Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Hei! Jeg trenger litt hjelp av dere her. Jeg lurer på hvor i Stavanger, eventuelt Oslo, man kan finne antikke forlovelseringer. Har lett litt rundt i Stavanger uten å finne noe. Tenker helst på en enstens i hvitt sølv.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hei! Jeg trenger litt hjelp av dere her. Jeg lurer på hvor i Stavanger, eventuelt Oslo, man kan finne antikke forlovelseringer. Har lett litt rundt i Stavanger uten å finne noe. Tenker helst på en enstens i hvitt sølv. Åh så romantisk! Faktisk så var en venn av meg på jakt etter en antikk ring her forrige dagen, ikke en forlovelsesring, men jeg anbefalte Esaias Solberg i Oslo - og der fant han det han ville ha Esaias Solberg holder til i Kirkeristen, rett på baksiden av Domkirken midt i Oslo sentrum. han har mye fint, ikke så mye billig, men mye virkelig flott. Lykke til! Her er hjemmesiden hans: http://www.esaias.no/
Gir Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Her finnes det noen veldig fine i hvitt gull med diamant Mulig det må bestilles på nettet: http://www.diamondsandpearlsvip.com/index2.php
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Takk for raske svar. Mente selvfølgelig hvitt gull... Håper på flere tips om butikker i Oslo eller Stavanger som kan ha slike eldre ringer.
Solstrålejenta Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg vet om 2 veldig fine butikker for antikke ringer som ligger på henholdsvis frogner og majorstuen i Oslo... Er på ferie nå, så husker ikke nettadresse og akkurat hva butikkene heter, men skal poste dette når jeg er hjemme fra ferie senere i uken
cypress Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Slutter meg til å anbefale Esaias Solberg. Min forlovelsesring ble kjøpt der. De hadde veldig mye fint! Og dersom du er på utkikk etter diamanter er det faktisk mye å spare på å kjøpe det der!!
Solstrålejenta Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Da var jeg tilbake fra ferie og har navnene på antikke smykkebutikker i Oslo. Jeg har ikke kjøpt på disse selv, men kjenner flere som har gjort det og som er veldig fornøyde. Butikkene er West Sølv og Mynt som ligger like ved Bygdøy Allè og Bogstadveien Antikk Masse lykke til med valg av ring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå