de mener.

Men,, synes nå det er litt kinky jeg da. :mrgreen:

Hilsen Lena

Dette høres merkelig ut... Altså nei jeg hadde nokk ikke gjort det, bare kanskje viss typen min ville ekstra mye!

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Hei.. Ja, ja,, dette ble ikke helt som jeg tenkte. Men det ble veldig gøy. Fra han skjønte hva som ver på gang. Ble det masse tull og moro. Bilturen ble veldig gøy. Å finne plass var ikke så enkelt som vi trodde. det er jo folk over alt. men vi fant en plass til slutt.

Selve gjøremålet ble mest gøy, men også ganske så rått. det beste var vel tenningen min kjære fikk. Så det var vert det.

Vi hadde deilig og moro sex om en kan si det slik. Og vi ler litt hver gang vi ser på hverandre nå :kline:

Så det ble en fin dag.

Å ja... Jeg vasket den veldig godt før det ble gort.

Å ja.. det var ikke lett og stå der i setene.

Å ja.. noen flere vanskelige tinger..

Om det blir flere ganger. I alle fall ikke noe ofte!!

Hilsen Janne

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)

Åherregud, er trøtt og tenkte ikke helt over hva jeg leste, og fikk for meg at girspake var eksosrør (spør meg ikke). Var i total sjokk ei stund, eh ja. Men så begynte det da å gå opp for meg. Gir, akkurat, ikke eksosrør. Hm, ville brukt kondom over den hvertfall.

Endret av Yoghurt
Skrevet (endret)
Åherregud, er trøtt og tenkte ikke helt over hva jeg leste, og fikk for meg at girspake var eksosrør (spør meg ikke). Var i total sjokk ei stund, eh ja. Men så begynte det da å gå opp for meg. Gir, akkurat, ikke eksosrør. Hm, ville brukt kondom over den hvertfall.

Haha, gir en helt ny mening til eksosrype :skratte:

Endret av Hinata
Skrevet

Hei.. På jobb igjen..

Eksosrør.. Håper virkelig ingen er så sprø at de gjør det :overrasket:

En for holde seg inne i bilen i alle fall når en gjør noe som ikke er vanlig i en bil.

Vil noen gjøre noe sprøtt og gøy sammen med kjæresten. Eller allene for den del. Så kan jeg anbefale det litt :)

Nei må jobbe her.. Bør ikke tulle seg bort i slike tanker på jobb..

Hilsen

Janne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...