Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Vi skal til syden neste år i tre uker, men vet ikke helt hvor enda. Jeg lurer på om noen vet om et reisebyrå som tilbyr barneklubb til en som nesten er 3 år når vi reiser. Vi skal dra mellom mai og juli og hun blir tre å i begynnelsen av august. Hun er flink for alderen og allerede nå rett før hun blir 2 år er hun flink til å prate og sier fra når hun må på do. Hun elsker å synge, danse og være sammen med andre barn, så en barneklubb hadde vært midt i blinken for henne å være med på, men når jeg sjekker litt rundt står det en aldersgrense på 3 år (vingreiser og star tour) Er det likevel mulig for henne å få være med tro? Noen som har erfaring med det?
Gjest Gjest_mamma_* Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg er ikke helt sikker, men regner med at aldersgrensen for å være med i en slik mini-klubb, der barna er alene uten foreldrene på ulike aktiviteter er absolutt. Tror det har med ansvar og forsikring å gjøre. Men mange av disse hotellene har aktiviteter som man kan være med på mens foreldrene sitter ved siden av eller er med. Sunwing-hotellene har for eksempel lekeland med ulike aktiviteter (ansiktsmaling, tegning, høre eventyr), og det er barneshow med påfølgende minidisko nesten hver kveld. I tillegg er det maskoter som stadig dukker opp for å underholde. Vi var på en slik ferie da min eldste nylig hadde fylt tre, og hun elsket det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå