Gå til innhold

12CM KUK

Gjest KAN JENTER SI MEG HAR JEG LITEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN???????

DØM MIN LENGDE 1 TIL 10

Du har -1.5 standardavvik i penisstørrelse. Dvs at omtrent 7 av 100 menn har lik eller mindre penis enn deg...

S

Gjest Jenny-Penny
Skrevet

MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN???????

DØM MIN LENGDE 1 TIL 10

Du er ingen småkuk.. Min dom til deg/dere med 12 cm penis fra rot til tupp er... Fanfare karakter 5,2 av 10 :-)

Hilsen Jenny-Penny

Skrevet

DØM MIN LENGDE 1 TIL 10

Du burde be dem dømme den på en skala fra 1 til 12 istedet!

Skrevet

Lattliggjøring? Hva med å forsøke å være ærlig da? Du med liten kukk får finne deg en homovenn med liten kukk. Så kan dere sitte der med to små kukker og fortelle hverandre at størrelsen ikke teller. Kan ha det kjempe fint med liten kukk. daaaa.

Herlig argumentering. Du er en berikelse for dette forumet. Jeg antar du forteller bestevenninna di hvor feit ræva hennes virkelig ser ut i den buksa, og samtidig ler og drar noen "Bred Last"-vitser...? Ellers så bommer du stygt med insinuasjonene dine.

Gjest hanne
Skrevet (endret)

Men det er en stor forskjell på venner og et annonymt forum. Hvorfor skal jeg juge her inne og HVORFOR SKAL DU JUGE? Hva tjener vi på det? Her kan vi si i fra at kukk er deilig og at stor kukker hot og liten kukk er NOT.

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Men det er en stor forskjell på venner og et annonymt forum. Hvorfor skal jeg juge her inne og HVORFOR SKAL DU JUGE? Hva tjener vi på det? Her kan vi si i fra at kukk er deilig og at stor kukker hot og liten kukk er NOT.

Jeg juger ikke til dama mi når hun spør meg om hun ser feit ut i den buksa. Dersom den er lite flatterende, kommer jeg heller med forslag om å ta på seg en annen bukse. Du skjønner kanskje forskjellen på det og det å stå med lattergapet vidt åpent og med pekefingeren på henne, latterliggjøre og komme med dårlige vitser? Hvordan tror du hun vil føle seg da? Like ille som de som blir latterliggjort av fordi de tilfeldigvis har mindre penis enn snittet?

Hvorfor skal man oppføre seg som komplette idioter mot andre man ikke kjenner selvom det er et åpent forum? Hva tjener man på det? Da beviser man bare at foreldrene har tråkket alvorlig feil når det gjelder barneoppdragelse.

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Hvordan tror du at du fremstiller deg selv ved å holde på slik?

Jeg gir folk et mer nyansert syn på ting.

Jeg synes det er fullstendig uakseptabelt at noen flyr rundt og latterliggjør andre mennesker på den måten.

Virkelig? Hvor var du i 'slapp vagina'-postene. Og 'Dårlig Personlighet' postene? Hvordan tror du kvinner med slapp mus eller personlighetsproblemer ville følt seg.. :roll:

der du tror du kan ture fram akkurat slik du selv ønsker, uten tanke på hvem du tråkker på,

Postene mine er faktisk ganske annerledes enn 'slapp fitte' (og lignende) postene ;)

Slike som deg trenger en oppvåkning.

Oooogså tror jeg vi roer oss litt ned og prøver å våkne litt selv. :goodbye:

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg gir folk et mer nyansert syn på ting.

Virkelig? Hvor var du i 'slapp vagina'-postene. Og 'Dårlig Personlighet' postene? Hvordan tror du kvinner med slapp mus eller personlighetsproblemer ville følt seg... :roll:

Postene mine er faktisk ganske annerledes enn 'slapp fitte' (og lignende) postene ;)

Oooogså tror jeg vi roer oss litt ned og prøver å våkne litt selv. :goodbye:

Nå er både vid vagina og personlighet noe man kan jobbe med. Ingenting kan gjøres med penisstørrelse. Man har enkelte sjeler på nettet som legger ut vidunderformularer, men ingenting er blitt bevist medisinsk at fungerer, og flere av metodene medfører risiko for permanente skader. Har man vid vagina, er det knipemuskler som gjelder. Dårlig personlighet er verre, for her er det ikke så mange som vil innse at de er drittsekker selv, men man har metoder for dette også.

Endret av Bond
Skrevet

DØM MIN LENGDE 1 TIL 10

ROFLMAO. Dette er EPIC.

Jeg blir flau på vegne av mitt kjønn. Dere damer får sannelig opplevd mye rart. ROFL.

• Liker 1
Gjest terle
Skrevet

12 cm er ikke det største nei, og for mange er det dessverre alt for lite. Men det finnes helt sikkert noen som passer for deg. Det finnes jo veldig trange jenter (og korte) som ville ha syntes 12 cm var bra.

takk for din ærlighet hilsen mannen med 12 cm

Gjest K. Schwarzschild
Skrevet

Moro når man ser dette i en litt større sammenheng av hva som er tillatt og dette med likestilling, moro at en bruker oppnår permban ved et sprell med en trolletråd om barnets underbevisste (svarte) side. Når en annen bruker gjentatte ganger kan poste bilde av sin 20 cm kuk i avataren og slippe unna med det uten noen form for reaksjon, vedkommende var så vidt jeg kunne se på den tiden beryktet for å poste slike bilder ved gjevne mellomrom. Det var m.a.o. godtatt oppførsel dog med et lite smekk på lanken æsj-ti-hi your a bad bad boooooooooi ti-hi, ser man dette opp mot barneoppdragelse og hvilken rolle mannen skal ha så blir det så tragisk at en bare må velge å le ettersom selvmord blir for drastisk.

Hva sier dette om seriøsiteten på KG med sine tretti penistråder etter jul, stedet hvor man kan baksnakke andre tråder, bitche, være femdom og ikke minst feire seieren over å ha kneble de som sier i mot?

Gratulere med 100 årsdagen KvinneGuiden, gratulerer med i ha satt deler av frigjøringen et par steg tilbake i Deres idioti og blindhet, gratulerer så mye med den utrolige prestasjonen!

8. marskomitéen i Oslo holder tradisjonen med demonstrasjonstog i hevd og markerer årlig dagen, dere som bor i den ghettoen får gå i tog med hodet hevet og synge glade kampsanger å glemme denne bitte lille glippen her på forumet som har pågått endel år.

Skrevet (endret)

Ja, menn kan spille flere roller.

Noe sier meg at de søker et visst scenario da de liksom er helt uvitende om at det er omstendighetene (kvinnen i dette tilfellet) som avgjør om pikken er liten eller ikke. Så det blir ris til egen ræv lissom. :goodbye:

Det er vel du som slenger ut påstander som er helt hinsides i tide og utide uten å backe opp dine tomme ord.

Helt seriøst, det er flerfoldige eksempler der du dramatisk benekter at bra, potent kuk er en vinner.

Jeg er for åpenhet rundt kropp og sex, så der er det skivebom. Jeg er bare imot latterliggjøring av personer som ikke når opp til "idealet".

Men så har jeg ikke latterligjort personene.

men det er nå faktisk slik at de fleste med små peniser ikke tenner på SPH, men snarere mener at slike kommentarer er ondskapsfulle og trekker dem ned.

Også snakker vi på vegne av andre igjen... :roll:

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, menn kan spille flere roller.

Noe sier meg at de søker et visst scenario da de liksom er helt uvitende om at det er omstendighetene (kvinnen i dette tilfellet) som avgjør om pikken er liten eller ikke. Så det blir ris til egen ræv lissom. :goodbye:

Helt seriøst, det er flerfoldige eksempler der du dramatisk benekter at bra, potent kuk er en vinner.

Men så har jeg ikke latterligjort personene.

Det er nå heldigvis veldig få menn som tar på seg en rolle de er ukomfortabel med. Det burde vel ikke være så vanskelig å forstå. Det er jo helt hinsides at en mann må innrette seg etter kvinner som ønsker større, og la disse kvinnene få pule rundt, og ha det helt jævlig med denne ordningen selv. Da er det bedre for dem å satse på kvinner som respekterer dem for det de er og hva de har. Heldigvis er det et godt flertall av kvinner som mener størrelsen ikke betyr noe, så det er en stor sjanse for at man kan finne seg en som setter andre ting enn størrelse som et alfa og omega.

Jeg snakker om fakta. SPH er en greie som noen liker, både normale, små og store, men det store flertall av menn med små peniser er ikke inne i dette, og heller oppsøker situasjoner der størrelser ikke er tema. Det vil si at man står over sex, dropper fellesdusjer og andre situasjoner der man kan bli sett naken, alt for å unngå å bli latterliggjort. Kanskje smart, ettersom det er slike som deg der ute.

Endret av Bond
Skrevet (endret)
Det er jo helt hinsides at en mann må innrette seg etter kvinner som ønsker større, og la disse kvinnene få pule rundt, og ha det helt jævlig med denne ordningen selv.

Det er det vel ikke, og han jo ikke. Det finns mange ensomme menn i Norge.

Jeg sa nå uansett bare at man må ha askept for hvordan ting er.

Heldigvis er det et godt flertall av kvinner som mener størrelsen ikke betyr noe,

Det der er BARE tull og smussideologisk svada.

Det finns sikkert kvinner som påstår det, men så tilsier klitorisen, kroppsspråk og statistikk noe helt annet. Nei, aksepter seksualdriften slik den er.

Du har latterliggjort flere ganger i bare denne tråden, så igjen lyver du.

Jeg latterligjør ikke personen, men ett forvrengt misfoster av et mannsbilde.

Kvinner har full rett til å si at 'den der latterlige tissemannen kommer ALDRI inn i meg uten at jeg selv får mye igjen for det', og samtidig få aksept for det. Og å være åpen om hva de faktisk ville foretrukket eller hvilken plass han får og hvilken adferd hun er mottakelig for basert på mannens egenskaper i relasjon til andre tilgjengelige menn.

Det er noe veldig edelt men en stor kuk for mange kvinner, og åpenheten rundt det er ikke noe å starte 3. verdenskrig for.

Menn arrangerer selv formelle og uformelle missekonkuranser etc, da kan vel vi gjøre det samme da basert på størrelse, potens og utholdenhet? Det finnes faktisk flere måter å være mann på om man ikke skulle "strekke til" på det planet i de omstendighetene som måtte gjelde ;)

Ikke alle kvinner er like ærlige, eller mektige... det er den eneste forskjellen på meg og de underdanige kvinnene som styres med frykt av en viss type menn. Det er forresten stor forskjell på kjærlighet og seksualitet.

Kvinneundertrykkingen tar stadig nye former forresten... :filer:

Det sier ingenting om meg som person så bare gi deg. DET er toleranse og respekt. ;)

Jeg snakker om fakta.

Troverdig kilde plz!

Glem det, du driver uansett bare på med å spre intoleranse overfor det at menn og kvinner kan relatere til hverandre på ulike vis. Det passer visst ikke så godt inn i det machouniverset du konstruerer?

Som om vi kvinner virkelig skulle måtte være så fintfølende overfor det dustelibidoet på tross av at de faktiske forholdene ikke eksisterer i det hele tatt? Bare LOL! :skratte:

Det vil si at man står over sex, dropper fellesdusjer og andre situasjoner der man kan bli sett naken, alt for å unngå å bli latterliggjort.

Alle mennesker ser det jeg ser Stefan, alle. Lev med det. Det er ofte konformitetspresset blant menn og uskrevne regler for hva som er tillat i deres forhold til kvinner som gir de psykisk lidelse, ikke kvinner som er åpne om sin seksualitet og sin tilgang.

Det er uansett like ille når menn gjør som når kvinner gjør det.

Monogamitetstyranniet er også en faktor, eller insinuasjonen om at det er verre når kvinner har elskere enn når menn har det.

Endret av Bond
  • Liker 1
Gjest ærlig talt
Skrevet (endret)

Det finns sikkert kvinner som påstår det, men så tilsier klitorisen, kroppsspråk og statistikk noe helt annet. Nei, aksepter seksualdriften slik den er.

Kvinner har full rett til å si at 'den der latterlige tissemannen kommer ALDRI inn i meg uten at jeg selv får mye igjen for det', og samtidig få aksept for det. Og å være åpen om hva de faktisk ville foretrukket eller hvilken plass han får og hvilken adferd hun er mottakelig for basert på mannens egenskaper i relasjon til andre tilgjengelige menn.

Det er noe veldig edelt men en stor kuk for mange kvinner, og åpenheten rundt det er ikke noe å starte 3. verdenskrig for.

Ikke alle kvinner er like ærlige, eller mektige... det er den eneste forskjellen på meg og de underdanige kvinnene som styres med frykt av en viss type menn. Det er forresten stor forskjell på kjærlighet og seksualitet.

Så du påstår at jeg er underdanig og lyver, og at det er bare tull og svada når jeg sier at størrelsen faktisk ikke spiller noen rolle for meg? Og uærlig og lite mektig i tillegg :fnise: Saklig argumentasjon, var det du kalte det? Jeg har hatt sex med de fleste størrelser vil jeg anta og har fått orgasme med de fleste, og der det ikke har blitt orgasme så har det ikke vært på grunn av størrelsen men andre personlige egenskaper. Det er greit at du foretrekker den store varianten, monstermasten, men å si at den latterlige penisen ikke kommer inn i meg syns jeg er latterlig og lite respektfullt overfor et medmenneske. Åpenhet om hva man foretrekker er en ting men jeg syns du latterliggjør både de som ikke har den størrelsen du liker og de kvinnene som klarer å ha fantastisk sex uavhengig av størrelse. Vi finnes skjønner du, og jeg er kjent for å være veldig ærlig :)

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det er det vel ikke, og han jo ikke. Det finns mange ensomme menn i Norge.

Jeg sa nå uansett bare at man må ha askept for hvordan ting er.

Menn arrangerer selv formelle og uformelle missekonkuranser etc, da kan vel vi gjøre det samme da basert på størrelse, potens og utholdenhet? Det finnes faktisk flere måter å være mann på om man ikke skulle "strekke til" på det planet i de omstendighetene som måtte gjelde ;)

Kvinneundertrykkingen tar stadig nye former forresten... :filer:

Det sier ingenting om meg som person så bare gi deg. DET er toleranse og respekt. ;)

Troverdig kilde plz!

Glem det, du driver uansett bare på med å spre intoleranse overfor det at menn og kvinner kan relatere til hverandre på ulike vis. Det passer visst ikke så godt inn i det machouniverset du konstruerer?

Som om vi kvinner virkelig skulle måtte være så fintfølende overfor det dustelibidoet på tross av at de faktiske forholdene ikke eksisterer i det hele tatt? Bare LOL! :skratte:

Alle mennesker ser det jeg ser Stefan, alle. Lev med det. Det er ofte konformitetspresset blant menn og uskrevne regler for hva som er tillat i deres forhold til kvinner som gir de psykisk lidelse, ikke kvinner som er åpne om sin seksualitet og sin tilgang.

Det er uansett like ille når menn gjør som når kvinner gjør det.

Monogamitetstyranniet er også en faktor, eller insinuasjonen om at det er verre når kvinner har elskere enn når menn har det.

Du lever helt i din egen verden. Du hører jo ikke engang på det andre kvinner forteller deg, og kaller dem indirekte løgnere. Ser du ikke hvor hinsides argumentasjonen din er? Alle undersøkelser viser at det store flertall ikke bryr seg om størrelse, allikevel velger du å tro på din egen fantasi...

Endret av Bond
Gjest Caramella
Skrevet

Kuken er vel ikke så stor men sannelig begynner tråden å bli lang!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og 12cm er lite ja, for de fleste.

Du hører jo ikke engang på det andre kvinner forteller deg,

Jeg gjør faktisk det :goodbye:

Endret av Bond
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Så du påstår at jeg er underdanig og lyver, og at det er bare tull og svada når jeg sier at størrelsen faktisk ikke spiller noen rolle for meg? Og uærlig og lite mektig i tillegg :fnise: Saklig argumentasjon, var det du kalte det? Jeg har hatt sex med de fleste størrelser vil jeg anta og har fått orgasme med de fleste, og der det ikke har blitt orgasme så har det ikke vært på grunn av størrelsen men andre personlige egenskaper. Det er greit at du foretrekker den store varianten, monstermasten, men å si at den latterlige penisen ikke kommer inn i meg syns jeg er latterlig og lite respektfullt overfor et medmenneske. Åpenhet om hva man foretrekker er en ting men jeg syns du latterliggjør både de som ikke har den størrelsen du liker og de kvinnene som klarer å ha fantastisk sex uavhengig av størrelse. Vi finnes skjønner du, og jeg er kjent for å være veldig ærlig :)

Endelig et fornuftig innlegg. Ja, det er helt håpløst å argumentere med personer som Norna, for de har uansett bestemet seg for at liten penis er dritt og at "alle" kvinner liker stor penis. Det sier seg selv at det bare blir som å snakke til en vegg når det dreier seg om personer som er så usikre på seg selv at de må ta hele verden til sin inntekt.

Endret av Bond
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...