Gå til innhold

one.com

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet

Jeg har en gammel hjemmeside, laget i word. Jeg kan ikke html, og nå vurderer jeg å flytte siden min til one.com og bruke malene der.

Noen som vil dele positive/negative erfaringer med one.com?

Ev linker til sider laget med deres maler?

Siden min pr i dag er nokså søkbar faktisk - lurer på hvorvidt dette vil endre seg om jeg flytter den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker one.com til hosting, men utvikler websiden selv. Ettersom jeg har sett har de helt greie maler til websider og egen bloggfunksjon. Søkbare er de og ;)

Skrevet

Jeg har one.com og synes den er ganske bra. Jeg har ikke brukt malene deres siden jeg pleier aa finne fram opensource maler som jeg redigerer selv for aa faa dem slik jeg vil.

De har som nevnt eget bloggsystem som er veldig enkelt aa sette opp, samt at de naa ogsaa har bildegalleri som er like enkelt aa sette opp og ser ganske greit ut.

Skrevet

Er det mulig å skifte mal/template der etter man først har valgt en?

Jeg finner ikke ut hvordan :(

Valgte en tilfeldig bare for å teste, tok det som en selvfølge at jeg kunne bytte "etter humøret".

Skrevet

Veldig greit system og jeg fikk anbefalt det av "folk med peiling" da jeg skulle finne en enkelt hjemmesideløsning.

Man får helt fine basic nettsider også ved å bruke templatene deres. Jeg har tatt utgangspunkt i en template og endret litt på den. Kan ikke så mye om hjemmesider og har ikke allverdens tid til å lære meg det heller, men synes resultatet ser bra ut! Jeg har bare valgt et helt enkelt template og lagt eget toppbilde osv..

Mener å huske at jeg bytta mal underveis: tror du må gå på "file manager" også er det en knapp oppe på menyen som heter "maler". Jeg får det ikke til nå, pc'en henger seg litt her..

De har jo uansett online chat-support, veldig kjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...