Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å farge håret og lurer på om noen har erfaring med Casting Crème Gloss. Er den enkel å påføre og får man fargen man forventer?....

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at den blir veldig mye mørkere enn forventet, mitt ble omtrent svart (farget med mørkebrun), og går aldri ut av håret, selv om den egentlig bare skal vare i 6-8 uker eller noe. Men håret forblir shiiiiny leenge.

Skrevet
Min erfaring er at den blir veldig mye mørkere enn forventet, mitt ble omtrent svart (farget med mørkebrun), og går aldri ut av håret, selv om den egentlig bare skal vare i 6-8 uker eller noe. Men håret forblir shiiiiny leenge.

Arrh.... typisk... da ender jeg vel opp hos frisøren til slutt som vanlig. Syns bare det er så kjedelig at jeg alltid må dit og som regel aldri blir helt fornøyd likevel...

Tusen takk for svar:))

Skrevet
Arrh.... typisk... da ender jeg vel opp hos frisøren til slutt som vanlig. Syns bare det er så kjedelig at jeg alltid må dit og som regel aldri blir helt fornøyd likevel...

Tusen takk for svar:))

Som ei sa her... håret blir alltid for mørkt med den hårfargen.. men jeg har funnet ut noe... bruk mørk blond, da får du ett perfekt resultat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...