Thomasine Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg vil ha røde detaljer på kjøkkenet mitt. Så en flott sil/dørslag på Jernia - herlig rødfarge! Vil ha saltboks (til å henge på veggen over komfyren), kaffefilterholder, boks til redskap...you name it! Hvor kan jeg finne det? Gjerne nettsteder også...utenlandske om så må være! http://www.jernia.no/page?id=3026&key=...amp;origId=2155 http://www.jernia.no/page?id=3026&key=...amp;origId=2155
Gjest Grafica Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Ikea! De fleste steder som fører slike ting, har gjerne fargerike alternativer. Andre steder jeg kan komme på er Nille, Europris, Kid (til håndkler og kluter), Jernia har du jo allerede sett på, Kremmerhuset, glasmagasinet kan muligens ha noe, kitch'n, åhlens, bohus/skeider kan muligens ha noe... Phew, det jeg kom på i farta
Gjest Helen Parr Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Ting med det røde Marimekko unikko-mønsteret. For eksempel denne tallerkenen. Røde håndkler, skål fra Eva Solo (finnes også i vase), Kitchen Aid kjøkkenmaskin, og kanskje en espressomasin? Og selvsagt en termokanne til kaffen.
Thomasine Skrevet 2. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg er mere ute etter småting. Når jeg pusser opp engang... skal jeg ikke ha store ting stående framme, så da trenger jeg ikke bruke masse på store kjøkkenmaskiner. En kaffekanne skal jeg ha dog... Ellers er jeg redd mange forskjellige røde ting fra forskjellige merker kanskje vil kræsje i fargen? Hva tror dere? Endret 4. august 2008 av Thomasine
Gjest Grafica Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Det er nok bittesmå fargeforskjeller, men det er nok isåfall så små at de ikke merkes veldig godt. Så lenge du går for ting som er helt rød, uten orange eller rosa-skjær, så burde det gå helt fint om noe er litt mørkere eller noe litt lysere
Thomasine Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 Håper det... Skal på storsenteret i dag og titte...
Sjefs-snipa Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Har også røde kjøkkendetaljer- så her kommer tips fra vårt kjøkken :-) * Nyeste innkjøp var 2 slike fra Skeidar. 1 til Zalo og 1 til håndsåpe. * Kjøkkenmaskin - enten fra KitchenAid eller Bosch MUM 86R1 . Har begge deler, og synes faktisk Bosch sin er hakket bedre. Satte den i feriehuset etter at i fikk KitchenAid i bryllupsgave- men jeg tror jeg skifter tilbake snart :-) * Rød Steltonkanne Rød stelton brødpose * Presskanne fra LaCafetière. Tror de selges på Jernia blant annet. * Rød gammeldags kjøkkenvekt. Kjøpte min i sin tid på Rafens.
Vera Vinge Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg vil reklamere for en helt super slikkepott fra Rösle, som også fins i rødt. Den selges hvertfall på Rafens. Jeg liker også noen røde detaljer på kjøkkenet, så lenge det ikke tar overhånd. Rødfarger kommer i forskjellige nyanser, men jeg holder meg unna rødtonene med mye gult i, og da syns jeg tingene fra forskjellige merker går fint sammen. Uansett er det en del ting man ikke bruker sammen også, men om du satser på å ha mange røde ting er det kanskje viktigere at de er ca. samme nyanse enn for meg som ikke har så mange røde ting. Endret 2. august 2008 av Vera Vinge
Thomasine Skrevet 2. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2008 Den såpedispenseren skal jeg kjøpe til håndsåpa på kjøkkenet. Tror jeg lar Zalo-flaska stå. Fant en liknende på Jysk. Kanskje den er billigere der... http://www.jysk.no/97/112/119/2710010/a/catalog
pittie Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Rød brødboks, vi kjøpte vår på coop obs!, ellers har vi kaffeboks i tinn som er 40 gammel i rødt, litt tøft, så loppis er kanskje noe å stikke innom Jeg har mye mitt røde fra clas ohlson også faktisk Ønsket meg røde ting i julegave og bang, fikk masse rart
Zzyzx Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 Dette her må jeg følge med på. jeg har rød vannkoker og rød brødrister fra Princess, de er så fine, atte. Men det gjør ingenting med flere røde detaljer, spesielt siden vi nå pusser opp kjøkkenet med hvite høyglansfronter. Rødt passer veldig fint til det.
Arkana Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 OBH Nordica har en del kjøkkenapparater i en fin mørk rødfarge (Chiliserien). Noen av dem, som brødrister eller vannkoker, er jo gjerne apparater man har stående på benken, og så har de vel toastjern og juicepresse også så vidt jeg vet.
Amanlis Skrevet 3. august 2008 #13 Skrevet 3. august 2008 De har røde grytelapper i silikon på Princess
pittie Skrevet 3. august 2008 #14 Skrevet 3. august 2008 Jeg har den chilli serien fra obh, vannkoker, espressomaskin, brødrister. Ikke at espressomaskinen er mye i bruk veldig fin serie Jernia pleier å ha tilbud på dem. Foresten så om du har Traktøren i nærheten, selger de veldig mye fint og rødt.
Thomasine Skrevet 6. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. august 2008 Noen tips her, selvom jeg skulle hatt problemer med å forklare humoren i den knivholderen for barna mine... http://www.femina.no/php/art.php?id=308212
Gjest Grafica Skrevet 6. august 2008 #16 Skrevet 6. august 2008 Jeg kjøpte meg en lekker knallrød bakebolle på Ica Maxi her om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå