Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg har satt på hairextension,og jeg skulle farge det mørkebrunt! Så ble det svart og hvite striper og ser grått ut! Jeg prøvde og farge de på ny,men det gikk ikke :gråte: Er det noen spesielle hårfarge jeg må bruke i det ? Må ha svar så fort som mulig!
Gjest Keycha Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jeg har satt på hairextension,og jeg skulle farge det mørkebrunt! Så ble det svart og hvite striper og ser grått ut! Jeg prøvde og farge de på ny,men det gikk ikke :gråte: Er det noen spesielle hårfarge jeg må bruke i det ? Må ha svar så fort som mulig! Oj oj oj dette er kjedelig Jeg vil nok aldri anbefale å farge extensions hår hjemme...
Gjest Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Du skal nok ikke farge extions med mindre du har spesiell farge for det og de er ment for det.
laperla Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Du skal nok ikke farge extions med mindre du har spesiell farge for det og de er ment for det. Så lenge det er ekte hår, så kan en vel farge det? Har hår fra Sara's og det står i bruksanvisningen at en kan farge det.
laperla Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Jeg har satt på hairextension,og jeg skulle farge det mørkebrunt! Så ble det svart og hvite striper og ser grått ut! Jeg prøvde og farge de på ny,men det gikk ikke :gråte: Er det noen spesielle hårfarge jeg må bruke i det ? Må ha svar så fort som mulig! Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt meg en tur til frisøren og spurt om hjelp.
aline Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 jeg har extensions og skal stripe håret til helga, det er ikke noe problem i det hele tatt siden det er 100% menneskehår jeg har satt i. Men, jeg går til frisøren og gjør det ja! Mitt råd, gå til frisøren og rett det opp der.
Gjest Keycha Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 jeg har extensions og skal stripe håret til helga, det er ikke noe problem i det hele tatt siden det er 100% menneskehår jeg har satt i. Men, jeg går til frisøren og gjør det ja! Mitt råd, gå til frisøren og rett det opp der. Dytter denne opp jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå