Gjest Gutt92 Skrevet 6. august 2008 #101 Skrevet 6. august 2008 Den andre tingen er kvinners øyemål. Jentegjengen vår hadde invitert til dildoparty og der hadde hun som kom med godsakene en liten lek til oss. Vi skulle gjette størrelsen på enkelte av dildoene. Og det var ekstremt dårlige resultater. En deltager sa at den ene dildoen var akkurat lik hennes mann sin, så den måtte være 19 cm. Det reelle var 14 cm. Om hun har blitt innprentet at mannen sin på 14 egentlig var 19, så er det ikke så rart hun ville trodd en på 12 var på den mindre enden av skalaen. Vi fikser ikke dette med øyemål tydligvis, og det gjenspeiler seg også i lukeparkeringsproblematikken. Ja, sånne historier hører man faktisk ofte. Sånn går det når menn skal skryte på seg størrelse, og kjæresten selvfølgelig tror på det. Det er nok også ganske ofte sånn, for hvor mange måler egentlig kjæresten ? Det kan vel ikke være så veldig mange, men allikevel så virker det som de fleste vet hvor stor han er...på øyemålet. Tviler på at det er så mye å stole på.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #102 Skrevet 6. august 2008 Så man bruker ikke normalfordelingen i det hele tatt, med andre ord. Man sier bare at en på 15 cm er gjennomsnittlig, mens en på 14.5 cm er liten, og en på 15.5 cm er stor. I følge leger som har forsket på dette er en normal penis mellom 12 og 18 cm. Alt under er mindre enn normalen, alt over er større enn normalen. Mens man her tar utgangspunktet i snittet. Er man liten er man mindre enn snittet, er man stor er man større enn snittet. Selvsagt vil man merke stor forskjell på de to ytterpunktene av 12 og 18 cm, det sier seg selv. Men klager man på noe som er innenfor normalen er det like klart hvor problemet egentlig sitter. Jeg kan ikke ta imot noe større enn 15 cm. Jeg er for trang og for grunn til det. De som ikke kjenner mye til en 12 cm, hva vil problemet være da? Flere mulige mulighheter? 1) Hun liker det så trangt at det er på grensen vondt? altså hun vil ha mer smerter enn deg. 2) Hun er født annerledes enn deg og har en dypere vagina. 3) Hun klarer ikke å separere fantasi og visuelle inntrykk fra det hun vil ha. Altså, synest hun store peniser er pent å se på, og det er dette hun blir opphisset av, vil hun kunne synest sexen er bedre med en stor enn, rett og slett fordi hun er mer opphisset før selve samleiet, samt under samleiet. Alle har vel opplevd ulik opphisselse under knulling. Det er vel ingen bombe at de beste knullene ofte er der man er superkåt og ekstra opphisset. Derfor...it make sence...?? Selv er en 12 cm for meg noe jeg anser som lite visuelt. Ser jeg 12 cm, er det ikke pirrende. Da blir jeg heller ikke kåt og får ikke lyst på sex, naturlig det.
aline Skrevet 6. august 2008 #103 Skrevet 6. august 2008 det kan faktisk nytes på forskjellige måter, som siste gjest sier. Man kan synes det er opphissende å føle at man nesten sprenges, altså at det er på grensen til direkte vondt, og dermed like DEN følelsen ved en, for seg, stor penis. Det er flere som synes at det som er så godt at det nesten er vondt er digg, og motsatt, at det som er vondt, men samtidig deilig. Samtidig så kan man nyte en mindre penis på andre måter, som at det er enklere å bruke egne muskler når penis er mindre en spreng-stor. Det å bruke musklene er det også mange som selv får nytelse av, og dermed kan man oppnå en annen type nytelse med en penis som altså er mindre en sprengstor, for en selv. Det kan gi enda en annen nytelse med en som er enda mindre, da det kan være lettere å treffe g-punktet mer direkte og stimulere dette med penishodet, samtidig som han har mer inni seg, som igjen gir den typen nytelse. Det er ikke slik at alle tenner bare på en ting, eller at noe en synes er digg, automatisk er det samme som alle andre. Noen synes det gjør direkte vondt å bunnes, mens andre ikke får en direkte smertefølelse av dette, men kan få orgasmer av akkurat samme følelsen. Hva man selv liker, TROR JEG, ofte påvirkes av hva slags nytelse man har med den man er sammen med for tiden. Jeg er ihvertfall slik, når jeg har en partner som er litt stor, så får jeg en type nytelse som jeg da setter stor pris på. Når jeg har en partner som er helt gjennomsnitlig eller litt under, så får jeg en helt annen type nytelse, og fokuset blir på den nytelsen man får med den mannen man er glad i og har sex med. Det vil si at ihvertfall jeg, kan ha en kjærste som er litt stor, og da være veldig glad i den følelsen jeg får av en stor penis, mens om jeg er sammen med en som ikke er spesiellt stor, så nyter jeg jo like mye, bare på andre måter, og siden jeg DA elsker sexen med den jeg er sammen med da, så vil fokusen være på den typen nytelse jeg har med ham. Og mens jeg så er med ham, så vil DET være det jeg liker.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #104 Skrevet 6. august 2008 Flere mulige mulighheter? 1) Hun liker det så trangt at det er på grensen vondt? altså hun vil ha mer smerter enn deg. 2) Hun er født annerledes enn deg og har en dypere vagina. 3) Hun klarer ikke å separere fantasi og visuelle inntrykk fra det hun vil ha. Altså, synest hun store peniser er pent å se på, og det er dette hun blir opphisset av, vil hun kunne synest sexen er bedre med en stor enn, rett og slett fordi hun er mer opphisset før selve samleiet, samt under samleiet. Alle har vel opplevd ulik opphisselse under knulling. Det er vel ingen bombe at de beste knullene ofte er der man er superkåt og ekstra opphisset. Derfor...it make sence...?? Selv er en 12 cm for meg noe jeg anser som lite visuelt. Ser jeg 12 cm, er det ikke pirrende. Da blir jeg heller ikke kåt og får ikke lyst på sex, naturlig det. Det visuelle skjønner jeg. Selv tenner jeg ikke på store fordi jeg vet jeg ikke får plass til dem. Jeg fascineres av det, slik jeg gjør når jeg ser en kjempekongle i skogen, men om jeg skal bli tent, ser jeg heller på en liten en som jeg vet jeg kan nyte. Det at man trenger store for å oppnå nytelse og utelukker små, ja gjerne disser dem, er det jeg har problemer med. Hvorfor ikke bare innrømme at man trenger en sværing for egen romslighet? Er det virkelig så vanskelig. Her på forumet har man 345638675 penistråder der menn sier de er usikre fordi de har små. Hvor mange tråder tar opp vaginal romslighet? Er dette virkelig et så betent tema?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #105 Skrevet 6. august 2008 det kan faktisk nytes på forskjellige måter, som siste gjest sier. Man kan synes det er opphissende å føle at man nesten sprenges, altså at det er på grensen til direkte vondt, og dermed like DEN følelsen ved en, for seg, stor penis. Det er flere som synes at det som er så godt at det nesten er vondt er digg, og motsatt, at det som er vondt, men samtidig deilig. Samtidig så kan man nyte en mindre penis på andre måter, som at det er enklere å bruke egne muskler når penis er mindre en spreng-stor. Det å bruke musklene er det også mange som selv får nytelse av, og dermed kan man oppnå en annen type nytelse med en penis som altså er mindre en sprengstor, for en selv. Det kan gi enda en annen nytelse med en som er enda mindre, da det kan være lettere å treffe g-punktet mer direkte og stimulere dette med penishodet, samtidig som han har mer inni seg, som igjen gir den typen nytelse. Det er ikke slik at alle tenner bare på en ting, eller at noe en synes er digg, automatisk er det samme som alle andre. Noen synes det gjør direkte vondt å bunnes, mens andre ikke får en direkte smertefølelse av dette, men kan få orgasmer av akkurat samme følelsen. Hva man selv liker, TROR JEG, ofte påvirkes av hva slags nytelse man har med den man er sammen med for tiden. Jeg er ihvertfall slik, når jeg har en partner som er litt stor, så får jeg en type nytelse som jeg da setter stor pris på. Når jeg har en partner som er helt gjennomsnitlig eller litt under, så får jeg en helt annen type nytelse, og fokuset blir på den nytelsen man får med den mannen man er glad i og har sex med. Det vil si at ihvertfall jeg, kan ha en kjærste som er litt stor, og da være veldig glad i den følelsen jeg får av en stor penis, mens om jeg er sammen med en som ikke er spesiellt stor, så nyter jeg jo like mye, bare på andre måter, og siden jeg DA elsker sexen med den jeg er sammen med da, så vil fokusen være på den typen nytelse jeg har med ham. Og mens jeg så er med ham, så vil DET være det jeg liker. Så det du sier her er at du egentlig ikke bryr deg om størrelser.... stikk i strid med tidligere antydninger....
aline Skrevet 6. august 2008 #106 Skrevet 6. august 2008 Så det du sier her er at du egentlig ikke bryr deg om størrelser.... stikk i strid med tidligere antydninger.... hvis du leser hva jeg skriver, så har du allerede svaret på det du sier her. Jeg tror man påvirkes av slik den man er sammen med er, og nyter det man nyter med sin kjære. Når jeg var sammen med en som var stort utstyrt, så var jeg fasinert og opptatt av det, ja! Når ham jeg synes er interessant IKKE er spesiellt stort utstyrt, så nyter jeg det han har, og er fokusert på det. så joda, jeg bryr meg, om pikken til den jeg er sammen med. Jeg nyter det visuelle ved en stor, og jeg nyter følelsen av en mindre, som i tråden til glammy; jeg nyter pikken til den mannen jeg er sammen med.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #107 Skrevet 6. august 2008 Ha hatt alt fra 12-23 cm...alt over 18 cm blir for stort for mitt vedkommende...Min type har 18 cm og er 14 cm rundt(omkretsen) Han er egentlig for stor,kanskje mest pga omkretsen,,men med masse smøring går det bra...Gjenomsnitt omkrets er 12-13 cm som jo jeg syns er stort egentlig..evig nok..Så spm er jo hvor stor du er rundt?? Det eneste aberet er jo at du ikke kan bunne vagina helt med dine 12 cm..vel er vi ca 10 cm innvendig men noen liker en som bunner og litt til..fordi de vil føle at det presser imot oppover for å oppnå vaginal/dyp orgasme også kalt a punktet......men min eks hadde vel ca 14 cm i lengden og 12 rundt..perfekt den også selv om den ikke trykkbunner meg hvis dere sjønner hva jeg mener...vi har jo g punktet og det tok han glatt:))..og siden jeg er trang så trenger jeg ikke noen som er tykke rundt..som sagt gjenomsnitt på 12 cm er evig nok...På lengden så syns jegheller ikke det gjør noe at den ikke bunner helt..g punktet kommer jo alle til med uansett.. Hvor stor vagina man har avhenger heller ike av fødsler....jeg har tre barn men er alikavell veldig trang..men har jo seff trent mye bekkenmusklene og med vagina kuler:)
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #108 Skrevet 6. august 2008 Det visuelle skjønner jeg. Selv tenner jeg ikke på store fordi jeg vet jeg ikke får plass til dem. Jeg fascineres av det, slik jeg gjør når jeg ser en kjempekongle i skogen, men om jeg skal bli tent, ser jeg heller på en liten en som jeg vet jeg kan nyte. Det at man trenger store for å oppnå nytelse og utelukker små, ja gjerne disser dem, er det jeg har problemer med. Hvorfor ikke bare innrømme at man trenger en sværing for egen romslighet? Er det virkelig så vanskelig. Her på forumet har man 345638675 penistråder der menn sier de er usikre fordi de har små. Hvor mange tråder tar opp vaginal romslighet? Er dette virkelig et så betent tema? tja...jeg vet ikke hvor romslig jeg er? Men om jeg er det, spiller ingen trille. Jeg kniper det jeg kan, og det er det jeg har å by på Men jeg liker det stort,18 cm er drømmen og mannen har det, og det gjør meg ingenting om jeg er vid.(?) Mannen får orgasme hver gang, så he he...kunne ikke bry meg mindre.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #109 Skrevet 7. januar 2009 I følge CNN (leste en artikkel) så er gjennomsnittet 12,6cm. Du er altså en halv cm under snittet. Ikke legg alt for mye i hva kvinner mener når de gjelder antall cm osv, de har nemlig generelt sett ikke peiling. Sannsynligvis tror de at din er 14-15cm. Når det gjelder gamle undersøkelser som viser at snittet er 15-16cm er dette undersøkelser hvor mennene målte seg selv. Med en gang helsepersonell står for målingen detter snittet med et par cm. Hvem stoler vi mest på?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #110 Skrevet 7. januar 2009 Hvem stoler vi mest på? At menn skryter på seg en centimeter eller fem kan jeg umulig tenke meg.....
Helen Skrevet 7. januar 2009 #111 Skrevet 7. januar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest_cola_* Skrevet 8. januar 2009 #112 Skrevet 8. januar 2009 12 cm lang og 10 cm tykk, (tykkelsen på en cocacola kork... ) DET er lite det. men dobbler du den pikken med 2 korker, DA snakker vi om "stort" kansje ikke langt men... DÆVEN den pikken skal jeg personlig låve ei hvilken som helst jente ville følt GODT !!! 1
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 8. januar 2009 #113 Skrevet 8. januar 2009 Liten penis og vid vagina er ett langt større problem og diskusjonstema på internett enn hva det er innenfor huset fire vegger i virkeligheten. De aller fleste som har en partner de elsker er fornøyde med denne på alle måter, og kunne ikke tenkt seg forandringer av denne. Kvinner er like forskjellige som menn, så jeg vil tro at alle som skriver her har både rett og feil. Rett for sin egen del, feil overfor andre. Mitt inntrykk i virkeligheten (ikke på kg) er at menn er langt mer opptatt av størrelsen enn hva kvinner er. Og med dette i bakhodet kunne det aldri falle meg inn å si at noen har liten. Jeg vet at mange menn måler sin maskulinitet i str på penis, derfor er kvinners kommentarer om liten penis veldig stygt og umodent. Fortsetter det slik vil man til slutt ende opp med langt flere menn som ikke klarer å prestere noe særlig i sengen pga dårlig selvtillit. Er det noe kvinner ønsker? Det må da virkelig være tusen ganger bedre å bygge opp mennene slik at de får god selvtillit og dermed blir gode elskere, uavhengig av str på penis, og uavhengig av hva kvinner har måttet tåle fra menn av kommentarer. Heldigvis er ikke denne tråden eller andre lignende tråder i nærheten av det virkelige liv.
Gjest fisk Skrevet 8. januar 2009 #114 Skrevet 8. januar 2009 MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN??????? DØM MIN LENGDE 1 TIL 10Hvis du klarer å holde den så hard som mulig så lenge som mulig, så gjør du det bra. Tipper de fleste vil være fornøyd da. Bedre å fokusere på hardhet, synes jeg.
Gjest SHAMAN Skrevet 9. januar 2009 #115 Skrevet 9. januar 2009 Jeg mener 12 er lite fordi jeg alltid har vært vant til pikker på 18-20 cm. Så MIN personlige mening er at den er for liten til at jeg vil synes den er sexy. Alltid vært vant til 18-20? Har du brukt måleband på alle sammen? Har mine tvil til kvinners øyenmål, med respekt å melde...
Gjest thumbs up Skrevet 9. januar 2009 #116 Skrevet 9. januar 2009 Liten penis og vid vagina er ett langt større problem og diskusjonstema på internett enn hva det er innenfor huset fire vegger i virkeligheten. De aller fleste som har en partner de elsker er fornøyde med denne på alle måter, og kunne ikke tenkt seg forandringer av denne. Kvinner er like forskjellige som menn, så jeg vil tro at alle som skriver her har både rett og feil. Rett for sin egen del, feil overfor andre. Mitt inntrykk i virkeligheten (ikke på kg) er at menn er langt mer opptatt av størrelsen enn hva kvinner er. Og med dette i bakhodet kunne det aldri falle meg inn å si at noen har liten. Jeg vet at mange menn måler sin maskulinitet i str på penis, derfor er kvinners kommentarer om liten penis veldig stygt og umodent. Fortsetter det slik vil man til slutt ende opp med langt flere menn som ikke klarer å prestere noe særlig i sengen pga dårlig selvtillit. Er det noe kvinner ønsker? Det må da virkelig være tusen ganger bedre å bygge opp mennene slik at de får god selvtillit og dermed blir gode elskere, uavhengig av str på penis, og uavhengig av hva kvinner har måttet tåle fra menn av kommentarer. Heldigvis er ikke denne tråden eller andre lignende tråder i nærheten av det virkelige liv. TAKK for et virkelig bra og fornuftig innlegg i denne ganske tragiske tråden!
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 9. januar 2009 #117 Skrevet 9. januar 2009 Men klager man på noe som er innenfor normalen er det like klart hvor problemet egentlig sitter. Jeg kan ikke ta imot noe større enn 15 cm. Jeg er for trang og for grunn til det. De som ikke kjenner mye til en 12 cm, hva vil problemet være da? Er det mange som har klagd så mye da? De fleste sier jo at de _foretrekker_ en som er litt større. Det kan jo hende at det er du som er "unormal" hvis du er for trang for å ta en pikk over 15 cm. Hvis vi skal dra alle poengene ut av proposjoner; du er skapt til å kunne føde, så alt går... (i teorien). De fleste som blir sure over å høre at mange kvinner _foretrekker_ en litt større pikk, har åpenbart ikke fått med seg det at en kvinne kan forme seg etter utstyret. Selv om en kvinne har godt trente muskler i underlivet så kan hun fortsatt ta en stor pikk, hvis hun liker det! Samtidig kan hun like å ta en som er i den mindre enden av skalaen hvis hun bruker musklene godt nok. Klemmer jeg musklene i musa rundt 2 fingre så kjenner jeg det veldig godt! Kjæresten min er ikke av den største, men jeg trives veldig godt med han fordet, for jeg kan stramme musklene så jeg får større utbytte. Han syns forøvrig at jeg strammer for mye innimellom så han kommer fortere. MEN! Av tidligere menn så har jeg prøvd mye forskjellig. De største har bare vært vondt, men de som ligger i den øvre skalaen har vært best. Det er godt å kunne bli fyllt opp til randen, kjenne at det sprenger litt. Den minste jeg prøvde gav meg ikke så veldig mye, jeg strammet alt jeg kunne men jeg var vel litt bortskjemt å større pikker (pga mer stimuli og følelse) så jeg syns han ble kjedelig. Dessuten kom han så jævlig fort også, så det var tydeligvis ikkeno feil med meg sånn sett. Han var praktisk når det gjalt suging da, for han traff ikke mandlene mine en gang, så jeg fikk inn hele uten å brekke meg 1
Gjest en som lurer Skrevet 9. januar 2009 #118 Skrevet 9. januar 2009 til trådstarter: Drit i hva noen sier på dette forumet her, jeg har selv en penis som er liten (mellom 15-16cm) men har aldri fått noen klager noensinne, og jeg har vært med en del jenter. Bare vær trygg på deg sjøl og drit i hva de skriver på her.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #119 Skrevet 9. januar 2009 Er det mange som har klagd så mye da? De fleste sier jo at de _foretrekker_ en som er litt større. Det kan jo hende at det er du som er "unormal" hvis du er for trang for å ta en pikk over 15 cm. Hvis vi skal dra alle poengene ut av proposjoner; du er skapt til å kunne føde, så alt går... (i teorien). De fleste som blir sure over å høre at mange kvinner _foretrekker_ en litt større pikk, har åpenbart ikke fått med seg det at en kvinne kan forme seg etter utstyret. Selv om en kvinne har godt trente muskler i underlivet så kan hun fortsatt ta en stor pikk, hvis hun liker det! Samtidig kan hun like å ta en som er i den mindre enden av skalaen hvis hun bruker musklene godt nok. Klemmer jeg musklene i musa rundt 2 fingre så kjenner jeg det veldig godt! Kjæresten min er ikke av den største, men jeg trives veldig godt med han fordet, for jeg kan stramme musklene så jeg får større utbytte. Han syns forøvrig at jeg strammer for mye innimellom så han kommer fortere. MEN! Av tidligere menn så har jeg prøvd mye forskjellig. De største har bare vært vondt, men de som ligger i den øvre skalaen har vært best. Det er godt å kunne bli fyllt opp til randen, kjenne at det sprenger litt. Den minste jeg prøvde gav meg ikke så veldig mye, jeg strammet alt jeg kunne men jeg var vel litt bortskjemt å større pikker (pga mer stimuli og følelse) så jeg syns han ble kjedelig. Dessuten kom han så jævlig fort også, så det var tydeligvis ikkeno feil med meg sånn sett. Han var praktisk når det gjalt suging da, for han traff ikke mandlene mine en gang, så jeg fikk inn hele uten å brekke meg Ser du alle penistrådene her, vil du se at enkelte kvinner finner stor glede i å snakke nedlatende om mannen. Det er heller ikke så stor trøst for en mann å høre at "jeg synes din er ok, selvom jeg foretrekker større", og jeg fatter ikke at det er så vanskelig å skjønne. Jeg skjønner de som frykter å bli dumpet for noe større når man leser disse trådene her inne. En som har en penis innenfor normalen burde absolutt ikke ha komplekser, men i dag er vi kvinner dessverre veldig flinke til å få menn usikre. Jeg er heller ikke alene med å være så liten nedentil. Jeg vet om flere som har det som meg. Og en fødsel er noe helt annet enn det å ta imot en penis, da det skjer kroppslige forandringer for å få ut ungen. De samme forandringene skjer ikke om man skal ta imot en penis. Jeg er liten, og jeg er klar over det. Jeg klarer ikke ta imot store menn. Vi kvinner er like forskjellige som det menn er, og om du tror at enhver kvinne klarer enhver pikk er du langt ute på jordet. Så jeg foretrekker dem små, så jeg kan jobbe litt med dem, og når jeg fantaserer er det også små det handler om. Er det virkelig så vanskelig å forstå at enkelte faktisk foretrekker små pikker? Jeg synes det er herlig å slippe å ha det vondt når jeg har sex, og har ikke noe behov for å bli sprengt i det hele tatt. Ettersom jeg ikke kan ta imot større enn snittet, ser jeg ofte skjebnene til disse "små" menn. Usikre etter å ha blitt kastet på dør etter å ha kledd seg naken, eller at eksen har slengt med leppa, eller tilsvarende. Det er langt mer vanlig enn man tror. Mørketallene er store ettersom menn helst ikke vil snakke med andre om det. De tar med seg skammen og lider i det stille. Det er blitt fritt frem for å snakke dritt om mannens kjønn, og det er opplest og vedtatt at stort er bra, men har man en liten en kan man like gjerne bli hjemme, og man blir latterliggjort. At man i det hele tatt setter fokus på penisstørrelse under sex finner jeg merkelig. Jeg har da hatt flott sex med flere som jeg ikke har fått inn i meg også. Sex er vanvittig mer enn bare penetrering. Men enkelte kvinner har en tendens til å tro at det er mannens oppgave å gi dem orgasme, legge seg tilbake og knapt røre en muskel. Da skjønner jeg at man trenger litt størrelse. For da er nok romsligheten deretter. Men for den vanlige aktive kvinne, mener jeg dette ikke skulle ha noe å si uansett. Det som teller er samspillet, nytelsen og kreativiteten. Da bør det være unødvendig å måtte inn på slike tråder som dette for å si at "jeg er veldig trang og fin jeg, altså, men jeg foretrekker store pikker". Det skaper bare usikkerhet for de stakkars menn som våger seg inn på forum som dette for å få svar. Jeg har hatt en mann som var så liten at jeg knapt kunne røre på meg uten at den falt ut. Vi fant da ut av det også, og sexen var bra den! Mye sitter i hodet, og samfunnet har funnet ut at det er best med en stor pikk. Jenter som forteller at de har god sex med kjærestene sine, spør om penisen hans er stor nok. Normalt utstyrte menn går rundt og er usikre på seg selv. Da er det noe riv ruskende galt.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #120 Skrevet 9. januar 2009 12 cm er da ikke så lite vel? Jeg kan ikke se et problem med 12 cm i all fall. Det viktigste for meg er uansett tykkelse og ikke lengde. En ting som er viktig når man er i den lavere størrelsesklassen er at man ikke er tykk. Magen stjeler en del cm når det kommer til penetrering og det er viktig at man får utnyttet det man har.
Anbefalte innlegg