Gjest mann Skrevet 15. mars 2011 #261 Skrevet 15. mars 2011 Moro når man ser dette i en litt større sammenheng av hva som er tillatt og dette med likestilling, moro at en bruker oppnår permban ved et sprell med en trolletråd om barnets underbevisste (svarte) side. Når en annen bruker gjentatte ganger kan poste bilde av sin 20 cm kuk i avataren og slippe unna med det uten noen form for reaksjon, vedkommende var så vidt jeg kunne se på den tiden beryktet for å poste slike bilder ved gjevne mellomrom. Det var m.a.o. godtatt oppførsel dog med et lite smekk på lanken æsj-ti-hi your a bad bad boooooooooi ti-hi, ser man dette opp mot barneoppdragelse og hvilken rolle mannen skal ha så blir det så tragisk at en bare må velge å le ettersom selvmord blir for drastisk. Hva sier dette om seriøsiteten på KG med sine tretti penistråder etter jul, stedet hvor man kan baksnakke andre tråder, bitche, være femdom og ikke minst feire seieren over å ha kneble de som sier i mot? Gratulere med 100 årsdagen KvinneGuiden, gratulerer med i ha satt deler av frigjøringen et par steg tilbake i Deres idioti og blindhet, gratulerer så mye med den utrolige prestasjonen! 8. marskomitéen i Oslo holder tradisjonen med demonstrasjonstog i hevd og markerer årlig dagen, dere som bor i den ghettoen får gå i tog med hodet hevet og synge glade kampsanger å glemme denne bitte lille glippen her på forumet som har pågått endel år. KUDOS
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. mars 2011 #262 Skrevet 15. mars 2011 MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN??????? DØM MIN LENGDE 1 TIL 10 Er så gamle menn opptatt av slikt? Voks av deg fjortisstadiet mann
Gjest 12cm kuk Skrevet 16. mars 2011 #263 Skrevet 16. mars 2011 12 cm er smått ja. Takk jeg er enig. hilsen Kilden mann 40
Stefan Skrevet 17. mars 2011 #264 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Norna: Det forundrer meg stadig at du mener at latterliggjøring er det samme som å være åpen om kropp og seksualitet. Jeg har møtt mange kvinner som har sagt de kan ha fantastisk sex uansett størrelse. Er du så fattig at du er fanget i størrelsesjaget, og dermed må ha en stor pikk for å ha god sex? Da finnes det øvelser du kan gjøre, vet du... Det er vel kanskje ikke så farlig om menn skaffer seg elskere heller da? Eller lever du i dobbeltmoralland? Skal man åpne alle forhold fullstendig, slik at alle kan ha sex med alle? Det er ikke jeg som forsøker å prakke mine fetisher på andre... DU derimot... Endret 17. mars 2011 av Bond
Norna Skrevet 17. mars 2011 #266 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Du bedriver latterliggjøring i stor stil, det beviser jo alle disse trådene. Så du avslører deg selv som en løgner. Tvert om, det er det du som gjør. Det er noen som heller mot SPH, men dette er ikke for alle. Og det hsr jeg ikke påstått heller Det er en grunn til at dette med penisstørrelse er såpass debattert. Da har han jo allerede antatt en viss posisjon i forhold til kvinnen. Man kan ikke tvinge menn til å like ydmykelse. Det er et tenningsmønster som allerede må være der. Alle har forutsetninger for dette. Omstendighetene avgjør. Endret 17. mars 2011 av Bond
Norna Skrevet 17. mars 2011 #267 Skrevet 17. mars 2011 Det forundrer meg stadig at du mener at latterliggjøring er det samme som å være åpen om kropp og seksualitet. Slutt å snu ting på hodet og spre løgn, takk. Å si at en pikk er liten og søt er ikke latterligjøring og menn og kvinner kan godt ha det gøy ilag. Du trer et ideologisk misfoster av et kjønnsbildet nedover kvinner og har en helt absurd respekt for kvinners (og menns) seksualitet. Det kommer helt tydelig frem. Jeg har møtt mange kvinner som har sagt de kan ha fantastisk sex uansett størrelse. Og? Kunne hatt fin sex med impotente menn om så skulle være, det betyr ikke at jeg mer en gjerne tar en potent kuk. Du karrakterdreper kvinner som usympatiske fordi at de er åpne rundt kropp og sex, på tross av at disse kvinnene gjerne støtter mannen etter at han har fått slag f.eks... Er du så fattig at du er fanget i størrelsesjaget, og dermed må ha en stor pikk for å ha god sex? Da finnes det øvelser du kan gjøre, vet du... LOL! Det er vel kanskje ikke så farlig om menn skaffer seg elskere heller da? Du snakker som om menn ikke gjør det... Og det gjør ingenting at menn har elskere heller, hva tar du meg for? Det er ikke jeg som forsøker å prakke mine fetisher på andre... DU derimot... Tror det er skamkultur på gang. Jeg er ikke fetisjist så gi deg.
Stefan Skrevet 17. mars 2011 #268 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Tvert om, det er det du som gjør. Og det hsr jeg ikke påstått heller Da har han jo allerede antatt en viss posisjon i forhold til kvinnen. Alle har forutsetninger for dette. Omstendighetene avgjør. Nei, alle har ikke samme tenningsmønster. Derfor har ikke alle forutsetninger for dette. Mobbere sier jo også at det bare er på gøy. Det er ikke gøy for de som blir krenket, latterliggjort og ydmyket. Om man ikke tilhører minoriteten som liker denslags da. Jeg har ikke løyet en eneste gang her, mens du presterer å si at du ikke har latterliggjort... fantastisk. Jeg ser ikke helt hvordan posisjoneringen er så viktig. I mine forhold er det likestilt stort sett. Jeg liker både å dominere og bli dominert. Latterliggjøring og ydmykelse har ingenting med disse tingene å gjøre for min del. Du mener mannen bør innta en ydmyk rolle bare på bakgrunn av hvordan han er født og godta at kvinnen har seg elskere. Hva med mannen i et slikt forhold? Skal han få lov til å finne seg ei elskerinne som virkelig kan kunsten og som skjønner at god sex ikke handler om størrelse? Eller er dette bare kvinnen forunt...? Endret 17. mars 2011 av Bond
Stefan Skrevet 17. mars 2011 #269 Skrevet 17. mars 2011 Slutt å snu ting på hodet og spre løgn, takk. Å si at en pikk er liten og søt er ikke latterligjøring og menn og kvinner kan godt ha det gøy ilag. Du trer et ideologisk misfoster av et kjønnsbildet nedover kvinner og har en helt absurd respekt for kvinners (og menns) seksualitet. Det kommer helt tydelig frem. Og? Kunne hatt fin sex med impotente menn om så skulle være, det betyr ikke at jeg mer en gjerne tar en potent kuk. Du karrakterdreper kvinner som usympatiske fordi at de er åpne rundt kropp og sex, på tross av at disse kvinnene gjerne støtter mannen etter at han har fått slag f.eks... LOL! Du snakker som om menn ikke gjør det... Og det gjør ingenting at menn har elskere heller, hva tar du meg for? Tror det er skamkultur på gang. Jeg er ikke fetisjist så gi deg. Det er jo du som er løgneren.. Hvem husker vel ikke dine videoer av en mann som ble sparket i ballene bare fordi han skulle ha liten pikk. Du har også flere andre kommentarer i disse trådene som rett og slett latterliggjør. Du har en absurd respekt for mannens og andre kvinners seksualitet ved at du forfekter det andre så pent prøver å fortelle deg. For majoriteteten betyr ikke penisstørrelse noe. Hva er da din misjon med å forsøke å forklare verden annerledes? Disse trådene er tjokkfulle med oppegående kvinner som forsøker å fortelle deg og alle andre, at de kan ha god sex uansett størrelse. Allikevel så trer du nisselua over øra og roper "Lalalala". Det usympatiske med slike kvinner er jo latterliggjørelsen. Ikke noe annet. De kan jo ikke noe for at de er såpass fattige at de er avhengig av størrelse for å ha god sex. Femdom er en form for fetish, vet du...
Gjest Bond Skrevet 17. mars 2011 #270 Skrevet 17. mars 2011 Tråden igjen ryddet for krenkelser Stenges nå. Bond, mod
Anbefalte innlegg