Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi reiser til sharm 1 okt, og skal være der i 14 dager. Er det noen som har vært der på denne årstiden? Jeg har lest på alle mulige nettsteder om temperaturene, men det er så forskjellig, og bare gjennomsnittelig..

Så jeg vil gjerne høre fra noen som har vært der i denne perioden.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hjelper og presser denne litt opp :)

Vi skal også til Egypt i denne tidsperioden men reiser et par dager etter deg. Jeg er også nysgjerrig på temperaturene. Temperaturmessig har jeg forberedt meg på litt over 30 grader.

Skrevet
Hei hjelper og presser denne litt opp :)

Vi skal også til Egypt i denne tidsperioden men reiser et par dager etter deg. Jeg er også nysgjerrig på temperaturene. Temperaturmessig har jeg forberedt meg på litt over 30 grader.

Ja det har vel jeg også, men jeg vil gjerne vite.. når reiser dere da?

Skrevet (endret)

skal vi se... det blir vel den 3. tror jeg... til kairo da. Tenkte på sharm vi også men fant ut at vi skulle spare det til senere tur. Ettersom vi ikke kunne gjøre begge deler og samboer "MÅÅÅ" se pyramidene .. hehe..

Endret av Jane F.
Skrevet
skal vi se... det blir vel den 3. tror jeg... til kairo da. Tenkte på sharm vi også men fant ut at vi skulle spare det til senere tur. Ettersom vi ikke kunne gjøre begge deler og samboer "MÅÅÅ" se pyramidene .. hehe..

Ja oki, det går turer til pyramidene hele tiden fra sharm da.:) dagsturer..

Skrevet

jo da fant ut det tilslutt, men det var etter at vi ble litt solgt til et hotel med utsikt til pyramidene. Og har vel ikke planlagt så mye enda egentlig, bestilte flybilletter i går.

Skrevet

Har ikke booket hotell enda så vi MÅ ikke være i kairo hele tiden.

Skrevet
Har ikke booket hotell enda så vi MÅ ikke være i kairo hele tiden.

Oki, det er dødsfint i sharm hvis man drar litt rundt, masse korallrev og dykkekurs.. var der i fjor.. men i år drar vi med barna:)

Skrevet

aha.. ja vi får se :) var i utgangspunktet forberedt på byferie (hadde planer om å dra til london) men budsjettet tilsa opplevelse foran shopping så da ble det Kairo istedet. Kanskje vi deler opp ferien og tar 5dager i kairo og 5 dager i sharm. Dette er noe jeg føler jeg må ta opp med min kjære:P før vi booker hotell:P

Skrevet

Hei!

jeg og sambo var i sharm i juni/juli! og vi elsket det!

Absolutt verdt å dra dit, mange koselig steder å spise! Vi falt pladask for et sted som heter Mexican Bar, som ligger rett ved siden av Little Buddha!

Når vi spiste middag med drikke og kaffe, kom det på ca. 200 kr! :) Så det er på en måte deilig og billig å spise ute!

Hvilket hotell skal dere bo på?

• 2 uker senere...
Skrevet

Har brukt wunderground.com for værhistorikk, ellers pleier pakketuroperatørene ha faktabokser med temperaturer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...