Gå til innhold

Maler som har sølt mye maling på terrassen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ansatt en maler til å male huset mitt. Han sier han driver et enmannsforetak, således tenker jeg at det er han oppgir inntektene, og at jeg derfor betaler hvitt.

Har fått en veldig god pris, som ligger ca. 8000 under prisen jeg har fått av andre firma.

Så er saken den, at når jeg kikker ut i dag, er hele terrassen full av malingsflekker. Noen plasser har han sikkert prøvd å tørke det bort, så da er det klint utover terassborden. (terrassen en ny og ubehandlet)

Jeg kommenterte dette igår, og da sa han at det skyldes at beskyttelsen var av plast, og da tørket ikke malingens om var sølt før etter et døgn, i motsettning til hvis det hadde vært av papp - som hadde tørket veldig fort. ( det er jeg som har kjøpt plasten)

Hva hadde dere gjort? Bør jeg bare tenke jeg har fått jobben utført svært rimelig , og pusset flekkene vekk selv...( det vil nok ta ca. 2-3 timer) eller....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm,veeel....er dumt å grise sånn når man maler ja.

Du kan gjerne få det bort med høytrykksspyler men kan og være at du må pusse,vrient å si.

Skrevet

Har samme problemet. Malerne som har malt huset vårt har sølt maling mange steder. Men det verste er likevel at de har gått løs med hekksaksa og kutta ned massevis av plantene mine. Og da mener jeg ikke klipt litt av det som nærmer seg veggen. Da mener jeg klipt av tjukke greiner ved rota, så jeg lurer på om det kommer igjen i det hele noen gang.

Kristornbusken min som jeg har vært så stolt av er klipt av helt nede ved bakken. I hekken mot naboen bak garasja er flere av "trærne" klipt helt vekk, så i morgen må vi en liten kanossagang og forklare at dette visste vi faktisk ikke noe om. (Var borte da de gjorde det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...