Gjest Søsteren Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 hei:) min kjære bror fyller snart 18 år, og jeg har lyst til å gi han noe sirkelig spessielt! han elskermusikk og er kjempeflink på både gitar, trommer og synging. innen musikk liker han Bob Dylan, Bruce Springsteen, The Rolling Stones, Blink 182 og mye mer. så jeg har lyst til å gi han en gitar som er signert av en stor gitarist! men jeg ANER IKKE hvordan jeg skal få tak i en! jeg vil helst at gaven skal bli på max 9 000 - 10 000 kr. noen som kan hjelpe meg? takker for alle svar!:D mvh Søsteren
Saeria Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Du kan se på ebay. http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksi...-All-Categories
Gjest ¤bella¤ Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Tviler vel egentlig at du får en gitar signert av en STOR artist til under 10000kr..
Saeria Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Man kan få til noe i overkant...Så da er det bare å slå seg sammen med foreldre. Men man kan ikke forvente å få en gitar signert av The Beatles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå