Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg får ikke glatte armhuler! Samme hvor skarp barberhøvel jeg bruker og hvor nøye jeg gjør det så har jeg biiiittesmå stubber igjen i armhulene. Det plager meg ikke hver dag, jeg kan fint gå med singlet ute at folk mobber meg på gaten, for å si det sånn, men iblant hadde det kunne vært kjekt å ha selvtillit til å løfte armene uten å være redd for folk som er nærme. Jeg har vært nærme innpå andres armhuler og v e t at svært mange jenter har glatte armhuler. Jeg pleier også å få smånupper i armhulene, men det verste er vel egentlig 'stubbene'. Dette er ikke noe nytt problem, men det har vært sånn i mange år. Noen tips eller noen som sliter med det samme? Leggene mine er glatte og fine og det provoserer meg nesten litt.
Leo Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg har det samme problemet (Hvis man kan kalle det det ... ) og det kan nesten virke som om hårene er for myke til at barberhøvelen klarer å ta dem ved roten. Innimellom bruker jeg derfor hårfjerningskrem og når hårene da vokser ut igjen er de korte nok til at barberhøvelen tar alt. Det kan bli litt sårt når man bruker hårfjerningskrem under armene p.g.a. klær som gnisser etc., så jeg gjør det alltid like før jeg legger meg og smører meg en en lett uparfymert krem etterpå.
Gjest Tanita Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 For å få glatte armhuler må du vokse og ikke barbere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå