mysan Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Etter at jeg var innom tråden "Denne jenta", googlet jeg realdoll for å se hva jeg fant. Etter noen videoer med realdolls, kom det opp videoer med roboter, som jo egentlig er mye mer spennende. Ta en titt på Jules, han er en AI, og jeg tenker... hvor langt har man kommet på robotfronten om ... tretti år?
Saeria Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Tror nesten ikke jeg tør tenke på det en gang.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Jeg håper de har kommet så langt at de kan få en robot til å se ut som og oppføre seg som en ordentlig menneskedame.
Gjest Tigress Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Skjønt, skulle ein tru kva desse desillusjonerte menna på sidane her seier, ville det vel vore eit steg framover dersom dei kunne lage ein androide som såg ut som ei kvinne, men som tedde seg som menns ideal av ei kvinne, eller kva? Eg blei inspirert, må til biblioteks og låne sci-fi romanar!
Gjest Bolledeig Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Tigress: Du ville likt Stepford Wives
Blåbæret Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Alle disse mannfolka som klager på at norske kvinner ikke er husmøder lenger vil i vertfall få det de leter etter Nei huff... Holder meg til ekte vare og kommer alltid til å gjøre det.
Gjest Tigress Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Tigress: Du ville likt Stepford Wives Ja, hadde lyst til å sjå den då den gjekk på kino, men fekk aldri heilt ut fingeren... Tenkte meir på han som skreiv desse Blade Runner-bøkene (som ikkje heiter det, eg veit, men som filmen er basert på).
Saeria Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Bare synd at denne dama ikke kan rydde opp etter gubben, eller stå på kjøkkenet i bare forkledet og lage mat. Men hun er alltid "tilgjengelig". Det skal a ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå