gjest*ts* Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Eg skal bytte silikonen på badet mitt og må fjerne den gamle, har de nokre tips og råd til å få den fekk lettast mogleg? Etterpå har eg tenkt å vaske området med salmiakk vatn for å fjerne bakteriar og fett, så blir jobben gjort i morgon av ei som er proff. Men eg som er temmeleg ubrukleg med praktisk arbeid skal altså prøve å førebu arbeidet. Er det berre å bruke ein vanleg smørkniv for eksempel og lirke og dra? Takk for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Bruk en tapetkniv Da får du skåret helt inntil flisene, og det er en god ide å få bort alt. Husk å vaske ganske tidlig i dag slik at det får tørket skikkelig!!!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Eg skal bytte silikonen på badet mitt og må fjerne den gamle, har de nokre tips og råd til å få den fekk lettast mogleg? Etterpå har eg tenkt å vaske området med salmiakk vatn for å fjerne bakteriar og fett, så blir jobben gjort i morgon av ei som er proff. Men eg som er temmeleg ubrukleg med praktisk arbeid skal altså prøve å førebu arbeidet. Er det berre å bruke ein vanleg smørkniv for eksempel og lirke og dra? Takk for svar!! Pass for al del på at du ikke kommer borti membranen. Er du sikker på at det er lurt at du gjør dette selv? (Siden du selv skriver du er ganske ubrukelig med praktisk arbeid).
gjest*ts* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2008 Ho som skal legge ny e berre i byen i mårra, og har følgelig ikkje tid til å fjerne og legge ny, så eg må jo berre prøve då... Og eg bur her berre til over helga, så det er lite tid å organisere på
Gjest vimse Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Jeg fjernet silikon i dusjen min i går og brukte en sparkelspade, det gikk knirkefritt
gjest*ts* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 Mange takk! Eg ska prøve alt, og eg ska vere forsiktig Eg e ikkje SÅ treneva, alt går bra når eg må, men eg er ikkje vand til å gjere så masse praktisk av handtverk på eit vis...
gjest*ts* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2008 Då var det gjort! Sparkelspade hjalp masse, og eg er temmeleg sikker på at alt gjekk vel Mange takk for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå