Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Har tykt, langt hår med fall, og ønsker ny frisyre. Er ikke så tynn i ansiktet. Vil en sveis litt kortere enn skuldrene bli helt feil? Tenker på en sveis jeg kan rufse til bak. Går ikke det bra, siden jeg har fall? Kan vel bruke rettetang og så rufse, eller...?
Marikke Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Veldig vanskelig å svare på. Jeg tror jeg vil anbefale deg å finne en god frisør og spørre der. Det er flere tråder for anbefaling av frisører her på forumet. En flink frisør kan se an både håret ditt og ansiktet ditt og hjelpe deg å finne en frisyre du kler og blir fornøyd med.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Veldig vanskelig å svare på. Jeg tror jeg vil anbefale deg å finne en god frisør og spørre der. Det er flere tråder for anbefaling av frisører her på forumet. En flink frisør kan se an både håret ditt og ansiktet ditt og hjelpe deg å finne en frisyre du kler og blir fornøyd med. Takk! Får gjøre det:)
Kick Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Jeg sånt hår som deg, og lengden på håret varierer fra ørelengde til litt nedenfor skuldrene. Hemmeligheten er å finne en frisør som er god på å klippe opp tykt hår med fall, i mitt tilfelle har håret lett for å kruse seg og. Da blir det bra! Men har hatt en skikkelig flause. Det vokste ut det og.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg sånt hår som deg, og lengden på håret varierer fra ørelengde til litt nedenfor skuldrene. Hemmeligheten er å finne en frisør som er god på å klippe opp tykt hår med fall, i mitt tilfelle har håret lett for å kruse seg og. Da blir det bra! Men har hatt en skikkelig flause. Det vokste ut det og. Får satse på å klippe det opp, og håpe på at frisøren er god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå