Gå til innhold

12CM KUK

Gjest KAN JENTER SI MEG HAR JEG LITEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lest tråden, men svarer bare på spørsmålet.

Synes 12cm er lite ja. Og den blir ikke større fordi om man bruker store bokstaver

Hva man gjør med den er en helt annen sak, men det var ikke det trådstarter spurte om.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

De fleste lesbiske knuller hverandre til orgasme med fingrene. Og det finnes ikke det finger som er større enn en kukk. Så 12cm holder i massevis det.

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke tykkelsen er viktigere enn lengden?

Skrevet

Nei. Det er viktigere at den når langt inn så hun virkelig føler den enn at den er tjukk. Det må jo bare være vondt hvis den er tjukk.

Skrevet

Alt avhenger av jenta. De har som oss forskjellige preferanser. Fordi de er like forskjellige som oss på det området. De fleste sier tykkelsen har mest og si. Er den for tykk, får den ikke plass, noe som er kjedelig, og er den for tynn for dama, så kjenner hun ikke så mye som hun gjerne skulle ønske. Noen vil gjerne ha store, fordi de er store selv. Andre vil gjerne ha små, fordi de er små selv. På KG derimot er de fleste trange og har ekstrem muskelbruk, men vil gjerne ha store allikevel.... ;)

• Liker 1
Gjest kim andre
Skrevet

hei, jeg synes jeg har en temmelig store pikk skjøll på 18,6cm dama mi har knullet en pikk på 21cm å hun var helt vill på den, å mannen knullet dama mi noe skikkelig sånn at hun fikk veldig vondt i fitta å han fikk den ikke helt inn i henne fordi den var for store helt sykte å store den må være i forhold til min pikk på 18,6cm, så just i gåre hvare mæ å min kamerat temmelig fulle hjemme hos mæ å min venn begynnte å bli veldig kått å spurte meg om ikke han kunne knulle dama mi, å jeg tenkte litt på det å bede kameraten min om å begynne å kle av seg fordi mæ å han skulle springe ut i stuen med 2 stå kukker å overasket dama mi, å kameraten min begynnte å trøkke den svære pikken hans sin inn i dama mi sin fitte å hun skrekk så jævlig fordi kameraten min hadde en temmelig store pikk på nesten 18cm osså var den som en negger pikk i tykkelsen, men den var så tykk å store å dama mi likte faktisk utten tvil kameraten min sin tykke svære kukk fram for min kukk på 18,6cm

• 6 måneder senere...
Skrevet

samboeren min har den str ca eventuelt litt under. Det bryr meg ingenting elsker den og har aldri drømt om noe større. ikke alle er så opptatt/har behov for en stor penis.

Gjest HunterLady
Skrevet

Dette vet du vel svaret på selv. Fatter ikke at du gidder å poste slikt her..

Skrevet

Så, så søte lille tissetassen...der finnes mus som vil varme deg også. Asiatiske kvinner er mindre nedentil enn både europere og afrikanere. En søt liten asiater ville kanskje være ypperlig?

Uten å virke for dømmende, så kan dette være en av mange grunner til at en del norske menn velger thailandsek damer...da passer de jo sammen som "hånd i hanske". Det finnes noen for alle, vær du sikker.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor mange ganger jeg må si dette: Lengden har ikke en dritt å si! Kvinner er mest følsomme ytterst i skjeden. Størrelsen teller ikke. Bare 30% av kvinner får orgasme ved penetrering. Munnsex og bruk av fingre er alfa og omega for 70% av kvinner. Kan du bruke dette er det ingen som bryr seg om hvor stor eller liten den er.

Skrevet

Hvem tenker på hvor lang løken din er, er mann selv men går ikke å lurer på om løken er lang eller altfor kort, man har det man har, ferdig med det.

Det som teller er at du kan bruke de cm du har fått utdelt riktig.

Skrevet
Så, så søte lille tissetassen...der finnes mus som vil varme deg også. Asiatiske kvinner er mindre nedentil enn både europere og afrikanere. En søt liten asiater ville kanskje være ypperlig?

Uten å virke for dømmende, så kan dette være en av mange grunner til at en del norske menn velger thailandsek damer...da passer de jo sammen som "hånd i hanske". Det finnes noen for alle, vær du sikker.

Du må egentlig ha det ganske vondt med deg selv.

Skrevet

MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN???????

DØM MIN LENGDE 1 TIL 10

1 er dårlig, 10 er bra? Da får du 1 fra meg. :goodbye:

Jeg vil ha en mann med STOR kuk! Det du har kaller jeg for "tullekuk", og det fungerer ikke for meg.

• Liker 1
Skrevet

Siden vi først er inne på peniser. Er så mye mas om lengden, men hvorfor nevner ingen bredden? La oss si penis er 12 cm lang, noe som er mindre enn gjennomsnittet (alt etter som hvilke studier man ser på), men likevel så er den like tykk som gjennomsnittet (12-13cm i omkrets). Hvordan ville det være i forhold til en som hadde gjennomsnittlig lengde, la oss si 14 cm og like omkrets? Prøver bare å avgjøre hvor mye bredden har å si i forhold til lengden. :)

Skrevet

Size DOES matter! Og 12 cm er pittelite!!!

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg synes 12 cm er lite, men samtidig så er det aboslutt mer en nok:-)

Samboeren min har nok litt mindre en det og i tillegg ganske tynn, alikevel er han den aller beste sexpartneren jeg har hatt og jeg synes hele han er perfekt.

Jeg tenner visuelt på store peniser, men det betyr ikke at jeg liker å ha sex med store peniser. Har bare vært borti en som var stor, og det var mer styr og smerte en glede gitt.. Det jeg liker med pikken til sambo er at vi kan kjøre på over alt og ta en kjapping uten nødvendigvis masse forplay... + at han kan ta meg så hard han klarer uten at det kjennes ut som jeg blir spiddet.. Men jeg blir kåt av å se store pikker på film ol, på samme måte som samboeren min blir kåt av å se på større pupper en det jeg har.. (Er ganske flatt gitt...)Men tror ingen av oss ville byttet...

Skrevet

Du må egentlig ha det ganske vondt med deg selv.

Ikke direkte vondt. Jeg er bare litt lost in space for tiden, det er alt. Tror ikke jeg er så veldig alene om det egentlig :sjenert: ..

Skrevet

Feilmarginene kan bli ganske store når en måler sin egen kuk. Min på ca14,5 kan jeg lett få ned til 12 dersom jeg måler på siden/oppsiden og ikke helt inntil magefettet. Sjekk selv. Som 40-åring tipper jeg du har litt magefett som også har sin innvirkning. Mål når penisen er knallhard og når den bare står, er det forskjell? Så er det forskjellige former på penisen. Noe bøyer seg litt opp, høyre eller ventre.

Finn en jente på din høyde og naturen er laget slik at hun får maks nytelse av din penis. Tror du jenter på 160 har en vagina på 12cm før en eventuell opphisselse.

Skrevet

Feilmarginene kan bli ganske store når en måler sin egen kuk. Min på ca14,5 kan jeg lett få ned til 12 dersom jeg måler på siden/oppsiden og ikke helt inntil magefettet. Sjekk selv. Som 40-åring tipper jeg du har litt magefett som også har sin innvirkning. Mål når penisen er knallhard og når den bare står, er det forskjell? Så er det forskjellige former på penisen. Noe bøyer seg litt opp, høyre eller ventre.

Finn en jente på din høyde og naturen er laget slik at hun får maks nytelse av din penis. Tror du jenter på 160 har en vagina på 12cm før en eventuell opphisselse.

Den skal jo faktisk måles på oppsiden, er i alle fall slik "proffene" måler.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...