Norna Skrevet 11. mars 2011 #241 Skrevet 11. mars 2011 (endret) IE: Stråmenn. Kanskje det ville vært en ide å faktisk lytte til kvinner som er åpen om sin seksualitet fremfor å belære hele universet med ting du har kokt opp i ditt eget hode, trø det nedover andre sitt hodet for så å stemple de bare for å beskytte det lille mannemannlibidoet ditt? Det virker som enkelte er redd for å ymdykes overfor...u guessed it; Menn dersom kvinner ytrer seg fordelsaktig i henhold til en stor, deilig og potent kuk, også får vi skylda. Jeg er selv ikke akkurat en size-queen men åpen om ting. Jeg kjenner dermed kvinner som er det og selv i disse forholdene har mindre menn funnet sin plass, så ikke bare begynn med det der ensomhetstøvet. Det går an å behandle kvinner som personer man skal være sammen med. Endret 17. mars 2011 av Bond 2
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2011 #242 Skrevet 11. mars 2011 (endret) IE: Stråmenn. Kanskje det ville vært en ide å faktisk lytte til kvinner som er åpen om sin seksualitet fremfor å belære hele universet med ting du har kokt opp i ditt eget hode, trø det nedover andre sitt hodet for så å stemple de bare for å beskytte det lille mannemannlibidoet ditt? Hehe, du er faen meg ikke sann. Jeg innrømmer gladelig at det jeg nå skriver helt sikkert kan oppfattes som et personangrep: Og deg er kun deg selv som luller deg inn i dine egne fantasier og koker opp din egen verden i ditt hode. Ingen andre er så aktiv midt på natta her som deg i denne tråden, det er kanskje på tide å ta et hint? Endret 17. mars 2011 av Bond
Stefan Skrevet 11. mars 2011 #243 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Og 12cm er lite ja, for de fleste. Jeg gjør faktisk det Så når det store flertall her inne forteller deg at de ikke bryr seg om størrelse, så stikker du fingrene i ørene og roper "Lalalalalala!"? Hva er det da som gjør at du fortsetter med å presentere dine hinsides holdninger som sannhet? Du kaller dem jo indirekte løgnere, når du påstår at du vet bedre enn dem. Endret 17. mars 2011 av Bond
Gjest Passing by Skrevet 11. mars 2011 #244 Skrevet 11. mars 2011 IE: Stråmenn. Kanskje det ville vært en ide å faktisk lytte til kvinner som er åpen om sin seksualitet fremfor å belære hele universet med ting du har kokt opp i ditt eget hode, trø det nedover andre sitt hodet for så å stemple de bare for å beskytte det lille mannemannlibidoet ditt? Det virker som enkelte er redd for å ymdykes overfor...u guessed it; Menn dersom kvinner ytrer seg fordelsaktig i henhold til en stor, deilig og potent kuk, også får vi skylda. Jeg er som gjest "ærlig talt" og har ingen spesielle preferanser i forhold til størrelser, det er etter min erfaring mulig å ha god sex med de fleste. Det er sannheten for meg, og den er jeg åpen om og det gjelder også seksualiteten min. Du vil at menn skal lytte til kvinner som er åpne om sin seksualitet men etter å ha lest denne tråden så ser at du overhodet ikke har svart de kvinnene som som "ærlig talt" og andre med liknende meninger. Lytter du til andres kvinners åpenhet om sin seksualitet? Eller er det kun din seksualitet og preferanser som er å anse som det normale? Åpenhet og det å lytte bør vel gjelde alle parter? Jeg er enig med dem som sier at preferanser er greit men at det er måten det formidles på som er ugreit. Si gjerne at du foretrekker en stor penis, men det er ikke nødvendig å latterliggjøre og bruke nedlatende og ydmykende kommentarer om de penisene som ikke når opp i "konkurransen". 1
Norna Skrevet 12. mars 2011 #245 Skrevet 12. mars 2011 (endret) det er etter min erfaring mulig å ha god sex med de fleste. Det er sannheten for meg, og den er jeg åpen om og det gjelder også seksualiteten min. Og det er akkurat det jeg har sagt! (lol) De kunne jo akseptert den rangeringen de får i enkelte settinger. Noen forumterrorister sprer bare løgn og hat på forumet for å gjøre opprør mot sannheta. Prøv heller å bruk postene mine som kilde, ikke enkelte sine fordommer og hekseprossessene deres. etter å ha lest denne tråden så ser at du overhodet ikke har svart de kvinnene som som "ærlig talt" og andre med liknende meninger. Og hvilken hensikt skulle det ha? Eller er det kun din seksualitet og preferanser som er å anse som det normale? Åpenhet og det å lytte bør vel gjelde alle parter? Det der virker mer som adferdskontroll. Prøv dette; Lag to ulike sexannonser HELT IDENTISKE borsett fra; 'Mann med stor kuk' Mann med liten kuk' og observer/analyser resulatene. Og ikke kom med noe stempling av "de taperne som benytter sexannonser etc"... Det ville jo bare vært en test som omhandler kukstørrelse og seksualitet. Og dette ville skjedd der kvinner får være anonyme, uten frykt for represalier, fordømmelser fra sinte menn..."menn"... Men jeg har faktisk sagt at det ikke har så mye å si, hehehe... i f.eks femdomsex eller for underdanige homofile menn. Også er det nå heller ikke så farlig om vi kvinner har elskere, for velvære og trivsel. Bra kropp, innkls bra kuk, har stor betydning i kvinners (og menns) seksualitet, attraksjon- og tenningsmønster. Endret 17. mars 2011 av Bond 1
Gjest MikeWaters Skrevet 12. mars 2011 #246 Skrevet 12. mars 2011 (endret) Hahahaha....... Det værste av alt er at det er en viss fornuft i noe av det norna sier, men man må kansje lete nøye Endret 12. mars 2011 av MikeWaters
Stefan Skrevet 12. mars 2011 #247 Skrevet 12. mars 2011 (endret) De kunne jo akseptert den rangeringen de får i enkelte settinger. Noen forumterrorister sprer bare løgn og hat på forumet for å gjøre opprør mot sannheta. Prøv heller å bruk postene mine som kilde, ikke enkelte sine fordommer og hekseprossessene deres. Og hvilken hensikt skulle det ha? Prøv dette; Lag to ulike sexannonser HELT IDENTISKE borsett fra; 'Mann med stor kuk' Mann med liten kuk' og observer/analyser resulatene. Og ikke kom med noe stempling av "de taperne som benytter sexannonser etc"... Det ville jo bare vært en test som omhandler kukstørrelse og seksualitet. Og dette ville skjedd der kvinner får være anonyme, uten frykt for represalier, fordømmelser fra sinte menn..."menn"... Men jeg har faktisk sagt at det ikke har så mye å si, hehehe... i f.eks femdomsex eller for underdanige homofile menn. Også er det nå heller ikke så farlig om vi kvinner har elskere, for velvære og trivsel. Bra kropp, innkls bra kuk, har stor betydning i kvinners (og menns) seksualitet, attraksjon- og tenningsmønster. Sånn er det, det er ikke noe å starte 3. verdenskrig for. Og hvorfor skulle noen bruke løgnene dine som kilde til noe som helst? Hvilken rangering er det du snakker om? Mener du at menn skal rangeres i et forhold etter penisstørrelse? Så det du sier er at kvinner ikke kjenner sin egen kropp, og ikke selv vet hvordan de reagerer? Jeg tror du undervurderer dine medsøstre stort. Men slik blir det gjerne med folk som ikke forstår at ikke alle er som en selv. Og ikke har de samme meningene. Så lenge partene er enige om det, er det ikke noe galt med et åpent forhold der begge får seg noe fra andre. Det som er hinsides er at det hintes mot at mannen skal sitte hjemme og godta at kvinnen har seg ute, kun fordi han har en mindre pikk enn det hun kunne foretrekke. Da burde de ikke være i et forhold. Da kunne hun funnet seg en stor pikk, mens han kunne finne seg en oppegående kvinne som skjønner at størrelse ikke har stort å si. Så slipper man fornedrelsen. SPH er for spesielt interesserte, og er ikke noe for den vanlige mann med liten penis. Saklig argumentasjon har du ikke prestert å levere i det hele tatt denne tråden, så det er en smule ironisk at du sikter inn på akkurat det. Endret 17. mars 2011 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2011 #248 Skrevet 12. mars 2011 (endret) Det er det vel ikke, og han må jo ikke. Det finns mange ensomme menn i Norge. Jeg sa nå uansett bare at man må ha askept for hvordan ting er. Det der er BARE tull og smussideologisk svada. Det finns sikkert kvinner som påstår det, men så tilsier klitorisen, kroppsspråk og statistikk noe helt annet. Nei, aksepter seksualdriften slik den er. Jeg latterligjør ikke personen, men ett forvrengt misfoster av et mannsbilde. Kvinner har full rett til å si at 'den der latterlige tissemannen kommer ALDRI inn i meg uten at jeg selv får mye igjen for det', og samtidig få aksept for det. Og å være åpen om hva de faktisk ville foretrukket eller hvilken plass han får og hvilken adferd hun er mottakelig for basert på mannens egenskaper i relasjon til andre tilgjengelige menn. Det er noe veldig edelt men en stor kuk for mange kvinner, og åpenheten rundt det er ikke noe å starte 3. verdenskrig for. Menn arrangerer selv formelle og uformelle missekonkuranser etc, da kan vel vi gjøre det samme da basert på størrelse, potens og utholdenhet? Det finnes faktisk flere måter å være mann på om man ikke skulle "strekke til" på det planet i de omstendighetene som måtte gjelde Ikke alle kvinner er like ærlige, eller mektige... det er den eneste forskjellen på meg og de underdanige kvinnene som styres med frykt av en viss type menn. Det er forresten stor forskjell på kjærlighet og seksualitet. Kvinneundertrykkingen tar stadig nye former forresten... Det sier ingenting om meg som person så bare gi deg. DET er toleranse og respekt. Troverdig kilde plz! Glem det, du driver uansett bare på med å spre intoleranse overfor det at menn og kvinner kan relatere til hverandre på ulike vis. Det passer visst ikke så godt inn i det machouniverset du konstruerer? Som om vi kvinner virkelig skulle måtte være så fintfølende overfor det dustelibidoet på tross av at de faktiske forholdene ikke eksisterer i det hele tatt? Bare LOL! Alle mennesker ser det jeg ser Stefan, alle. Lev med det. Det er ofte konformitetspresset blant menn og uskrevne regler for hva som er tillat i deres forhold til kvinner som gir de psykisk lidelse, ikke kvinner som er åpne om sin seksualitet og sin tilgang. Det er uansett like ille når menn gjør som når kvinner gjør det. Monogamitetstyranniet er også en faktor, eller insinuasjonen om at det er verre når kvinner har elskere enn når menn har det. Tislvarende må en mann kunne ta deg i nærmere øyesyn uten å klær og si at sorry du men de puppene henger for mye for meg, musa de stinker det her gidder jeg ikke, hør herjeg har 22 cm og kolabokstykkelse og alikevel føles det som jeg veiver rundt i løse luften her inne den fitta di er en vits og andre tilsvarende ting. Endret 17. mars 2011 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2011 #249 Skrevet 12. mars 2011 Støteteknikk vil hjelpe deg masse. Du kan skru/rotere den inn i stedet for bare rett ut og inn og du kan støte mere inn mot den ene siden elelr opp eller ned. og du kan variere med flere (3-9) korte støt (bare litt mere enn hodet inn (sikt mot g-punktet) og så et dypt og så korte og så et dypt osv. Søk også på taoist trhusting techniques og les om de variantene som finnes der. Mental tenning. KVinner flest vil bli dominert. Lær å gjøre det bra. David Shades manual og daniel roses sex god method lærer deg dette på glimrende vis. Kan du det david shade lærer bort overgår du 99% av menn som har stor pikk. Lær deg gode teknikker for seksuell massasje og for oralsex. She come first er en god bok om oral. Lær deg tantrisk sex. Ved tantra er en ikke alt for stor penis en fordel fordi det er viktig at vaginaen slapper helt av og ikke er spent og føles så åpen og fri som mulig og med en tykk penis så blir det vanskeligere. Uansett vil tantrisk sex føles så godt at de gutta som har vært der før deg ikke vil kunne konkurere. Les tantra bøker av Diane Richardson. Hun er den beste forfateren jeg har kommet over. Henens variant er enkel og god. Du kan m du vil øke lengden på pikken din ganske betydelig. Såkalte jelcking techniqes funker noe du kan se på endeløse mengder før og etter bilder på forum for penisforlengelse som ikke er kommersielle. Vnalig sekst er mellom 15-30% i lengde og tykkelse, men det vil ta deg 6 måneder til 3 år med en halv time om dagen 4-5 dager i uken med øvelser for å pnnå det resultatet. Det er også potensielt farlig om du ikke følger reglene som erfarne fjllfolk har kommet frem til. Om du går til forumene og lærer av erfarne og følger reglene og ikke er overivrig så skal du være trygg. Tror thundersplace eller noe sånt er et bra forum.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2011 #250 Skrevet 12. mars 2011 MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN??????? DØM MIN LENGDE 1 TIL 10 Neida. Jeg dømmer din lengde til 12
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2011 #251 Skrevet 13. mars 2011 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, mod
Norna Skrevet 13. mars 2011 #252 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Det som er hinsides er at det hintes mot at mannen skal sitte hjemme og godta at kvinnen har seg ute, kun fordi han har en mindre pikk enn det hun kunne foretrekke. Hvorfor det? Da kunne hun funnet seg en stor pikk, mens han kunne finne seg en oppegående kvinne som skjønner at størrelse ikke har stort å si. Men hva om de vil være ilag alikevel? Og det er ikke vår feil at vi er som vi er og reagerer som vi gjør. Så slipper man fornedrelsen. Hvilken fornedrelse? Du sprer bare intoleranse og hat mener nå jeg Og folk lurer på hvorfor det finnes så mye ensomhetsproblematikk i Norge... SPH er for spesielt interesserte, og er ikke noe for den vanlige mann med liten penis. Og der sprer du løgn og helt ubegrunnede påstander igjen At menn tar kvinner analt er like mye for "spesielt intreserte", at du får lov å spre fordommer og stemple helt vanlige folk er helt latterlig. Saklig argumentasjon har du ikke prestert å levere i det hele tatt denne tråden, så det er en smule ironisk at du sikter inn på akkurat det. Kanskje en idè å holde seg til tråden? Endret 17. mars 2011 av Bond
Norna Skrevet 13. mars 2011 #253 Skrevet 13. mars 2011 Tislvarende må en mann kunne ta deg i nærmere øyesyn uten å klær og si at sorry du men de puppene henger for mye for meg, musa de stinker det her gidder jeg ikke, hør herjeg har 22 cm og kolabokstykkelse og alikevel føles det som jeg veiver rundt i løse luften her inne den fitta di er en vits og andre tilsvarende ting. Ja? Du snakker som om mannfolk ikke er kroppfikserte og aldri er utro. Tehee... Barnløse kvinner i slutten av 30-åra er forsatt et tabubelagt tema, men det er ikke det denne tråden handler om, så...
Stefan Skrevet 13. mars 2011 #254 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Hvorfor det? Men hva om de vil være ilag alikevel? Og det er ikke vår feil at vi er som vi er og reagerer som vi gjør. Hvilken fornedrelse? Du sprer bare intoleranse og hat mener nå jeg Og folk lurer på hvorfor det finnes så mye ensomhetsproblematikk i Norge... Og der sprer du løgn og helt ubegrunnede påstander igjen At menn tar kvinner analt er like mye for "spesielt intreserte", at du får lov å spre fordommer og stemple helt vanlige folk er helt latterlig. Kanskje en idè å holde seg til tråden? Det er du som sprer intoleranse i forhold til det at du ikke tåler at menn som tilfeldigvis ikke har stort utstyr faktisk ikke tolererer at kvinnen selvfølgelig skal finne seg en elsker som kan tilfredsstille hennes overfladiske krav. Noen få tolererer det, men det store flertall ønsker selvsagt at kvinnen skal ta ham for det han har. Ikke gå ut etter noe annet. Og ikke kom her trekkende med monogamitetstyranniet. Åpent forhold fungerer ikke for det store flertallet. Du kjører frem med løgner og presenterer dem som fakta. Skal de ikke stå uimotsagt? Du har hele tiden presentert dine meninger som fakta, uten å ha levert en eneste form for dokumentasjon. Og nå angriper du meg på bakgrunn av dette? Du er meg en fin en... Endret 17. mars 2011 av Bond
Gjest ærlig talt Skrevet 13. mars 2011 #255 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Prøv dette; Lag to ulike sexannonser HELT IDENTISKE borsett fra; 'Mann med stor kuk' Mann med liten kuk' og observer/analyser resulatene. Og ikke kom med noe stempling av "de taperne som benytter sexannonser etc"... Bra kropp, innkls bra kuk, har stor betydning i kvinners (og menns) seksualitet, attraksjon- og tenningsmønster. Jeg har ingen problemer med å akseptere at noen foretrekker en penisstørrelse framfor en annen, jeg bryr meg ikke om hva slags sex folk har så lenge det er frivillig mellom to eller flere parter som vet hva de begir seg inn på. Sett gjerne inn en annonse om både det ene og det andre for min del. Jeg sier at jeg har hatt bra og mindre bra sex med peniser av forskjellige størrelser og at det ikke har vært størrelsen som har vært avgjørende for om sexen har vært bra eller ikke. Og det er ikke noe jeg sier for at jeg er redd for Stefan & co, dette er et nettbasert diskusjonsforum hvor ingen vet hvem vi er, så hvorfor være uærlig? Hvorfor skal jeg være redd for represalier fra folk på nettet, jeg er anonym og det er også de. Men jeg er sikkert i fanatisk benektelse, og hvis det betyr deilig sex med masse menn uten begrensninger i penisstørrelse - ja, da lever jeg fint med det. Seksuell frigjøring og at kvinner kan ha lyst på det de vil ha er det vel ingen her som nekter verken deg eller andre kvinner, deriblant meg. Latterliggjøring har jeg ikke sansen for uansett hvilket kjønn det går utover Endret 17. mars 2011 av Bond 1
Gjest Kvinne30 Skrevet 13. mars 2011 #256 Skrevet 13. mars 2011 12 Cm er det minste jeg har hørt om. Hvis du er 40 er nok håpet ute. Mitt tips vil være og avstå fra seksualitet eller operasjon. Du har ikke noe annet valg.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2011 #257 Skrevet 13. mars 2011 12 Cm er det minste jeg har hørt om. Hvis du er 40 er nok håpet ute. Mitt tips vil være og avstå fra seksualitet eller operasjon. Du har ikke noe annet valg. At ikke folk kan se til å skjerpe seg med slike idiotiske, tankeløse kommentarer 1
Norna Skrevet 14. mars 2011 #258 Skrevet 14. mars 2011 (endret) Latterliggjøring og drittslenging er ikke akseptable virkemidler ovenfor andre mennesker som ikke kan noe for hvordan de er skapt. Men jeg har ikke latterligjort personene... Det er du som sprer intoleranse i forhold til det at du ikke tåler at menn som tilfeldigvis ikke har stort utstyr faktisk ikke tolererer at kvinnen selvfølgelig skal finne seg en elsker som kan tilfredsstille hennes overfladiske krav. Jeg har toleranse for disse mennene, hva snakker du om? Ro, ro til fiskeskjær... Og i de fleste tilfellene er det faktisk mannen som ber om det. Og ikke kom her trekkende med monogamitetstyranniet. Åpent forhold fungerer ikke for det store flertallet. Mongamitetstyranniet er helt klart en samfunnskreft. Middelalderen + muslimske land = case in point. Endret 17. mars 2011 av Bond 1
Stefan Skrevet 14. mars 2011 #259 Skrevet 14. mars 2011 (endret) Men jeg har ikke latterligjort personene... Jeg har toleranse for disse mennene, hva snakker du om? Ro, ro til fiskeskjær... Og i de fleste tilfellene er det faktisk mannen som ber om det. Mongamitetstyranniet er helt klart en samfunnskreft. Middelalderen + muslimske land = case in point. Det finnes ikke toleranse i latterliggjøring. Det trodde jeg selv du forstod... Du bedriver latterliggjøring i stor stil, det beviser jo alle disse trådene. Så du avslører deg selv som en løgner. Endret 17. mars 2011 av Bond
Stefan Skrevet 15. mars 2011 #260 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Det er noen som heller mot SPH, men dette er ikke for alle. Det er en grunn til at dette med penisstørrelse er såpass debattert. Stort sett er usikre menn livredde for at jenta de gjerne vil ha skal synes de er for små. De går ikke rundt og håper hun synes de er for små... Man kan ikke tvinge menn til å like ydmykelse. Det er et tenningsmønster som allerede må være der. Endret 17. mars 2011 av Bond
Fremhevede innlegg