Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden kjøpte jeg meg en epilator og bruker den til legger og lår. Prøvde meg under armene og det gjorde litt vondere. Isj. Jeg skal prøve meg igjen, men jeg må høre med dere først.

Epilerer dere over alt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple
Skrevet

Jeg epilerer under armene (og det var dødelig vondt i starten, men går bra nå), og så tar jeg bikinillinja, ganske langt inn (og barberer "under", ingen epilator får komme til der!!!)

Gjest Magica de Spell
Skrevet
Jeg epilerer under armene (og det var dødelig vondt i starten, men går bra nå), og så tar jeg bikinillinja, ganske langt inn (og barberer "under", ingen epilator får komme til der!!!)

Samme her! Etterhvert gjør det ikke vondt (så fremt man ikke venter uforholdsmessig lenge mellom hver epilering da).

Skrevet

Jeg epilerer bena og "veiviseren".

Har etterhvert sakte begynt å bevege meg nedover, og har store planer om å klare å epilere hele bikinilinja etterhvert, men det trengs litt tilvenning og en god porsjon mot;)

Når jeg bare blir tøff nok har jeg lyst til å prøve meg på armhulene igjen, men det var så vondt sist at jeg må nok bruke litt tid på motivasjon. Hvis jeg ikke blir rik og bestemmer meg for å fjerne hårene dér med laser før den tid kommer.

Skrevet (endret)

Jeg epilerer "over alt". Tar under armene og stort sett alt "der nede". Det gjorde gruuuusomt vondt den første gangen, men jeg overlevde :fnise: og nå freser jeg over på et halvt minutt et par ganger i uken, for da er det ikke så mange hår som har rukket å vokse til overflaten enda.

Endret av Miros
Skrevet

Jeg har store planer om og kjøpe meg epilator. Jeg er så lei av og barbere, og voks vil jeg ikke bruke.

Men når du tar bikinilinja, og mere, må det virkelig gjøres flere ganger i uka?

Trodde det varte i 3-4 uker?? :sukk:

Gjest Miros_gjest
Skrevet
Jeg har store planer om og kjøpe meg epilator. Jeg er så lei av og barbere, og voks vil jeg ikke bruke.

Men når du tar bikinilinja, og mere, må det virkelig gjøres flere ganger i uka?

Trodde det varte i 3-4 uker?? :sukk:

Det må ikke gjøres flere ganger i uka, men jeg velger å gjøre det, for da gjør det mindre vondt ;) Heller fort og greit et par ganger i uka enn langvarig smertehelvete én gang i måneden :redd:

Skrevet

Ja, men da vokser, med andre ord, hårene ut så fort?

Gjest Purple
Skrevet
Ja, men da vokser, med andre ord, hårene ut så fort?

Hårene vokser med forskjellig "syklus", så når du har hår som du epilerer bort, så er det andre hår på vei opp liksom. Men det er såpass lite "nytt" hår som kommer om gangen, så om du epilerer en gang i uka sånn ca, så er det lite hår hver gang, og det går fort og er ikke så vondt.

Men når du epilerer tar det lang tid før du er kjempehårete igjen liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...