Gå til innhold

12CM KUK

Gjest KAN JENTER SI MEG HAR JEG LITEN

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er lita, og jeg er normalt trang, har ikke født. Jeg er i den situasjon at jeg har en mann med en kuk litt under gjennomsnittet. Vi har et veldig greit sexliv sammen og han gir meg nytelse. Men, jeg har i tillegg en elsker med en kuk på ca 20 cm, og han gir meg de største orgasmene. Nå tenner jeg veldig på at jeg blir bunnet og at livmorhalsen blir truffet ganske hardt. Det kan min mann ikke gjøre, han rekker "frem", men støtene blir ikke så harde som de som min elsker kan frembringe.

• Liker 1
Gjest Gjest_Sophia_*
Skrevet
MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN???????

DØM MIN LENGDE 1 TIL 10

Du er hele 40 år, og skriker med store bokstaver? Spesielt...men du spør om et ærlig svar og mitt svar til deg er:

Ja, jeg synes den høres liten ut. For meg, alt for liten. Den høres kort, tynn og ikke spennende ut i det hele tatt. Jeg forlot et ONS en gang faktisk, fordi mannen hadde en liten en. Men det var bare meg. Finnes sikkert nok av kvinner som vil elske 12 cm.

• Liker 1
Gjest Gjest_Sophia_*
Skrevet
Jeg har i tillegg en elsker med en kuk på ca 20 cm, og han gir meg de største orgasmene. Nå tenner jeg veldig på at jeg blir bunnet og at livmorhalsen blir truffet ganske hardt. Det kan min mann ikke gjøre, han rekker "frem", men støtene blir ikke så harde som de som min elsker kan frembringe.

Det stemmer ja. Slik er det for en del kvinner!

• Liker 1
Skrevet (endret)
Det stemmer ja. Slik er det for en del kvinner!

Og jeg tenner på kvinner som aksepterer meg slik jeg er. Som er i stand til å se "hel pakke" og alt jeg er. Jeg har vært sjalu på egen pikk fordi noen kvinner er så til de grader fiksert på akkurat den delen av min kropp. Jeg synes slike kvinner blir snevre i sin seksualitet, og det gir meg lite å ha sex med dem. Ihvertfall i forhold til kvinner som evner å se hele meg.

For menn er det visst galt å være liten, og for kvinner er det visst like galt å være romslig. Selv om dette er helt normalt. Og selv om det utmerket godt for menn kan være problematisk å være stor i tillegg til at det for kvinner kan være like problematisk å være for trang.

Det meningsløse er at noen mener at romslige kvinner og små menn bør skamme seg. Da har ihvertfall jeg fått nok.

Endret av Jalp
Skrevet (endret)
Det meningsløse er at noen mener at romslige kvinner og små menn bør skamme seg. Da har ihvertfall jeg fått nok.

Det det begynte med var vel at noen var ÆRLIGE (Gud forby) på spm om 12 cm var lite, men du bedre, det var ikke populært!!! Vi som synes 12 cm er litt sparsomt er jo både dårlige elskere og vide som en E6-tunnel!!!

Endret av NovaFlare
  • Liker 1
Skrevet
Det det begynte med var vel at noen var ÆRLIGE (Gud forby) på spm om 12 cm var lite, men du bedre, det var ikke populært!!! Vi som synes 12 cm er litt sparsomt er jo både dårlige elskere og vide som en E6-tunnel!!!

Tja...omtrent like populært som det var å snakke om kvinners romslighet, skal man dømme etter det som står i denne tråden. Hvis 12 cm er lite for deg, hva er det i så fall lite i forhold til? Og hvem eier så dette problemet? Hvem er utilstrekkelig? Du eller han?

Eller hvis vi snur på det: Hvis hans pikk er for stor for deg. Hvem eier problemet? Hvem er utilstrekkelig? Du eller han?

Poenget er:

Romslig og liten er feil etter rådende logikk på området. Men trang og stor er riktig etter samme logikk. Det er dustete fordi resultatet omtrent er det samme skal man dømme etter det du sier.

Skrevet

slapp eller hard tilstand? hehe :gjeiper:

Skrevet
Tja...omtrent like populært som det var å snakke om kvinners romslighet, skal man dømme etter det som står i denne tråden.

Forskjellen er vel forsyne meg at ingen kvinner her har spurt om noen synes de er vide eller trange!!?? Jeg har iallefall ikke spurt om det. Vi svarte på TS sitt spørsmål... De som synes han er superstor, rekk opp hånda!!! Dere andre, hold kjeft, ellers får dere pepper, og frekke kommentarer om deres slappe og velbrukte vagina!

Skrevet
Jeg er lita, og jeg er normalt trang, har ikke født. Jeg er i den situasjon at jeg har en mann med en kuk litt under gjennomsnittet. Vi har et veldig greit sexliv sammen og han gir meg nytelse. Men, jeg har i tillegg en elsker med en kuk på ca 20 cm, og han gir meg de største orgasmene. Nå tenner jeg veldig på at jeg blir bunnet og at livmorhalsen blir truffet ganske hardt. Det kan min mann ikke gjøre, han rekker "frem", men støtene blir ikke så harde som de som min elsker kan frembringe.

Og hvem vet. Kanskje han har ei elskerinne som er trang og god og gir han bedre orgasme og tenner han mer enn det du klarer. ;) Jeg håper virkelig det.

Skrevet
Tja...omtrent like populært som det var å snakke om kvinners romslighet, skal man dømme etter det som står i denne tråden. Hvis 12 cm er lite for deg, hva er det i så fall lite i forhold til? Og hvem eier så dette problemet? Hvem er utilstrekkelig? Du eller han?

For det første, som Novaflare sier, det er faktisk ingen kvinner som har spurt om de er for vide dersom slik eller sånn, det er bare noen som har funnet ut at en mann spør hva vi synes om hans pikkstørrelse (det er også mannen selv her som starter diskusjonen om hans pikk, ikke om ham som helhet eller hva vi mener kvinner tenker rundt helheten, hans spør KUN om hva vi synes om størrelsen på pikken hans), noen kvinner svarer hva de synes, og dermed er det greit å begynne å snakke om at de er for vide.

Start en egen tråd om kvinner som er slik og sånn er store eller små, så blir det liksom noe annet.

Og, en ting som er enda viktigere.

Det å si at man synes 12 cm er smått, er IKKE det samme som å si at 12 cm er FOR LITE.

Så det å svare ts at man synes kanskje det er en liten pikkstørrelse, er jo faktisk bare fakta slik jeg ser det, fordi det ikke blir sagt at det er FOR lite.

det som om jeg skulle spurt om jeg med bh-str 80A har små pupper, hadde noen svart at de kanskje syntes puppene var litt små da, så hadde de jo ikke sagt at de var FOR små, de hadde bare svart det som sant er, pupper som er str A er litt små!

Det MÅ være mulig å kalle en spade en spade, uten at masse folk skal tolke det som at man da ikke synes spade er kult.

• Liker 1
Gjest Gutt92
Skrevet (endret)

Men nå prøver du jo å framstille det som om 12cm er lite ! De fleste seriøse undersøkelser har jo fått et sitt på ca. 13-14,5 så da kan vel ikke akkurat 12cm regnes som lite ? Bare fakta slik du ser det ? Hva er det som er fakta med det, når 10-20cm er normalfordelingen, og 12cm da er littegranne under gjennomsnittet. Merker dere så stor forskjell på 12 og 13-14 cm?

Skjønner at du kan synes at det er lite, men det er altså en normal størrelse.

Endret av Gutt92
Skrevet
MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN???????

DØM MIN LENGDE 1 TIL 10

12 cm er jo vel kanskje i det minste laget??? Men, str har jo ingen betydning så lenge begge parter blir tilfredsstilt! :)

Skrevet (endret)
Men nå prøver du jo å framstille det som om 12cm er lite ! De fleste seriøse undersøkelser har jo fått et sitt på ca. 13-14,5 så da kan vel ikke akkurat 12cm regnes som lite ? Bare fakta slik du ser det ? Hva er det som er fakta med det, når 10-20cm er normalfordelingen, og 12cm da er littegranne under gjennomsnittet. Merker dere så stor forskjell på 12 og 13-14 cm?

Jeg driter i fakta, han spurte om vår SUBJEKTIVE mening! Ikke om et faktaark! Det kan ha slå opp på nettet selv.

Jeg SYNES 12 cm er utrolig lite, altfor lite... Det betyr ikke at han statistisk sett har en minipikk! Men det er MIN mening, som han jo spurte om!

Ooops, nå fikk jeg sikkert veldig slapp vagina! :filer:

Endret av NovaFlare
  • Liker 1
Gjest Gutt92
Skrevet
Jeg driter i fakta, han spurte om vår SUBJEKTIVE mening! Ikke om et faktaark! Det kan ha slå opp på nettet selv.

Jeg SYNES 12 cm er utrolig lite, altfor lite... Det betyr ikke at han statistisk sett har en minipikk! Men det er MIN mening, som han jo spurte om!

Ooops, nå fikk jeg sikkert veldig slapp vagina! :filer:

Nei, det vet jeg. Men aline sa "er jo faktisk bare fakta slik jeg ser det". Det kan være lite i forhold til hennes preferanser, men det er ikke fakta. Fakta er at det er en helt normal størrelse. At DERE og andre jenter synes at den er for liten er noe annet, det er det dere foretrekker.

Skrevet
At DERE og andre jenter synes at den er for liten er noe annet, det er det dere foretrekker.

Takk, da er vi enige!

Annonse
Skrevet

når du har ett gjennomsnitt, så vil det jo også si at det som ligger utenfor gjennomsnittet, ikke er helt gjennomsnitt men litt over eller litt under.

Jeg prøver å si at slik jeg ser det, så er 12 cm litt lite, gjennomsnittsstørrelse er vel noe slikt som 13-15 cm eller noe, så det er ikke så mye mindre en gjennomsnitt, men likevel under, og ergo mindre en gjennomsnittet.

Det er fakta. Det at det er lite, betyr ikke at det ikke er normalt. Jeg har aldri sagt det er unormalt lite, ei heller at det er så lite at det ikke er bra nok.

Nei, det vet jeg. Men aline sa "er jo faktisk bare fakta slik jeg ser det". Det kan være lite i forhold til hennes preferanser, men det er ikke fakta. Fakta er at det er en helt normal størrelse. At DERE og andre jenter synes at den er for liten er noe annet, det er det dere foretrekker.

som du ser, SLIK JEG SER DET! altså, min tolkning av fakta, selv om du tolker fakta bittelitt annerledes. Det er lite i forhold til hva jeg ser på som fakta, jeg har i denne tråden ikke blandet inn mine preferanser, men vært klar på at det IKKE ER FOR LITE.

og igjen, lite tilsier ikke at det er unormalt, jeg har aldri sagt at det er unormalt.

og kan du vennligst sitere meg ETT eneste sted i denne tråden hvor jeg har sagt det er FOR lite, at jeg foretrekker større.

igjen:

DET Å SYNES DET ER LITE, BETYR IKKE AT DET FOR LITE!!

herremin så vanskelig det skal være å svare NOE annet en "det er ikke størrelsen det kommer an på!" uansett hva det dreier seg om iforhold ti lstørrelse.

• Liker 1
Gjest Gutt92
Skrevet
når du har ett gjennomsnitt, så vil det jo også si at det som ligger utenfor gjennomsnittet, ikke er helt gjennomsnitt men litt over eller litt under.

Jeg prøver å si at slik jeg ser det, så er 12 cm litt lite, gjennomsnittsstørrelse er vel noe slikt som 13-15 cm eller noe, så det er ikke så mye mindre en gjennomsnitt, men likevel under, og ergo mindre en gjennomsnittet.

Det er fakta. Det at det er lite, betyr ikke at det ikke er normalt. Jeg har aldri sagt det er unormalt lite, ei heller at det er så lite at det ikke er bra nok.

som du ser, SLIK JEG SER DET! altså, min tolkning av fakta, selv om du tolker fakta bittelitt annerledes. Det er lite i forhold til hva jeg ser på som fakta, jeg har i denne tråden ikke blandet inn mine preferanser, men vært klar på at det IKKE ER FOR LITE.

og igjen, lite tilsier ikke at det er unormalt, jeg har aldri sagt at det er unormalt.

Ja ok, da tolker vi det vel bare på forskjellige måter. Jeg ser det ikke på den måten at alt under gjennomsnittet er lite, og alt over er stort.

Du har jo blandet inn dine preferanser, det gjorde du jo i det første innlegget ditt når du sa at du tenner mer på stor. Ikke at det har så mye å si for det trådstarter spurte om, men allikevel.

Men da tror jeg egentlig ikke det er så mye mer å si ; du synes det er lite, men ikke for lite.

Skrevet

Jeg blander meg inn her... Mulig det er normal str, men det finnes større! Vi fleste kvinner har "små" bryst. Liker menn alltid det som er oftest å se som normalt? Hadde menn likt det som var mest normalt ( altså hyppigst), så hadde ikke disse glamourmodellene sett ut som de gjør.

Men vi kvinner og menn liker gjerne det som er "litt mer enn normalt". Sånn er det desverre.....Men vi blir da gift de fleste av oss likevel. De fleste kvinner velger ikke partner ut i fra pikk. Er mange menn med 12 som blir gifte, selv om kaskje kona drømmer om en stor en av og til. På samme måte som mange menn er sammen med koner som har mindre bryster, og som kaskje innimellom drømmer om store bryster.

vI mennesker tenner ikke alltid på det naturen har utstyrt oss med. Bare se på hengepupper, cellulitter, strekkmerker, for mye hår, ect. Er få som tenner på dette, selv om mange har det.

Skrevet (endret)
Ja ok, da tolker vi det vel bare på forskjellige måter. Jeg ser det ikke på den måten at alt under gjennomsnittet er lite, og alt over er stort.

Du har jo blandet inn dine preferanser, det gjorde du jo i det første innlegget ditt når du sa at du tenner mer på stor. Ikke at det har så mye å si for det trådstarter spurte om, men allikevel.

Men da tror jeg egentlig ikke det er så mye mer å si ; du synes det er lite, men ikke for lite.

gjør nok det.

Ser at jeg nok dro inn at jeg tenner på størrelse i første innlegg ja, men det som helt blir oversett, er at det er ETTER jeg har svart at ts ligger i nedre del innen normalen, og før jeg nevner at jeg heller vil ha en mann som er gjennomsnitt eller mindre, en en som BARE er større.

Altså størrelsen er ikke det som avgjør.

men nåde den som sier noe om at man liker stort her på kg, da blir ALT annet ignorert, uansett hva man sier.

Endret av aline
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...