Elma Skrevet 11. april 2002 #1 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg skal til London om en ukes tid og har tenkt å kjøpe sko/undertøy/diadem der...dersom jeg finner noe jeg liker og til priser under "salongpriser" i Norge. Er det noen som har tips til steder jeg burde stikke innom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 Ta turen innom Marks & Spencer - de har allslags ting. Det kan hende du finner noe du vil ha der 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 11. april 2002 #3 Del Skrevet 11. april 2002 Kjøp et engelsk bryllupsblad, og sjekk annonsene bakerst i bladet. Skal selv kjøpe sko i London, men har ikke begynt noen research ennå. Du kan også sjekke kjeder som Accessories og Clair's (?). De har alt mulig dill-dall for jenter. Det er også en kjede som heter Monsoon som kan ha noe spennende. Vet de selger noe brudekjoler og klær til brudepiker. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tiger den 2002-04-11 15:27 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elma Skrevet 11. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 11. april 2002 Takk for innspill Skal kjøpe et blad jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 11. april 2002 #5 Del Skrevet 11. april 2002 Kom på en lur ting til... Hvis du går inn på http://www.multimap.co.uk får du enkelt opp en god gateoversikt og nøyaktig beliggenhet hvis du har adressen og vil sjekke hvor butikken ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå