Gjest Gutt92 Skrevet 3. august 2008 #21 Skrevet 3. august 2008 Vell som sagt det er nok enten "spøkelsene" i hodet ditt som gjør det og har ingen ting med kondom å gjøre. Du bør få et positivt forhold til kondom og du kan jo teste kondom komplekset med ei hore i Oslo. Jeg hvet jeg ikke skulle ha sagt det men da hvet du i allefall om det er kondomen eller ikke. Dessuten kan det være at du er av en trassekuell type som rett og slett har problemer med damer selv om du så mye vil. Ofte er det slik i din alder og det enten tipper over eller ikke så ikke utelukk hormonelle forstyrrelser.
AnneS Skrevet 3. august 2008 #22 Skrevet 3. august 2008 For et tullete innlegg Kansje det men i realiteten så er det såpass mange som bruker horer for det ene og det andre og det er ikke noe nytt i det. Det med å være transsekuell er faktisk tatt fra våre studier som viser netopp slike "problemer" som startet denne tråden og det kan skje 1 per 10000 uten at de selv er klar over det og mange finner ikke ut av det før de er i 40 åra etter flere misslykkede ekteskap... Men jeg kjønner at noen som ikke har satt seg inn i dette synes at innlegget er "sløvt". Og jeg vil si til Gutt92 at den som ler sist ler best forde det er jo du som har problemer med å flagge på full stang og ikke jeg
fomlepung Skrevet 3. august 2008 #23 Skrevet 3. august 2008 Enig i det:) Langt fra enig i det. En naken kvinnekropp kan faktisk være litt skremmende, spesielt hvis kvinnekjønnet har nettopp den forventningen. "Han ser jo en pupp.., så da burde han være klar". Alltid vanskelig å komme med råd. Men, det vil ordne seg. Ingen triks er egentlig nødvendig. Alt sitter i hodet, og det forsvinner av seg selv. For min del har det faktisk alltid hjulpet å drikke litt første gangen - 4-5 øl så er jeg klar som et jern. Null alkohol og masse forventninger = litt vanskeligere.. Folk er forskjellige, jeg for min del snakker kun ut i fra egen erfaring på det punktet der. Drikke seg til mote selv om det bare er 4-5 øl er ikke min favoritt gitt. Blir en tanke nedsatt følsomhet i "bassen" når man får i seg alkohol. Funker det for deg, så er det bare bra. Og for alt hva jeg vet, så kan det hende det funker for TS. Men etter noen måneder i forhold, så tror jeg man stortsett er såpass trygge på hverandre at man ikke behøver å drikke seg til mote.
Gjest Gutt92 Skrevet 3. august 2008 #24 Skrevet 3. august 2008 Kansje det men i realiteten så er det såpass mange som bruker horer for det ene og det andre og det er ikke noe nytt i det. Det med å være transsekuell er faktisk tatt fra våre studier som viser netopp slike "problemer" som startet denne tråden og det kan skje 1 per 10000 uten at de selv er klar over det og mange finner ikke ut av det før de er i 40 åra etter flere misslykkede ekteskap... Men jeg kjønner at noen som ikke har satt seg inn i dette synes at innlegget er "sløvt". Og jeg vil si til Gutt92 at den som ler sist ler best forde det er jo du som har problemer med å flagge på full stang og ikke jeg Et lite søk på transseksuell : "En transseksuell person er en som identifiserer seg med det annet kjønn, og som ofte går igjennom en medisinsk prosess for å bli det kjønn man innerst inne føler man tilhører. " Hva i all verden har det meg å gjøre ? Jeg blir jo kåt som bare det på dama mi, og jeg flagger på full stang som du så vakkert uttrykker Det eneste som blir problemet, er når vi skal ta på kondomen. Og derfor er jeg transseksuell ? Haha, ja det er virkelig noe jeg må le av. Rett og slett latterlig.
Gjest Nk. Skrevet 3. august 2008 #25 Skrevet 3. august 2008 Det at "Anne" ikke har problemer med å få opp flagget og er såpass interessert i transseksuelle er...mystisk. Og Gutt92: Sånt skjer, det går over hvis du klarer å slappe av nok. Siden du klarer å få den opp på egenhånd er det kun nerver. En ting som kan hjelpe er å øve å få på kondomen på egenhånd. Bruker du to sekunder på å få den på er det større sjanse for at den holder seg oppe enn om du bruker ti.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #26 Skrevet 3. august 2008 Hva vi tenker`? Vi tenker mange tanker, og analyserer. Her er noe jeg ville ha tenkt! 1) " tenner han ikke på meg siden han ikke får ståpikk?" 2) " har han potensproblemer? Åneei, har jeg funnet en som sliter med ereksjonen? Hvordan skal dette bli i fremtiden når vi blir eldre?" 3) "Er han nervøs?"
Gjest Gutt92 Skrevet 3. august 2008 #27 Skrevet 3. august 2008 Hva vi tenker`? Vi tenker mange tanker, og analyserer. Her er noe jeg ville ha tenkt! 1) " tenner han ikke på meg siden han ikke får ståpikk?" 2) " har han potensproblemer? Åneei, har jeg funnet en som sliter med ereksjonen? Hvordan skal dette bli i fremtiden når vi blir eldre?" 3) "Er han nervøs?" Jeg synes det er så merkelig at dere tenker sånn. Ok, hadde jo skjønt at man kunne få sånne tanker hvis mannen ikke får ereksjon i det hele tatt, men jeg har det jo hele tiden vi tar på hverandre, kysser, osv, bare at den blir slapp når jeg tar fram kondomen. Mange jenter som fortsatt kan tro at det er pga dem?
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. august 2008 #28 Skrevet 3. august 2008 Hm. Du klarer ikke forandre tankesettet da? Jeg tenker at det må være tennende med en kondom, fordi den gjør at dere kan ha sex. Og virkelig, det er da MYE bedre å ha sex med kondom, enn å ikke ha sex i det hele tatt? Det syns nå i allefall jeg, så kanskje det er en ide å prøve å tenke annerledes rundt hele situasjonen? Jeg syns ikke at det er riktig å presse på for at kjæresten din skal gå på hormoner. Hvis du har tatt det opp, men hun ikke har gjort noe med det, er det et tegn på at hun kanskje ikke har så lyst. Jeg har gått av og på hormoner i mange mange år, og livet kan bli en følelsesmessig berg og dalbane. Det er viktig at hun ikke blir presset til å starte på dem, men at det er et valg hun tar selv. Og forresten, det finnes jo mange forskjellige kondomer da. Durex Thins merkes nesten ikke at er på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå