Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 når du utfører en handjobs el du runker ham, styrer du sæden over deg selv?dvs brystene ,munnen,ansiktet?el styrer du sæden over hans mage?
NovaFlare Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg styrer den inn i min munn, og svelger det!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Jeg runker/suger fram til rett før han kommer. Da lar jeg han overta slik at han kommer i hånda. Så kan han gå og vaske hånda. Minst søl da. På meg da. Han blir jo sølete...
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Jeg runker/suger fram til rett før han kommer. Da lar jeg han overta slik at han kommer i hånda. Så kan han gå og vaske hånda. Minst søl da. På meg da. Han blir jo sølete... Høres artig ut.. Men dama pleier egentlig ikke å ha så mye kontrol på hvor det blir av, så enten tar jeg over siste sekundet eller er det bare å dukke unna!
Fluffie Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Han tar seg av siste delen selv. Begge foretrekker minst mulig soel.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Han tar seg av siste delen selv. Begge foretrekker minst mulig soel. yeah right...... du foretrekker og han tør ikke si annet....
K.A. Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Selv bryr jeg meg pokker i søl. Jeg liker søl. Det er ikke verre enn at man tørker opp etterpå. Det er da ikke så enormt mye å tørke opp heller, hadde vært mye verre om man veltet et glass brus. Med hand-jobs foretrekker jeg at hun styrer det enten i munnen, eller utover meg (da er vinkelen optimal for best mulig orgasme). Men så langt har jeg bare hatt ei jente som har fått meg til å komme kun med hånden, og da brukte hun rikelig med glidemiddel slik at det kjentes ut som en blowjob. Andre har måttet ta over med munnen for at jeg skulle kunne komme i mål.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå