Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lalala
Skrevet

På min Nokia N80 får jeg ofte feilmeldingen; Minne fullt. Lukk noen programmer og prøv igjen. Jeg må da skru av og på telefonen (noe som forøvrig tar laaang tid), for at den igjen skal fungere. Dette skjedde nettopp nå når jeg la på etter en samtale, og skulle åpne innboksen for SMS. Jeg hadde altså ikke noen programmer oppe, og hadde heller ikke hatt det før i dag.

Andre med samme problem? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt det samme på min E51, men da er det som regel på grunn av en av følgende to ting:

1. Jeg har faktisk programmer oppe uten å være klar over det. Til høyre for blyantknappen har du en blå tegning med sirkel og firkant som du trykker på for å komme inn i menyen. Fra vanlig ventemodus holder du den inne et sekund eller to til du får opp listen over aktive programmer. Den eneste oppføringen i listen skal være "Ventemod." eller lignende. Finner du noe mer enn dette trykker du enten på C for å lukke umiddelbart eller midt på navigasjonstasten for å gå inn i programmet og se hva det driver med. Hos meg har jeg typisk både "Kontakter" og "Logg" oppe hvis jeg ikke er nøye med å stenge dem etter bruk. Kontakter kjører når du åpner kontaktlisten, og hvis du ringer noen vil programmet vanligvis fortsette å kjøre etter at samtalen er ferdig, det må stenges manuelt. Logg kjører blant annet når du trykker på grønn knapp for å finne tak i noen du har ringt nylig, ringer du da fortsetter Logg å kjøre etter at samtalen er over.

2. Jeg har nettopp hatt et program oppe og det er ikke fjernet fra minne ennå. WAP-leser og Opera Mini er typiske eksempler på programmer som blir hengende noen sekunder etter at de er lukket. Da er det bare å telle til ti og prøve igjen.

Unntaksvis får jeg imidlertid det du beskriver uten at noe program nylig har vært oppe og med programlisten helt tom, da må jeg restarte, men som oftest holder det å åpne programlisten og lukke gjenglemte programmer.

Skrevet

Unbelievable! At jeg aldri har visst om denne funksjonen.. Tusen takk skal du ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...