Gå til innhold

Hvordan bli kvitt usikkerheten?

Gjest Gjest_vesla_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vesla_*

Har vært singel i en del år nå og plutselig 'out of the blue' dukket han opp, en jeg kunne tenke meg å dele livet med.

Vi har felles arbeidsplass så ser hverandre hver dag , det var sånn vi møttes.

Han har invitert meg ut flere ganger (veldig glad i naturen) vi har mange felles interesser så har kontakt på fritiden også, han har også plukket opp en hobby jeg har noe jeg syntes var veldig koselig. Han begynner i ny jobb til høsten og har sagt han vil vi skal fortsette å ha kontakten. Jeg har også møtt hans barn noe som skjedde ganske tidlig.

Jeg er ganske treg til å forelske meg men nå har følelsene virkelig begynt å gjøre sitt inntog.

Men jeg er forferdelig usikker på om han vil ha noe mere enn vennskap.

Vi har det utrolig bra sammen, samtalen går lett og flørtingen er der. Jeg merker også at han til tider kan sitte og bare se på meg.

Men han har liksom aldri 'prøvd' seg. ( har vel pågått i ca 4 måneder)

Jeg er sjenert og ikke veldig flink til å utrykke følelser, og singellivet har jo ikke akkurat bidratt der :)

Så jeg sitter her og aner ikke helt hva jeg skal gjøre noe som er veldig frustrerende.

Jeg vil så gjerne vise ham hvor mye jeg liker ham, men uten den 'bekreftelsen' på at han ønsker noe mere tror jeg rett og slett jeg ikke tør.

Så noen tips til hvordan jeg blir kvitt usikkerheten min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når mannen ikke har gjort noen tilnærmelser etter flere måneder, virker han litt treg. Det blir litt vanskelig å få noe til å skje når begge er sjenerte... Kanskje du bør se deg om etter noen som er mer frempå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjøsnisse42

Hva med å SPØRRE om det du lurer på ? Vet det er helt vilt altså, men ta en sjanse :ler:

Endret av Fjøsnisse42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Hvis du er veldig sjenert så kan det jo henne at han ikke prøver seg fordi du ikke virker åpen for det? Jeg har hørt at det har vært tilfellet med meg et par ganger på grunn av at jeg er sjenert. :sjenert: Så du kan jo prøve å vise ham at du er interessert i mer enn vennskap? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel i en del år nå og plutselig 'out of the blue' dukket han opp, en jeg kunne tenke meg å dele livet med.

Vi har felles arbeidsplass så ser hverandre hver dag , det var sånn vi møttes.

Han har invitert meg ut flere ganger (veldig glad i naturen) vi har mange felles interesser så har kontakt på fritiden også, han har også plukket opp en hobby jeg har noe jeg syntes var veldig koselig. Han begynner i ny jobb til høsten og har sagt han vil vi skal fortsette å ha kontakten. Jeg har også møtt hans barn noe som skjedde ganske tidlig.

Jeg er ganske treg til å forelske meg men nå har følelsene virkelig begynt å gjøre sitt inntog.

Men jeg er forferdelig usikker på om han vil ha noe mere enn vennskap.

Vi har det utrolig bra sammen, samtalen går lett og flørtingen er der. Jeg merker også at han til tider kan sitte og bare se på meg.

Men han har liksom aldri 'prøvd' seg. ( har vel pågått i ca 4 måneder)

Jeg er sjenert og ikke veldig flink til å utrykke følelser, og singellivet har jo ikke akkurat bidratt der :)

Så jeg sitter her og aner ikke helt hva jeg skal gjøre noe som er veldig frustrerende.

Jeg vil så gjerne vise ham hvor mye jeg liker ham, men uten den 'bekreftelsen' på at han ønsker noe mere tror jeg rett og slett jeg ikke tør.

Så noen tips til hvordan jeg blir kvitt usikkerheten min?

Kast deg over'n! Det kunne vært meg, han der. Stol på at du har det som trengs, og go for it, Han er nok interessert, bare ikke på hugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du dør ikke av å si:

"Jeg liker deg veldig VELDIG godt"

Det er en temmelig god invitasjon til å si det samme tilbake, om han er østers da også, er han kanskje ikke interessert, men du har blitt litt klokere, og kan gå videre:) Ikke vær redd, det er jo tydelig at han i alle fall setter pris på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...