Joplaya Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Freda' sa jeg! Og nå er det i tillegg blitt "bevist" i en undersøkelse. Denne undersøkelsen var da noe merkelig. Svært så lite sex vi jenter vil ha da Hvorfor er der ingen sånn undersøkelse hos gutta? http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...064&item=269500 For de som ikke gidder lese linken: mest sjans for å ha sex med damen din på fredager, bursdagen eller valentines day. Se frem til et godt og forutsigbart år
Gjest the imp Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 pøh! e'kke noe større sjans for at jeg vil ha sex med samboer på fredag eller valentines day osv enn andre dager....eller skal man heller si...det er like stor sjans for at jeg vil ha sex med samboer alle andre dager også som at jeg vil ha sex med han på valentinesday, fredager osv kan ikke si jeg tenker at oi, i dag er det fredag så da kan vi ha sex sex har man da når man har lyst...og lyst har jeg nå støtt :oops:
Gjest Virvel Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 :oops: Jeg har som regel sex enten fredag eller lørdag jeg, ellers i uka blir det dårlig... Men det er ikke lysten det kommer an på, det er heller det at både kjæresten min og jeg har vanvittig mye å gjøre om dagen (eksamen neste uke bl.a.) og ser hverandre derfor ikke på hverdager (kun på vei hjem fra skolen, og knapt nok det). MEN - nå er det snart sommerferie!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2003 #4 Skrevet 1. juni 2003 Synes fredag er en ok sexdag, jeg , med unger som sover og vi som har mulighet til å sitte opp lenge, spise en god middag i fred og kanskje en flaske vin, levende lys og sex i badekaret, og på kjøkkengulvet og .....
OppNed Skrevet 1. juni 2003 #5 Skrevet 1. juni 2003 Det bor en smurf i oss alle Det bor en fredag i alle dager. Maiken
Norsk Standard Skrevet 1. juni 2003 #6 Skrevet 1. juni 2003 Jeg kan godt forstå et helga er den tiden i uka som er best egnet for slike aktiviteter, men må si det blir litt kjedelig a ha faste tider/dager da man skal trå til. Da er det bedre å nyte nuet og utfolde sine lyster der & da, og ikke måtte vente et par timer/dager før det kan bli noe action. Spontanitet er tingen :D NS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå