Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Å bli invitert på tusenfryd med en kar og hans lille niese, ville dere tolket det som en date? Ville dere tenkt: "han vil la meg møte familien alt " eller ville dere tenkt "han vil ha med anstand og ikke treffe meg alene "
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Å bli invitert på tusenfryd med en kar og hans lille niese, ville dere tolket det som en date? Ville dere tenkt: "han vil la meg møte familien alt " eller ville dere tenkt "han vil ha med anstand og ikke treffe meg alene " Jeg ville tenkt at jorden var flat og at det virkelig var små menn på mars.
Blairwitch Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Umulig å uttale seg om ut ifra så få opplysninger.
Jade Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Ta det som det kommer, og se hva som skjer. Han ville nok ikke invitert deg med om han ikke likte deg. Men om det er som venn, eller mer, det er ikke lett for oss å vite. Kanskje ikke han vet det heller enda? Ta det som et kompliment
Gjest antigartner Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Jeg ville tenkt at han trenger en ekstra barnevakt til niesen.
Wonders Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 er det noe mer på gang, eller forhåpninger. Da er det en date. Date er jo bare ett møte, egentlig. Han skal bare vise deg at han er ansvarsbevisst, opptatt av familie, og at han er myk. Han har gode hensikter.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 er det noe mer på gang, eller forhåpninger. Da er det en date. Date er jo bare ett møte, egentlig. Han skal bare vise deg at han er ansvarsbevisst, opptatt av familie, og at han er myk. Han har gode hensikter. Wow damn, alt jeg så var at han sikkert har merket at du er interessert og bruker deg til å passe på niesen med han sånn at noen kan stå med henne når han vil ta noe karusell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå