Gå til innhold

Denne jenta

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj. hun så da utrolig snål ut. Akkurat som noen har fiksa på bilde i photoshop, og har mislykket noe veldig.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hun så ut som en voksdukke. En mindre intelligent en til og med.

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg synes også hun så kunstig ut.

Det var noe med proporsjonene som ikke var helt som det skulle.

Er det en dukke, en ekte person eller et manipulert bilde (eventuelt klippet sammen av flere bilder)?

Skrevet

Ingen som synes hun i det minste ser ut som en virkelig person?

Vel, hun er ikke virkelig, ingen voksdukke, men en realdoll, eller sexdukke om man vil.

Bare synes hun så noe virkelig ut, ikke 100%, men ikke hele kunstig heller, kanskje litt her og der. Hun ser litt hard ut i huden. Men hun så også litt mer ekte ut uten farger.

http://www.realdoll.com/cgi-bin/snav.rd?ac...eline_var_2.jpg

Jeg har lyst på ei slik dukke. Men så koster de rundt 30 000 kroner, og ikke kan de lage mat heller, eller prate :fnise:

Gjest Helen Parr
Skrevet (endret)

Jeg hadde akkurat tenkt til å skrive at dette så ut som en dukke. Til og med en syk, syk dukke.

Jeg må forresten legge til at jeg synes det er ganske kult at de tilbyr egne kolleksjoner for real dolls på nettsiden det er henvist til over. :fnise: Er det fordi det er for vanskelig å kle på dukker med normalt tøy? *ser for meg underlig påkledningsseanser med dukker med stive bein*

Endret av Helen Parr
Skrevet

Jeg ble litt skremt for å være ærlig.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet

En ting er å lage og selge disse dukkene, og de ser egentlig ikke ille ut til å være dukker... men å kjøpe en?? For å ha stående som en kuriositet ja, men for å bruke til faktisk å ha sex med? :hoho:

Skrevet

Hadde jeg våknet opp ved siden av henne hadde jeg blitt skremt, ja.

Skrevet (endret)
For å ha stående som en kuriositet ja, men for å bruke til faktisk å ha sex med? :hoho:

Lite gjennomtenkt vil jeg si... Det er faktisk veldig bra at slike blir laget. Det er ikke alle som kan "få seg noe" like lett som deg, og jeg vet at mange handicappede kjøper slike dukker, istedenfor en oppblåsbar Barbara av dårlig plastikk. De virker visst mye mer ekte og er laget for at opplevelsen skal bli så ekte som mulig. Mange ensomme der ute med behov for noe så "menneskelig" som mulig, fordi de ikke får det i kjøtt og blod. Ikke noe å le av synes jeg.

Endret av NovaFlare
Gjest Stjernedryss
Skrevet

Transvestitt var tanken som slo meg :fnise:

Skrevet

Dette må jo være en mann! Æsj! :S

Skrevet

Litt etter midnatt starter en dokumentar på tv3 om menn som har forhold til disse dukkene...

Skrevet
Lite gjennomtenkt vil jeg si... Det er faktisk veldig bra at slike blir laget. Det er ikke alle som kan "få seg noe" like lett som deg, og jeg vet at mange handicappede kjøper slike dukker, istedenfor en oppblåsbar Barbara av dårlig plastikk. De virker visst mye mer ekte og er laget for at opplevelsen skal bli så ekte som mulig. Mange ensomme der ute med behov for noe så "menneskelig" som mulig, fordi de ikke får det i kjøtt og blod. Ikke noe å le av synes jeg.

Nå skriver jeg bare utifra mitt syn på det hele da. Dukkene ser helt greie ut, mange av dem er veldig pene, men de er og blir dukker. Livløse skapninger av silikon eller hvilket stoff de bruker når de lager dem,

For meg er dette like merkelig som å samle på babydukker og faktisk behandle dem som virkelige babyer og gå tur med dem i vogn, ha dem med i familieselskaper osv.'

Ja, jeg vet at ikke alle har like lett for å komme i kontakt med damer/menn for sex, men at en dukke skal kunne erstatte savnet er for meg en gåte.

Litt etter midnatt starter en dokumentar på tv3 om menn som har forhold til disse dukkene...

Satt nettopp å så på det.. de blir nesten litt besatt av dukkene sine, disse mennene. Som om det er levende kvinner...

Skrevet (endret)

Det ligna på en realdoll..

edit: ser at realdoll-konklusjonen allerede er her :P

Endret av Gitte
Skrevet
Ja, jeg vet at ikke alle har like lett for å komme i kontakt med damer/menn for sex, men at en dukke skal kunne erstatte savnet er for meg en gåte.

Er det ikke nettopp gåter det blir fordommer av? :lur: Må vi absolutt forstå alt? Vi er så forskjellige vi mennesker, at vi selv ikke fatter det. Vi må bare akseptere at alt det som skjer der ute i verden er like "riktig" som det a4-livet vi selv lever, så lenge man ikke gjør noe ulovlig eller skader noen.

Men nå er jeg kanskje ekstemt liberal da :fnise:

Skrevet
Nå skriver jeg bare utifra mitt syn på det hele da. Dukkene ser helt greie ut, mange av dem er veldig pene, men de er og blir dukker. Livløse skapninger av silikon eller hvilket stoff de bruker når de lager dem,

For meg er dette like merkelig som å samle på babydukker og faktisk behandle dem som virkelige babyer og gå tur med dem i vogn, ha dem med i familieselskaper osv.'

Satt nettopp å så på det.. de blir nesten litt besatt av dukkene sine, disse mennene. Som om det er levende kvinner...

Poenget med disse dukkene er jo ikke at man skal snakke med dem og late som om de er personer. Det er kun for sex. Det er vel ikke noe rarere enn å bruke en dildo? En slik dukke blir som en dildo i helfigur. Man kan stryke over hele kroppen. Enkelte tenner på å suge på andres tær. Det kan de gjøre på denne dukken. For kvinner, så kunne en slik dukke gått ann å ridd på, lettere enn om man bare hadde festet en dildo til noe. Jeg for min del kunne godt tenkt meg en mannlig versjon av en slik dukke ;) Jeg har ikke ridd en mann på åresvis (ONS og pulevenner neitakk), og som sagt er dildoer med sugekopp ikke noe særlig. En plastdukke blir litt nærmere the real thing, men man kan fokusere kun på sin egen nytelse, og man slipper kosepratingen og snorkingen etterpå.

Selvsagt, om man setter dukken opp ved middagsbordet og har teselskap med den er det litt merkelig. Men det er ikke dette de er laget for. De er laget med samme formål som dildoer. Gjenstander man kan bruke for å oppnå fysisk nytelse.

Skrevet

Det der ser jeg for meg kan være god inspirasjon til en skrekkfilm, a la "child's play".

"Adult play"?

:fnise:

Skrevet

Sett deg ned på en restaurant og snakk om dildoer med dine venner. "jeg har en blå dildo", "jeg har en rød", "min er stor" og bla bla. Jeg tror ikke du vil få noen spesielt mer rare blikk, er ikke en gang sikkert noen løfter et øyebryn en gang.

Bytt ut dildoen med realdoll og folk reagere akkurat slik: :eeeh::overrasket::sjokkert::hakeslepp::riste:

Hvorfor det? Slike dukker finnes for damer også, er det like rart eller galt?

Kan vi damer bruke dildo, hvorfor kan kan ikke menn bruke realdoll?

De fleste hadde hatt sex med den, ikke hatt teselskap. Men selv det burde man kunne respektere. Man trenger ikke å være en gærning bare fordi man har seg med en dukke.

Skrevet
Sett deg ned på en restaurant og snakk om dildoer med dine venner. "jeg har en blå dildo", "jeg har en rød", "min er stor" og bla bla. Jeg tror ikke du vil få noen spesielt mer rare blikk, er ikke en gang sikkert noen løfter et øyebryn en gang.

Takk gud for at vi har forskjellige venner :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...