Gå til innhold

OK å gå slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvit bukse og topp, med en bluse over i hvitt og en annen farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det avhenger litt hvilken type bryllup det er , og hva som står i innbydelsen. I utgangspunktet hørtes dette litt uformelt ut i forhold til ha en pleier i bryllup, men som sagt det kommer ann på hva brudefolket legger opp til .

Gjest Helen Parr
Skrevet

Det kommer an på hva antrekket er. I utgangspunktet synes jeg også det hørtes til lite pyntet ut.

Skrevet

Høres ut som noe jeg kunne gått i til hverdags, og dermed ikke noe jeg ville gått i i bryllup.

Skrevet

er du bruden?

om du er bruden, og klærne er litt mer en vanlige, så synes jeg ikke det er noe galt i å gå i bukse og noe spesiellt over om det er det man føler seg komfertable i.

Dersom du ikke er bruden, synes jeg ikke hvitt passer seg på gjester, også kommer det litt an på hva kleskoden i bryllupet er.

Nå FINNES det bukser som er utrolig stilige, du finner bukser som er vide med shiffong over og både paljetter og perler brodert på, og flotte topper, så det kommer helt an på buksa og overdelen om den passer eller ikke.

vanlig hverdagspen bukse og bluse, synes jeg ikke passer seg, dersom det ikke er spesifisert at det er ett veldig casual bryllup.

Skrevet

Det er vel en regel at man ikke skal ha hvitt på seg i bryllup, om bruden har hvit kjole. Hun skal lyse som den eneste, på den store dagen hennes/deres. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...