Gå til innhold

Tips til fine turer?

Anbefalte innlegg

Gjest fjellgåer
Skrevet

Jeg og samboeren har planer om å få til litt flere helgeturer framover, først og fremst fjellturer/fisketurer rundtomkring. Så jeg lurer på om noen har tips til fine turer i Møre og Romsdal/Oppland? Har f. eks. planer om å gå blant annet på Besseggen. Men det er sikkert mange fine steder som vi kan reise til bare vi vet om de. :) Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Møre og Romsdal har du tenkt deg?

Det er fint i Trollkirka, der kan du bade og fiske på toppen, og så er det ei "grotte" du kan gå inn i. Mange fine fjell i Romsdalen.

Skrevet
DNTs nettsider er et fint sted å begynne for å få litt oversikt over hva som finnes. Jotunheimen, Hardangervidda, Skarvheimen og Rondane er mine egne favorittområder. :icon_smile:
Gjest fjellgåer
Skrevet
Hvor i Møre og Romsdal har du tenkt deg?

Det er fint i Trollkirka, der kan du bade og fiske på toppen, og så er det ei "grotte" du kan gå inn i. Mange fine fjell i Romsdalen.

Hvor som helst egentlig, bare det er mulig å kjøre dit på en fredags ettermiddag fra Ålesundsområdet. Finner selvfølgelig mye rundt om på nett og i bøker, men er jo gøy å få litt personlige favoritter som man kan teste ut:)

Takk for tips. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...