Ylvalin Skrevet 17. juni 2003 #101 Del Skrevet 17. juni 2003 HAHAHA, jeg så akkurat innlegget ditt, Ylvalin. Du tar jaggu meg kaka. Skal vi se, bare fordi en mann gjør en jobb som ikke er av akademisk karakter, så er han stereotyp bunnslam? Jaha? Det har jeg aldri skrevet. Kan du vise meg hvor du har hentet det fra? Hvis ikke må vi nok erklære den påstanden for død og maktesløs Jeg er litt nyskjerrig på hvilke kvaliteter du og jeg egentlig har forskjellig, feks. Jeg har kjørt trailer siden jeg var 19 år gammel, og jeg kan garantere deg - det er IKKE fordi jeg har dårlige karakterer eller mangler mulighet for videre utdannelse. Kan det ha med interesse å gjøre? Jeg deler i alle fall ikke din interesse for trailere eller andre motoriserte kjøretøy. Deler du min interesse for kognitiv atferdsterapi? Dette har ikke noe med skolekarakterer å gjøre. Utdanning er ikke noe man har på papiret, det er (i alle fall for meg) en integrert del av meg, en måte å tenke på. Selv om jeg går hjem fra jobb i 6 tiden slutter jeg ikke å interessere meg for de tingene jeg arbeider med. Jeg har et liv ved siden av, men øynene mine ser verden gjennom mine profesjonelle briller. Colatrailere (vogntog) tjener for øvrig utrolig fett, sånn btw. Hvem sier nei til 20.000 etter skatt og 3 arbeidsdager i uka? Litt hard jobb når du endelig er på veien, men so? Jeg hadde faktisk sagt nei til 3 dager i en trailer. Jobben tiltaler meg ikke. Yrket mitt er en så viktig del av mitt liv at jeg ikke ville taklet å gjøre noe jeg ikke trives med. Jeg skal arbeide i 40 år til. Jeg føler et behov for å ikke bare å tjene penger, men også å utvikle meg som menneske. Da er jeg også avhengig av en mann som tenker som meg. Og det har jeg, lykkeligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå