Frk.Flower Skrevet 1. august 2008 #1 Del Skrevet 1. august 2008 Okei, her er saken: For ett år siden begynte jeg på videregående. Der begynte jeg i klasse med en fantastisk gutt, som jeg fortsatt syns er like fantastisk. Etter to måneder i klasse med han fikk jeg følelser for ham, noe som jeg fortsatt har. Vi snakket ikke mye sammen, men mange av mine venner spurte stadig vekk om det var noe mellom oss, på grunnlag av blikk de hadde sett. Til og med de som ikke visste om mine følelser spurte. Denne sommeren er jeg så heldig at jeg får jobbe sammen med denne gutten. Vi jobber et sted der man både bor og jobber, slik at vi er sammen omtrent 24/7. Jeg har fått veldig godt kontakt med ham, og vi snakker mye sammen. Men tingen er, at når vi er alene sammen er han den søteste, men når vi er sammen med andre blir han en dust. Når vi er alene sier han søte ting til meg, kaller meg "jenta mi", senger meg fine blikk og alt er rett og slett perfekt. Men når det kommer andre blir han stille og sender meg ikke de samme blikkene, han prøver på en måte å tøffe seg for de andre for å skjule at vi to har det fint når vi er alene. Hva i alle dager er dette? Vil han noe mer enn vennskap, eller er han kun en bløff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. august 2008 #2 Del Skrevet 1. august 2008 Han er ung og usikker. Tror han mister cred blant venner, hvis han er pus mot deg, mens andre ser det. Prat med han om det. De vokser det av seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #3 Del Skrevet 1. august 2008 Han er en helt vanlig gutt. Han vil ikke vise sårbare sider når andre er tilstedet, for vi vet jo alle at det er "jentete" og "femi"... Han kommer til å vokse det fra seg, men jeg ville ikke hengt rundt å ventet på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Flower Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 1. august 2008 Han er en helt vanlig gutt. Han vil ikke vise sårbare sider når andre er tilstedet, for vi vet jo alle at det er "jentete" og "femi"... Han kommer til å vokse det fra seg, men jeg ville ikke hengt rundt å ventet på det. Det er jo uansett han jeg vil ha, for jeg vet jo at vi kunne fått det utrolig bra, bare han hadde turt. Men nå har vi vært borte fra hverandre noen dager, så da får vi se hva som skjer når han kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Flower Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 1. august 2008 Han er ung og usikker. Tror han mister cred blant venner, hvis han er pus mot deg, mens andre ser det. Prat med han om det. De vokser det av seg... Noe av problemet er at jeg ikke tørr snakke med han, for jeg vet jo ikke egentlig om han har følelser for meg, eller om han bare bløffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. august 2008 #6 Del Skrevet 1. august 2008 Hvis han viser ekte følelser når dere er alene, har han ekte følelser for deg. Hadde han bløffet, hadde han nok ikke gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Flower Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 1. august 2008 Hvis han viser ekte følelser når dere er alene, har han ekte følelser for deg. Hadde han bløffet, hadde han nok ikke gjort det. Siden du mest sannsynlig har mer erfaring enn meg, hvordan vil du beskrive ekte følelser? For jeg aner rett og slett ikke hva ekte følelser er.. Fra gutters side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. august 2008 #8 Del Skrevet 1. august 2008 Unge gutter er ofte usikre og famlende. Hvis han tar kontakt, vil være sammen med deg, viser at han bryr seg om deg og gjør kjæresteting med deg, er han interessert i deg. Så enkelt er det som regel. Gutter som ikke er interessert, unngår å ta kontakt, svarer ikke på sms eller msn og kan virke litt feige og unnvikende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Flower Skrevet 1. august 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 1. august 2008 Unge gutter er ofte usikre og famlende. Hvis han tar kontakt, vil være sammen med deg, viser at han bryr seg om deg og gjør kjæresteting med deg, er han interessert i deg. Så enkelt er det som regel. Gutter som ikke er interessert, unngår å ta kontakt, svarer ikke på sms eller msn og kan virke litt feige og unnvikende. Da er han kanskje litt interessert. Vi er ikke helt på kjærestetingstadiet, men han tar kontakt, og etter det jeg kan skjønne vil han være sammen med meg. Men jeg vil ikke ha for store forhåpninger, for det har jeg brent meg på før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. august 2008 #10 Del Skrevet 1. august 2008 Det er alltid smart å holde hodet litt kaldt, men samtidig viktig å vise at man er interessert også. Og hvis han tar kontakt og viser interesse, er det et godt tegn. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Flower Skrevet 2. august 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 2. august 2008 Det er alltid smart å holde hodet litt kaldt, men samtidig viktig å vise at man er interessert også. Og hvis han tar kontakt og viser interesse, er det et godt tegn. Lykke til:) Takk. Jeg har akkurat mistet håpet. Nok en gang. Fikk akkurat høre at han og en til hadde hatt "jenter på rommet", og at de i dag hadde dratt for å besøke dem. Så det blir nok ikke noe. :/ Men de visste kun navnet på den ene, så kanskje er det ikke noe likevel. Det er bare gutter som kan få livet til å bli så bra, men på samme tid få det til å bli et helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå