Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #41 Skrevet 4. august 2008 Jeg har hatt stort utbytte (inkludert vaginal orgasme) av både en pikk som var 7 cm, og en som var 23 cm. Hva gjør det meg til? En shapeshifter? (S-M-L) Ellers vil jeg si til TS at han ikke har noe å bekymre seg for. 12 cm holder i massevis for mange damer, og tillegg kan han prøve ut forskjellige måter å "bruke den" på. Muskler vil jeg kalle det. Men det er da klart at du har større fleksibilitet enn meg, og på den måten er langt heldigere, ettersom følelsen omtrent er det samme også. Jeg begrenses på mange måter, men det er heldigvis mange, mange som går innenfor den kategorien jeg kan ta i mot også.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #42 Skrevet 4. august 2008 Jeg tror det for mange kvinner en fascinasjon med en stor pikk - visuelt og kanskje på andre måter. Og min erfaring er at det er store variasjoner innen hva en kvinne vil oppfatte som "stor". Når det kommer til stykket så tror jeg nok begrenser seg ganske mye hvor mange kvinner som faktisk kan ha et godt sexliv med en mann som virkelig er stor(dvs godt over snittet). Hilsen en som uheldigvis/heldigvis er langt over snittt.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #43 Skrevet 4. august 2008 såklart kan man si noe om hva man synes om kvinner som er vide nedentil, men man kan ikke si at en kvinne er vid/stor nedendtil selv om hun tenner på store pikker. hvorfor, fordi en kvinne med medium vagina, kan tenne på store, enten hovedsakelig visuellt, eller ved at hun liker å bli sprengt til det nesten gjør vondt, eller at hun liker når han bunner henne og treffer på steder mange synes gjør direkte vondt. man kan være vid og like store fordi man trenger stor for å fylle opp, ja! Man trenger ikke være spesiellt vid selv om man liker stor, og det er det som blir den feilaktige konklusjonen til endel menn. at du er small/ekstra trang/mindre fleksibel når man ikke klarer å ta noen større en 12 cm, ja! men det er de som har god nytelse av 12 cm, men som OGSÅ klarer å ta en på 20, selv om det da gir to forskjellige følelser. positivt eller negativt, alt etter hva man liker. Det er stor forskjell på å tenne på store visuelt og det å ha følelsen av at man trenger det for å ha det deilig. Dersom man roper om stort, klarer man stort.... det er poenget mitt. Da er man definitivt ikke størrelse small, slik som meg. Jeg har ikke sjans. Og jeg er ikke den eneste som er i den kategorien. Det må man ha lov til å si når man først skal være så sinnsykt ærlige som man må være i denne tråden. Så jeg står ved det at jeg mistenker de som skriker høyest om store pikker å være de som trenger det mest også. Grunnet sin egen størrelse. Og det skjønner jeg ikke hvorfor skal være så forferdelig å høre etter man radbrekker alle de små menn i disse 234563856 penistrådene.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #44 Skrevet 4. august 2008 Jeg tror det for mange kvinner en fascinasjon med en stor pikk - visuelt og kanskje på andre måter. Og min erfaring er at det er store variasjoner innen hva en kvinne vil oppfatte som "stor". Når det kommer til stykket så tror jeg nok begrenser seg ganske mye hvor mange kvinner som faktisk kan ha et godt sexliv med en mann som virkelig er stor(dvs godt over snittet). Hilsen en som uheldigvis/heldigvis er langt over snittt. Selvsagt... jeg fascineres også av stort, selvom jeg tenner langt mer på små. Sikkert ettersom jeg vet at stort er umulig uansett. Det er noe i menneskets natur tror jeg. Jeg fascineres også stort av gigantiske kongler i skogen.
aline Skrevet 4. august 2008 #45 Skrevet 4. august 2008 Det er stor forskjell på å tenne på store visuelt og det å ha følelsen av at man trenger det for å ha det deilig. Dersom man roper om stort, klarer man stort.... det er poenget mitt. Da er man definitivt ikke størrelse small, slik som meg. Jeg har ikke sjans. Og jeg er ikke den eneste som er i den kategorien. Det må man ha lov til å si når man først skal være så sinnsykt ærlige som man må være i denne tråden. Så jeg står ved det at jeg mistenker de som skriker høyest om store pikker å være de som trenger det mest også. Grunnet sin egen størrelse. Og det skjønner jeg ikke hvorfor skal være så forferdelig å høre etter man radbrekker alle de små menn i disse 234563856 penistrådene. Klart man ikke er str small dersom man kan ta en virkelig stor, men det er det vel heller ingen som har sagt. Det som reageres på, er at man liksom skal bli stemplet som ekstra vid, eller som du sier, at man TRENGER stor for å kjenne noe, dersom man tenner på stort. jeg kan godt tenne på større en jeg faktisk klarer å ha sex med, det er faktisk ikke noe problem. Jeg klarer ikke f.eks 20 cm lang og dertil tykk, da blør jeg rett og slett, og greier ikke ha sex med vedkommende mer en kanskje ett par ganger i mnd (har hatt en eks som var det, dessverre for sexlivet vårt). Jeg kunne helt fint tenne sykt på det visuelle ved størrelsen hans, og nytt bilder av menn med såpass størrelse, til tross for at jeg altså ikke klarer å ta imot det, og til tross for at jeg altså heller vil ha en med noe mindre utstyr. Men dersom du og flere andre har bestemt dere at dersom man tenner på stort, så er man stor, så har dere vel det. Og det er jo egentlig greit, men jeg reagerer likevel, fordi jeg føler det rett og slett er litt trangsynt.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #46 Skrevet 4. august 2008 Klart man ikke er str small dersom man kan ta en virkelig stor, men det er det vel heller ingen som har sagt. Det som reageres på, er at man liksom skal bli stemplet som ekstra vid, eller som du sier, at man TRENGER stor for å kjenne noe, dersom man tenner på stort. jeg kan godt tenne på større en jeg faktisk klarer å ha sex med, det er faktisk ikke noe problem. Jeg klarer ikke f.eks 20 cm lang og dertil tykk, da blør jeg rett og slett, og greier ikke ha sex med vedkommende mer en kanskje ett par ganger i mnd (har hatt en eks som var det, dessverre for sexlivet vårt). Jeg kunne helt fint tenne sykt på det visuelle ved størrelsen hans, og nytt bilder av menn med såpass størrelse, til tross for at jeg altså ikke klarer å ta imot det, og til tross for at jeg altså heller vil ha en med noe mindre utstyr. Men dersom du og flere andre har bestemt dere at dersom man tenner på stort, så er man stor, så har dere vel det. Og det er jo egentlig greit, men jeg reagerer likevel, fordi jeg føler det rett og slett er litt trangsynt. Jeg skrev da vitterligen dette: "Det er stor forskjell på å tenne på store visuelt og det å ha følelsen av at man trenger det for å ha det deilig". Det at man tenner visuelt på stort har jeg selvsagt forståelse for. Jeg er fascinert av store ting selv, selvom jeg tenner mer på smått når det gjelder pikk. Som nevnt er nok tenningsmønsteret mitt annerledes ettersom jeg forbinder stort med vondt. Det er når man føler man MÅ ha en stor en for å ha det deilig jeg føler problemene kommer. Da har man en del man bør jobbe med. Når man med en pikk innenfor normalen skal føle seg liten er det noe galt. Da mener jeg det står like mye på kvinnelig romslighet....
Gjest Gutt92 Skrevet 4. august 2008 #47 Skrevet 4. august 2008 Jeg skrev da vitterligen dette: "Det er stor forskjell på å tenne på store visuelt og det å ha følelsen av at man trenger det for å ha det deilig". Det at man tenner visuelt på stort har jeg selvsagt forståelse for. Jeg er fascinert av store ting selv, selvom jeg tenner mer på smått når det gjelder pikk. Som nevnt er nok tenningsmønsteret mitt annerledes ettersom jeg forbinder stort med vondt. Det er når man føler man MÅ ha en stor en for å ha det deilig jeg føler problemene kommer. Da har man en del man bør jobbe med. Når man med en pikk innenfor normalen skal føle seg liten er det noe galt. Da mener jeg det står like mye på kvinnelig romslighet.... Akkurat det jeg mener.
aline Skrevet 4. august 2008 #48 Skrevet 4. august 2008 ja, ser du skrev det først, også skrev du følgende etterpå: Det er stor forskjell på å tenne på store visuelt og det å ha følelsen av at man trenger det for å ha det deilig. Dersom man roper om stort, klarer man stort.... det er poenget mitt. Da er man definitivt ikke størrelse small, slik som meg. Jeg har ikke sjans. Og jeg er ikke den eneste som er i den kategorien. Det må man ha lov til å si når man først skal være så sinnsykt ærlige som man må være i denne tråden. Så jeg står ved det at jeg mistenker de som skriker høyest om store pikker å være de som trenger det mest også. Grunnet sin egen størrelse. Og det skjønner jeg ikke hvorfor skal være så forferdelig å høre etter man radbrekker alle de små menn i disse 234563856 penistrådene. så her sier du først at det klart går an å tenne visuellt på det, men du sier også klart og tydelig at du mener de som tenner mest på det, er de som trenger det pga egen størrelse der nede, og det er det jeg føler blir litt trangsynt, men meg om det.
Fluffie Skrevet 4. august 2008 #49 Skrevet 4. august 2008 Jeg tror ikke vaginaens vidde/bredde har saa mye og si, siden den er fantastisk fleksibel og har muskler som kan trenes opp. Jeg vil paastaa at de damer som mener de trenger en stor/tykk penis er de som ikke trener musklene sine og ikke bruker dem heller. Det er nok stoerre forskjeller naar det kommer til lengde paa vaginaen, og hvor dypt inn en kvinne kan ta penis. Og nei, aa tenne veldig paa en stor og tykk en har lite og si for hva man trenger eller hvor vid man er.
NovaFlare Skrevet 4. august 2008 #50 Skrevet 4. august 2008 Mye som blir sagt i denne tråden blir for dumt. Det jeg sier er ikke dumt bare fordi du ikke kan ta imot noe annet enn små pikker! Jeg kan ta begge, men foretrekker større! Jeg er 22 år og har ikke født barn, har alltid fått høre at jeg er trang, jeg er ikke vid bare fordi jeg liker store. Det er noe menn med komplekser har funnet opp for å ha en unnskyldning for sin lille tissetass. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #51 Skrevet 4. august 2008 ja, ser du skrev det først, også skrev du følgende etterpå: så her sier du først at det klart går an å tenne visuellt på det, men du sier også klart og tydelig at du mener de som tenner mest på det, er de som trenger det pga egen størrelse der nede, og det er det jeg føler blir litt trangsynt, men meg om det. Kall det gjerne trangsynt. Jeg skrev at jeg MISTENKER at de som ROPER høyest om stor pikk er de som trenger det mest. Hva tenningsmønsteret visuelt til de enkelte er, vet jeg ingenting om. Men det er selvsagt naturlig å anta at dersom man trenger en sværing, vil man også rope etter en sværing. Mens de som får vondt av sværinger, roper nok ikke på sværinger. Jeg mener derimot det er en grunnleggende personlighetsbrist å få helt normale menn (og kvinner) til å få komplekser. Jeg håper virkelig min sønn ikke kommer til å møte slike kvinner. Er han som sin far er han litt under snittet.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #52 Skrevet 4. august 2008 Det jeg sier er ikke dumt bare fordi du ikke kan ta imot noe annet enn små pikker! Jeg kan ta begge, men foretrekker større! Jeg er 22 år og har ikke født barn, har alltid fått høre at jeg er trang, jeg er ikke vid bare fordi jeg liker store. Det er noe menn med komplekser har funnet opp for å ha en unnskyldning for sin lille tissetass. De gutta du har møtt har kanskje en annerledes personlighet enn enkelte andre, som er nødt til å påpeke "mangler" ved andre hele tiden. Jeg synes det er flott at man flytter fokus fra mannlig størrelse til kvinnelig romslighet innimellom ettersom begge disse er like viktige aspekter i sexlivet. Det verste er at kvinnen enkelt kan gjøre noe med dette, nemlig trene muskler, mens mannen er totalt hjelpesløs. Han er født slik, og kan ikke gjøre noe med det. Jeg tror vi kan snu situasjonen også og si at kvinner med komplekser over egen romslighet er med på å skape en falsk nødvendighet av store pikker. Enda det faktisk bare er å trene. Er vi kvinner i dag så late?
aline Skrevet 4. august 2008 #53 Skrevet 4. august 2008 Kall det gjerne trangsynt. Jeg skrev at jeg MISTENKER at de som ROPER høyest om stor pikk er de som trenger det mest. Hva tenningsmønsteret visuelt til de enkelte er, vet jeg ingenting om. Men det er selvsagt naturlig å anta at dersom man trenger en sværing, vil man også rope etter en sværing. Mens de som får vondt av sværinger, roper nok ikke på sværinger. Jeg mener derimot det er en grunnleggende personlighetsbrist å få helt normale menn (og kvinner) til å få komplekser. Jeg håper virkelig min sønn ikke kommer til å møte slike kvinner. Er han som sin far er han litt under snittet. og du antar at de som liker stor, eller roper etter det, som du kaller det, automatisk TRENGER det mest? og jeg synes det er helt bak mål at noen skulle få seriøse komplekser av at noen ikke kaller 12 cm stort, for å være ærlig. og du gjør jo akkurat det samme, du sier til meg (som da altså ER en av de som tenner på store pikker) at du mistenker, og tror altså, at slike som meg trenger store og er vide nedentil. Dersom jeg hadde vært like sår som endel andre her, så hadde jeg ved dine uttalelser kanskje trodd at du hadde rett og at jeg må ha ei diger fitte som ikke passer annet en sværinger. så om du mener at det er personlighetsbrist å snakke om størrelse, så slutt med det selv også. du gjøre akkurat det samme, bare mot jenter som ikke er like trange som deg.
Gjest Gutt92 Skrevet 4. august 2008 #54 Skrevet 4. august 2008 Det jeg sier er ikke dumt bare fordi du ikke kan ta imot noe annet enn små pikker! Jeg kan ta begge, men foretrekker større! Jeg er 22 år og har ikke født barn, har alltid fått høre at jeg er trang, jeg er ikke vid bare fordi jeg liker store. Det er noe menn med komplekser har funnet opp for å ha en unnskyldning for sin lille tissetass. Trenger man en unnskyldning for hvordan man er skapt ? Kanskje du er vid, hva får deg til å føle deg så sikker på at du ikke er det ? Men klart, etter å ha lest litt her på KG så går det jo fort opp for deg, at det ikke finnes damer som er vide/store nedentil, nei, det finnes bare små peniser... Det er latterlig. Jeg er helt enig med det som andre har sagt, at de som skriker mest etter stort er de som har størst behov for det og.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #55 Skrevet 4. august 2008 og du antar at de som liker stor, eller roper etter det, som du kaller det, automatisk TRENGER det mest? og jeg synes det er helt bak mål at noen skulle få seriøse komplekser av at noen ikke kaller 12 cm stort, for å være ærlig. og du gjør jo akkurat det samme, du sier til meg (som da altså ER en av de som tenner på store pikker) at du mistenker, og tror altså, at slike som meg trenger store og er vide nedentil. Dersom jeg hadde vært like sår som endel andre her, så hadde jeg ved dine uttalelser kanskje trodd at du hadde rett og at jeg må ha ei diger fitte som ikke passer annet en sværinger. så om du mener at det er personlighetsbrist å snakke om størrelse, så slutt med det selv også. du gjøre akkurat det samme, bare mot jenter som ikke er like trange som deg. Ja, jeg antar de trenger det mest. Hvorfor ellers skulle de gjøre det? Hvor i alle dager tar du det fra at jeg tror DU har en stor fitte? Du er jo en av de få som har formulert deg skikkelig slik at jeg forstår mer av tankegangen din. Du TRENGER ingen sværing for å ha det deilig. Du tenner på mindre også. Det har du selv skrevet. Nå kverulerer du for å kverulere. Ettersom de fleste kvinnene i denne tråden ikke akkurat sørger for variert syn, føler jeg meg forpliktet til å dele mitt syn på ting. Jeg mener det er personlighetsbrist når man henvender seg til andre debattanter for å snakke dritt om deres kroppslige proposjoner. Da må man tåle at man setter lyset på sitt eget virke i tillegg. Fikser man ikke det, bør man finne noe annet å bruke tiden på.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #56 Skrevet 4. august 2008 Kall det gjerne trangsynt. Jeg skrev at jeg MISTENKER at de som ROPER høyest om stor pikk er de som trenger det mest. Hva tenningsmønsteret visuelt til de enkelte er, vet jeg ingenting om. Men det er selvsagt naturlig å anta at dersom man trenger en sværing, vil man også rope etter en sværing. Mens de som får vondt av sværinger, roper nok ikke på sværinger. Jeg mener derimot det er en grunnleggende personlighetsbrist å få helt normale menn (og kvinner) til å få komplekser. Jeg håper virkelig min sønn ikke kommer til å møte slike kvinner. Er han som sin far er han litt under snittet. Okey...jeg holder med personen du svarer med dette til, men må bare kommentere noenting. Hvorfor liker menn store pupper? Er det fordi de har så store hender at de må ha noe stort å fylle hendene sine med? Hvorfor liker menn trange fitter??? Alle menn liker det som oftest trangt, uansett hvilken størrelse de har. Er det slik at menn som liker det trangt har små pikker???? Jeg forstår godt at menn liker det trangt. Men jeg ville aldri tenke at fordi at en mann liker det trangt at han da må ha liten pikk! Få det inn!!! Man kan være jævla stram i fitta og likevel elske en stor pikk. DET ER mye mer sexy og opphissende å se på en stor pikk, således å ronke en stor og tjukk pikk. Og da blir man også raskere kåt og mer opphisset. ERGO: fitta kan tåle langt mer hardhendthet og en mer sprengt fitte. Hva man foretrekker har ingenting med hvordan man ser ut. Er det slik at menn som liker store hofter på kvinner, er feite selv, og at de liker breie hofter slik at kvinnen skal kunne skreve så mye slik at de klarer å få plass mellom beina hennes? Du virker utrolig trangsynt, og klarer ikke å forstå, heller ei akseptere, at andre har andre preferanser enn deg selv. Du liker ikke preferansene selv, og da kan du heller ikke klare å forstå hvorfor andre skal like noe annet enn deg. Og da må det jo være en veldig god grunn, ikke sant?? OH MY GOOD!!!! Når jeg var jomfru fantaserte jeg aldri om små pikker...det var en stor som pirret. FINITO!! Det man liker i fantasien er jo og noe man kanskje også liker i virkeligheten, det trenger ikke være slik, men det hender ofte at man faktisk gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #57 Skrevet 4. august 2008 Trenger man en unnskyldning for hvordan man er skapt ? Kanskje du er vid, hva får deg til å føle deg så sikker på at du ikke er det ? Men klart, etter å ha lest litt her på KG så går det jo fort opp for deg, at det ikke finnes damer som er vide/store nedentil, nei, det finnes bare små peniser... Det er latterlig. Jeg er helt enig med det som andre har sagt, at de som skriker mest etter stort er de som har størst behov for det og. dere gutter må gjerne tro det, om det hjelper dere. Jeg kommer til å like akkurat samme kuker før jeg føder som etter jeg føder. Uansett...spiller det noen rolle hva en kvinne fantaserer om? Om en og annen kvinne fantaserer om en stor pikk når hun onanerer, hva så?? Vi blir da sammen med dere menn for det om. Er dama di trang? Mest sannsynlig vil du synest dama di er trang. Men for hva du vet så kan dama di ligge å fantasere om å bli fylt opp når hun onanerer, se for seg en stor pikk mens hun onanerer, ect. Selv om hun er trang!! Du kan ikke vite hva hun tenker, og heller ei vil du noen gang få det servert om hun fantaserer om noe større enn din pikk. Såpass vett har vi kvinner!! men dere menn får bare leve videre med denne redningsbøyga deres. De kvinner som liker og tenner på pene og opphissende peniser, forstår hverandre og hvordan vi tenker. MEn vi elsker jo våre partnere for det om, og alle er fornøyd med partneren. Men litt fantasi skader ingen..... Du fantaserer sikkert om andre kvinner du også, om store pupper en dag, om små pupper en annen dag. SÅ hva er problemet egentlig? Og du ville sikkert likt å oppleve mye av det du fantaserer om, uten at du trenger å ha kroppslige avvik av den grunn. 1
aline Skrevet 4. august 2008 #58 Skrevet 4. august 2008 Ja, jeg antar de trenger det mest. Hvorfor ellers skulle de gjøre det? Hvor i alle dager tar du det fra at jeg tror DU har en stor fitte? Du er jo en av de få som har formulert deg skikkelig slik at jeg forstår mer av tankegangen din. Du TRENGER ingen sværing for å ha det deilig. Du tenner på mindre også. Det har du selv skrevet. Nå kverulerer du for å kverulere. Ettersom de fleste kvinnene i denne tråden ikke akkurat sørger for variert syn, føler jeg meg forpliktet til å dele mitt syn på ting. Jeg mener det er personlighetsbrist når man henvender seg til andre debattanter for å snakke dritt om deres kroppslige proposjoner. Da må man tåle at man setter lyset på sitt eget virke i tillegg. Fikser man ikke det, bør man finne noe annet å bruke tiden på. jeg har det ikke for meg at du tror jeg snakker om meg som individ, men du snakker jo om andre kvinner som meg, som altså liker stort. Veldig mange som sier de liker stort, sier at de OGSÅ nyter mindre størrelser, men det blir stort sett ignorert, også er det kun "jeg liker stort" som blir lest. Ergo tror jeg det er flere av de andre som sier de liker stort, som er akkurat som meg. At de ikke TRENGER en sværing, men at de tenner på stort, selv om de i utgangspunktet tenner på mannen og at en evt stor str er en bonus som de digger enda litt ekstra. Og nei, jeg kverulerer faktisk ikke! Jeg føler heller ikke at de fleste kvinnene i denne tråden har snakket dritt om små pikker. At det finnes noen av oss som ikke synes 12 cm er veldig stort, ja, men det er ikke det samme som at man disser det.
Gjest Gutt92 Skrevet 4. august 2008 #59 Skrevet 4. august 2008 dere gutter må gjerne tro det, om det hjelper dere. Jeg kommer til å like akkurat samme kuker før jeg føder som etter jeg føder. Uansett...spiller det noen rolle hva en kvinne fantaserer om? Om en og annen kvinne fantaserer om en stor pikk når hun onanerer, hva så?? Vi blir da sammen med dere menn for det om. Er dama di trang? Mest sannsynlig vil du synest dama di er trang. Men for hva du vet så kan dama di ligge å fantasere om å bli fylt opp når hun onanerer, se for seg en stor pikk mens hun onanerer, ect. Selv om hun er trang!! Du kan ikke vite hva hun tenker, og heller ei vil du noen gang få det servert om hun fantaserer om noe større enn din pikk. Såpass vett har vi kvinner!! men dere menn får bare leve videre med denne redningsbøyga deres. De kvinner som liker og tenner på pene og opphissende peniser, forstår hverandre og hvordan vi tenker. MEn vi elsker jo våre partnere for det om, og alle er fornøyd med partneren. Men litt fantasi skader ingen..... Du fantaserer sikkert om andre kvinner du også, om store pupper en dag, om små pupper en annen dag. SÅ hva er problemet egentlig? Og du ville sikkert likt å oppleve mye av det du fantaserer om, uten at du trenger å ha kroppslige avvik av den grunn. Nok en gang nevner du fantasier. Jeg har jo sagt at jeg skjønner at kvinner kan fantasere om store kukker, uten å være store nedentil ! Ingen sammenheng der, det er greit nok. Det jeg mener, er at når kvinner klager på at en de har hatt sex med har hatt så utrolig liten kuk at de ikke kjenner noe, ingen nytelse, osv, og det viser seg at han har en helt normal størrelse, så er det neppe han det står og faller på. Og de samme damene vil gjerne ha en stor kuk, men er de store nedentil ? Nei, det kommer ikke på tale !
Fluffie Skrevet 4. august 2008 #60 Skrevet 4. august 2008 Nok en gang nevner du fantasier. Jeg har jo sagt at jeg skjønner at kvinner kan fantasere om store kukker, uten å være store nedentil ! Ingen sammenheng der, det er greit nok. Det jeg mener, er at når kvinner klager på at en de har hatt sex med har hatt så utrolig liten kuk at de ikke kjenner noe, ingen nytelse, osv, og det viser seg at han har en helt normal størrelse, så er det neppe han det står og faller på. Og de samme damene vil gjerne ha en stor kuk, men er de store nedentil ? Nei, det kommer ikke på tale ! Det er naa flere mulige alternativer der som kan forklare det. Disse kvinnene kan ha utrente muskler og/eller har ikke laert seg aa bruke musklene (jeg kjenner en ganske tynn finger ganske bra naar jeg strammer til, saa det sier vel noe). Det kan ogsaa vaere at mannen det er snakk om ikke var helt stiv, slik at den var noe bloet, og det gir mye mindre friksjon og er ogsaa vanskeligere aa merke noe til selv om dama kniper som bare det.
Anbefalte innlegg