Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Åh jeg så nettopp en teaser på tv 2 om at Greys snart begynner igjen! Gleder meg sånn! Noen som vet hva sangen i teaseren heter?
Gjest Chrissy82 Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Jeg så også den igår! Gleder meg sykt mye til det begynner igjen!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Gleder meg også til Grey's. Det blir ikke det samme med spin-off-serien til Addison. For det første var hun en av de jeg likte minst i Grey's, og for det andre så er egentlig ikke de andre i serien noe særlig heller. Tror ikke jeg ville latt hun psyko-psykologen analysere meg gitt
Gjest Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Oh, sto det noe om når det kommer tilbake? Jeg ser ikke så mye på tv hehe..
vilde Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Begynner i USA i slutten av september, så vil tro det kommer på tv2 tidligst i oktober.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Begynner i USA i slutten av september, så vil tro det kommer på tv2 tidligst i oktober. Vi ligger jo en sesong bak USA, så trenger ikke vente til de er i gang der. Tror de nye episodene starter om noen uker, i slutten av august eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå