Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2011 #201 Skrevet 16. februar 2011 Forstår du hva nedsatt følsomhet betyr?
Gjest gutt22 Skrevet 16. februar 2011 #202 Skrevet 16. februar 2011 Litt uklart for meg men nedsatt følsomhet har med nerver/nervesignal/lillehjernen å gjøre, ikke PC-muskellen i seg selv. TS bare penisen din matcher kroppsstørelsen din tror jeg ingen jenter vil klage med mindre de er 2 hoder høyere enn deg. Lær slikke og fingerteknikker samt vors. Da er du sikret en 8-10.
Norna Skrevet 20. februar 2011 #203 Skrevet 20. februar 2011 (endret) Det kommer helt an på hvordan dere skal ha sex og forholde dere til hverandre. Meeen...du rir nok ikke mange ymdyk med 12cm. Jeg syns faktisk at det tyder på umodenhet å svare at ja det var liten ja! Lurer litt på hva som får en person til å klare å såre en annen med dette? Bitterhet? Er man ikke ideal selv så tror jeg man lettere vil neglisjere andre for uansett hva dett måtte være. Du snakker nå selv som om det er ille å ikke strekke til i en sånn relasjon. Jeg har selv en sønn som aldri vil få så stor som 12 cm, dette er en medfødt misdannelse. Men da er det foreldrene som har ansvaret/skylda, ikke kvinner's seksualitet og naturen. Bra kropp, helse, ungdom o.l er viktig i seksuelle relasjoner enten man vil det eller ikke. Det er ikke noe man rår over selv. Endret 20. februar 2011 av Norna 2
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2011 #204 Skrevet 20. februar 2011 Dette er bare tull (du er ikke en mann forresten), har du en ekstremt godt trent PC-muskel snakker vi om flere kg trykk, at en da må ha en stram vagina henger ikke på greip. Selv har jeg vært borti en meget slapp vagina grunnet incest i tidlig alder og hadde ingen problemer med å oppnå friksjon. Nerver påvirkers ikke av PC muskelen. Det er mulig for mange å trene opp nervne, men det er helt andre teknikker enn muskeltrening som må til da.
Stefan Skrevet 20. februar 2011 #205 Skrevet 20. februar 2011 (endret) Det kommer helt an på hvordan dere skal ha sex og forholde dere til hverandre. Meeen...du rir nok ikke mange ymdyk med 12cm. Du snakker nå selv som om det er ille å ikke strekke til i en sånn relasjon. Men da er det foreldrene som har ansvaret/skylda, ikke kvinner's seksualitet og naturen. Bra kropp, helse, ungdom o.l er viktig i seksuelle relasjoner enten man vil det eller ikke. Det er ikke noe man rår over selv. foreldrene skal ha skylda? De sliter nok allerede nok som det er med dette fra før, fordi de vet det er slike som deg der ute, men allikevel skal du forsøke å dytte å få dem til å føle seg enda verre? Det er godt ikke alle er som deg, og forsøker å dytte på andre hinsides sannheter. Heldigvis er de fleste kvinner såpass oppegående at de klarer å se forbi overfladiskheten, og skjønner at god sex har langt mer med kreativitet, lidenskap, lek og seksuell kjemi, enn bra kropp, helse og ungdom... Endret 17. mars 2011 av Bond 1
Gjest Maneater Skrevet 20. februar 2011 #206 Skrevet 20. februar 2011 Vi må bli flinkere alle sammen til ikke å stille spørsmål vi ikke vil vite svaret på!
Gjest Hilde Skrevet 20. februar 2011 #207 Skrevet 20. februar 2011 MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN??????? DØM MIN LENGDE 1 TIL 10 3 av 10 1
Gjest Monsen Skrevet 20. februar 2011 #208 Skrevet 20. februar 2011 haha, dere jenter som sier at dere ikke føler noe som helst på 12 cm er noen løgnere... Tenk på at mange jenter kjenner massse når de bruker fingrene og fingrene er normalt sett mindre enn 12 cm i lengde og ikke minst tynnere. Jenter kjenner kuken uansett, de kjenner fingre uansett... Er mye som går på mentaliteten og en del jenter har blitt hjernevasket til å tro at de trenger 40 cm med kuk for å kjenne noe.... La oss si hun ikke kjenner noe hypotetisk, så stikk den i analen og da skal jeg love deg at hun kjenner det hahaha... Det er morsomt å høre på jenter som tror de har et fantastisk syn som kan analysere lengden på uliker peniser bare ved å ta en titt... Normale jenter som ikke er for høye eller for tykk kjenner nok dine 12 cm med hard kuk, så ikke vær engstelig for det. 1
Gjest HunterLady Skrevet 20. februar 2011 #209 Skrevet 20. februar 2011 haha, dere jenter som sier at dere ikke føler noe som helst på 12 cm er noen løgnere... Tenk på at mange jenter kjenner massse når de bruker fingrene og fingrene er normalt sett mindre enn 12 cm i lengde og ikke minst tynnere. Jenter kjenner kuken uansett, de kjenner fingre uansett... Er mye som går på mentaliteten og en del jenter har blitt hjernevasket til å tro at de trenger 40 cm med kuk for å kjenne noe.... La oss si hun ikke kjenner noe hypotetisk, så stikk den i analen og da skal jeg love deg at hun kjenner det hahaha... Det er morsomt å høre på jenter som tror de har et fantastisk syn som kan analysere lengden på uliker peniser bare ved å ta en titt... Normale jenter som ikke er for høye eller for tykk kjenner nok dine 12 cm med hard kuk, så ikke vær engstelig for det. Fingrene kan man kroke og snu som man vil. Pluss at man kan putte inn 4-5 fingre. Det blir plutselig litt større enn en tynn penis på 12 cm. Hva har forresten høyde og fedme med følsomheten/trangheten der nede å gjøre? Små peniser er ypperlig til analsex, men det er det eneste du har rett i med dette innlegget ditt. Bare too bad at mange jenter ikke liker analsex.. :gjeiper:
Stefan Skrevet 21. februar 2011 #210 Skrevet 21. februar 2011 Fingrene kan man kroke og snu som man vil. Pluss at man kan putte inn 4-5 fingre. Det blir plutselig litt større enn en tynn penis på 12 cm. Hva har forresten høyde og fedme med følsomheten/trangheten der nede å gjøre? Små peniser er ypperlig til analsex, men det er det eneste du har rett i med dette innlegget ditt. Bare too bad at mange jenter ikke liker analsex.. :gjeiper: De aller fleste kvinner jeg har vært borti har kjent en finger ut og inn uten at jeg kroker den, og det er langtfra alle man kan putte 4-5 fingre inn i, det skal jeg love deg. Men det er bare å innse at dere kvinner kommer i like mange forskjellige størrelser og fasonger som det vi menn gjør. Dere har noen magiske muskler som kan gjøre underverker om dere ikke er av de trangeste, men det er dessverre mange kvinner som blåser i dette, legger seg bakover og vil bli betjent av mannen. Da er det klart man trenger større saker for å få utbytte av det. Små peniser kan klare seg veldig bra uansett de, bare de treffer rett dame, som vet hvordan hun skal kunne behandle den. Og en 12 cm penis er normal. Ikke liten.
spinnwild Skrevet 21. februar 2011 #211 Skrevet 21. februar 2011 Det er mye mere å gjøre med en "liten" penis enn en "stor" ! Kjæresten min har "stor" penis og den kan kun brukes vaginalt. Dette gjør jo til at sexen mangler litt mangfolk, og vi har ofte havnet i rutiner (og det er kjedelig). Noen ganger savner jeg en "liten" penis (tror den jeg husker best var ca. 12cm den også), for da får man så mange flere muligheter til å variere (da tenker jeg suging og analsex). I tillegg blir ikke damen alt for sår og øm (spesielt ikke i livmorshalsen) og trenger ikke like lang "rekonvalesens". Penisstørrelse er ikke det som er viktig i et parforhold! Man lærer seg raskt hvordan hans penis og hennes vagina spiller best sammen (så lenge man er villig til å lære såklart). 1
Norna Skrevet 26. februar 2011 #212 Skrevet 26. februar 2011 (endret) Jeg sa faktisk et det går fint an å ha et forhold til de kvinnene som liker stor pikk. Tenk det! De sliter nok allerede nok som det er med dette fra før, fordi de vet det er slike som deg der ute, Ja, for vi skal heller lyge. Det er SÅ mye bedre... men allikevel skal du forsøke å dytte å få dem til å føle seg enda verre? Som om det var det som var intensjonen... Endret 17. mars 2011 av Bond 1
Gjest Hende Hoch! Skrevet 26. februar 2011 #213 Skrevet 26. februar 2011 Moro at tråden er postet når det var en solformørkelse i visse deler av verden, nesten litt for moro hva som gikk igjennom TS sitt hode da
Stefan Skrevet 26. februar 2011 #214 Skrevet 26. februar 2011 (endret) Det blir en fin verden dersom alle ydmyker alle, tror du ikke? Jeg lurer litt på hvilken verden du lever i som presenterer dette som den ytterste sannhet. Der jeg kommer fra er det ikke vanlig at menn ydmyker kvinner, og heller ikke omvendt. Det er jo derfor man reagerer på dette. Heldigvis. For at det ikke er noe som skjer såpass mye at man faktisk ikke ser på det som noe galt. Nå har jeg aldri vært av den formening at latterliggjørelse og ærlighet går hånd i hånd. Dersom dama mi tar på seg en bukse som virkelig fremhever henne på helt feil måte, vil jeg selvsagt ikke bryte ut i latter og si at hun ser bælfeit ut i den buksa. Jeg vil heller råde henne til å velge en annen som hun ser bedre ut i. Du ser at det er en liten forskjell der? Endret 17. mars 2011 av Bond
Norna Skrevet 26. februar 2011 #215 Skrevet 26. februar 2011 (endret) Dersom dama mi tar på seg en bukse som virkelig fremhever henne på helt feil måte, vil jeg selvsagt ikke bryte ut i latter og si at hun ser bælfeit ut i den buksa. Jeg vil heller råde henne til å velge en annen som hun ser bedre ut i. Du ser at det er en liten forskjell der? Om du virkelig bryr deg om andre og er sterk nok til å være en ærlig mann, så sier du klart ifra til henne om hun veier for mye eller ikke. Ærlighet uten kompromiss, ingen falskhet. Jeg vil ihvertfall ikke bidra til passivitet. Så er det jo også menn som liker litt lubne damer Endret 17. mars 2011 av Bond
Stefan Skrevet 26. februar 2011 #216 Skrevet 26. februar 2011 (endret) Om du virkelig bryr deg om andre og er sterk nok til å være en ærlig mann, så sier du klart ifra til henne om hun veier for mye eller ikke. Ærlighet uten kompromiss, ingen falskhet. Jeg vil ihvertfall ikke bidra til passivitet. Så er det jo også menn som liker litt lubne damer Alle kvinner jeg har vært i forhold til har enten vært eller blitt aktive. Det er rart det der. Det er mye man kan gjøre subtilt uten at man slenger drit til noen. Endret 17. mars 2011 av Bond
Gjest Katten. Skrevet 26. februar 2011 #217 Skrevet 26. februar 2011 Nei, sånne som deg er skylda for all den dårlige sexen i verden. Du skaper issues hos gutter, som gir dem dårligere seksuell selvtillit -> dårligere sex, selv om man kan ha utmerket god sex selv om kuken "kun" er 12 cm. Jeg går også ut fra at du ikke får noen nytelse av slik størrelse, dermed har du crappye PC-muskler, noe som sier meg at du er amatør i senga. Selv med min godt-over-gjennomsnittlig stor kuk, så trenger jeg ei jente som er veldig veltrent nedentil, for at jeg skal få nytelse. 2
Norna Skrevet 26. februar 2011 #218 Skrevet 26. februar 2011 (endret) Nei, sånne som deg er skylda for all den dårlige sexen i verden. No, U! Du skaper issues hos gutter, som gir dem dårligere seksuell selvtillit -> dårligere sex, selv om man kan ha utmerket god sex selv om kuken "kun" er 12 cm. Nei, tvert om. Sier bare det som er sant, samt det jeg mener. Kan ha helt fantastisk sex uten kuk og. Endret 17. mars 2011 av Bond 2
Gjest SnakeOil Skrevet 26. februar 2011 #219 Skrevet 26. februar 2011 (endret) MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN??????? DØM MIN LENGDE 1 TIL 10 Visuelt er det kanskje ikke all verden i damenes hode... Men når man tenker på at gjnnomsnitsvaginga er ca 10 cm dyp, går det nok mer på tykkelsen mht stimuli. Du har jo 10 fingre + 1 tunge og med tanke på at 90% av alle kvinner oppnår orgasme kun ved ytre stimuli, stiler du egentlig ganske godt i forhold til menn med større. Men kvinner har kanskje et annet synspunkt...iallefall her på kg Endret 26. februar 2011 av SnakeOil
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #220 Skrevet 26. februar 2011 Kvinnene her på KG har et helt annet synspunkt ja. De mener at alt som er mindre enn en 1.5 liters cola-flaske er for lite. Det er tydeligvis hva enkelte damer her bruker som dildo...
Anbefalte innlegg