Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #121 Skrevet 10. januar 2009 Ser du alle penistrådene her, vil du se at enkelte kvinner finner stor glede i å snakke nedlatende om mannen. Det er heller ikke så stor trøst for en mann å høre at "jeg synes din er ok, selvom jeg foretrekker større", og jeg fatter ikke at det er så vanskelig å skjønne. Jeg skjønner de som frykter å bli dumpet for noe større når man leser disse trådene her inne. En som har en penis innenfor normalen burde absolutt ikke ha komplekser, men i dag er vi kvinner dessverre veldig flinke til å få menn usikre. Jeg er heller ikke alene med å være så liten nedentil. Jeg vet om flere som har det som meg. Og en fødsel er noe helt annet enn det å ta imot en penis, da det skjer kroppslige forandringer for å få ut ungen. De samme forandringene skjer ikke om man skal ta imot en penis. Jeg er liten, og jeg er klar over det. Jeg klarer ikke ta imot store menn. Vi kvinner er like forskjellige som det menn er, og om du tror at enhver kvinne klarer enhver pikk er du langt ute på jordet. Så jeg foretrekker dem små, så jeg kan jobbe litt med dem, og når jeg fantaserer er det også små det handler om. Er det virkelig så vanskelig å forstå at enkelte faktisk foretrekker små pikker? Jeg synes det er herlig å slippe å ha det vondt når jeg har sex, og har ikke noe behov for å bli sprengt i det hele tatt. Ettersom jeg ikke kan ta imot større enn snittet, ser jeg ofte skjebnene til disse "små" menn. Usikre etter å ha blitt kastet på dør etter å ha kledd seg naken, eller at eksen har slengt med leppa, eller tilsvarende. Det er langt mer vanlig enn man tror. Mørketallene er store ettersom menn helst ikke vil snakke med andre om det. De tar med seg skammen og lider i det stille. Det er blitt fritt frem for å snakke dritt om mannens kjønn, og det er opplest og vedtatt at stort er bra, men har man en liten en kan man like gjerne bli hjemme, og man blir latterliggjort. At man i det hele tatt setter fokus på penisstørrelse under sex finner jeg merkelig. Jeg har da hatt flott sex med flere som jeg ikke har fått inn i meg også. Sex er vanvittig mer enn bare penetrering. Men enkelte kvinner har en tendens til å tro at det er mannens oppgave å gi dem orgasme, legge seg tilbake og knapt røre en muskel. Da skjønner jeg at man trenger litt størrelse. For da er nok romsligheten deretter. Men for den vanlige aktive kvinne, mener jeg dette ikke skulle ha noe å si uansett. Det som teller er samspillet, nytelsen og kreativiteten. Da bør det være unødvendig å måtte inn på slike tråder som dette for å si at "jeg er veldig trang og fin jeg, altså, men jeg foretrekker store pikker". Det skaper bare usikkerhet for de stakkars menn som våger seg inn på forum som dette for å få svar. Jeg har hatt en mann som var så liten at jeg knapt kunne røre på meg uten at den falt ut. Vi fant da ut av det også, og sexen var bra den! Mye sitter i hodet, og samfunnet har funnet ut at det er best med en stor pikk. Jenter som forteller at de har god sex med kjærestene sine, spør om penisen hans er stor nok. Normalt utstyrte menn går rundt og er usikre på seg selv. Da er det noe riv ruskende galt. Hvis jeg er politisk korrekt så er jeg helt enig med det du skriver. Hvis jeg forteller om mine innerste fantasier og hva som tenner meg, så er jeg helt ærlig tidligere. Såklart får man bra sex med mannfolk som er normalt utstyrt, sier ingenting på det jeg. Men det må være like lov for oss damer å si at vi foretrekker litt større utstyr som at mannen får si at de foretrekker slanke og trange damer. Jeg går rundt med dårlig selvtillit hele tiden jeg, så det er ikke bare mannfolka som sliter der i gården. Men for første gang i historien får vi damer lov til å komme med forventninger til mannfolka, det syns jeg er helt greit
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #122 Skrevet 10. januar 2009 Problemet er at disse forventningene bare slår tilbake på oss selv. Vi er i ferd med å skape større og større prestasjonsangst for mannen, slik vi turer fram i dag. Mennenes preferanser er det faktisk mulig å gjøre noe med, mens det vi kvinner ser ut til å ha som preferanse nummer en (i forhold til KG....) kan ikke mannfolka gjøre noe med. Ikke rart enkelte blir oppgitt når de blir dumpet selvom de har en penis innenfor normalen. Helt normale menn går rundt og bekymrer seg for om de er store nok, og man har til og med en egen diagnose på det som kalles "small penis syndrome". Er det ikke på tide å bremse litt da, og heller ta for seg det man faktisk kan gjøre noe med?
siebaeo Skrevet 10. januar 2009 #123 Skrevet 10. januar 2009 Nei, det er ikke stort. Men det er en helt normal størrelse, og rett under snittet. Så når damer klager på 12cm og sier at det er så utrolig lite, så regner jeg bare med at ok, de liker store peniser, og de er antageligvis såpass store nedentil at 12cm ikke gir dem noe særlig nytelse. Men skjønner hva du mener altså Jeg er vistnok av det man kaller "trang" (også sagt av en gynekolog..). Og etter en noe erfaring har jeg innsett at jeg synes 12 cm er litt lite. Det krever i alle fall en viss viten til hva eieren driver med. Jeg har opplevd å bli sår og føle meg "sprengt" av peniser av mindre størrelse. Og fint taklet de som så absolutt ligger i helt andre enden av skalaen (hjelp! tenkte jeg først.. ) Poenget er vel at jeg kan få nytelse av begge størrelser så lenge de brukes riktig. Men at jeg tenner mer på å føle at det er "på grensa til for stort". 12 cm fyller meg opp. Men kroppen er laget på en sånn fantastisk måte at den kan ta i mot nesten hva som helst (baby f eks..) og er tenningen der takler jeg nok 20 cm. Og har faktisk følt meg rundhjult av en på 15.. Dvs var ikke så tent og den stanger mot livmoren eller noe. Og si at de som liker store peniser er vide er vel rett og slett uvitenhet. Jeg vil påstå at jeg er et bevis på det. At noen som er "vide" vil kunne fylles opp og føle mer nytelse av en stor penis er seff sant. Men at alle som liker stort er vide, er som sagt vissvass. Ikke legg skylda på jentene om du ikke liker at 12 cm er i nedre del av skalaen. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #124 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er vistnok av det man kaller "trang" (også sagt av en gynekolog..). Og etter en noe erfaring har jeg innsett at jeg synes 12 cm er litt lite. Det krever i alle fall en viss viten til hva eieren driver med. Jeg har opplevd å bli sår og føle meg "sprengt" av peniser av mindre størrelse. Og fint taklet de som så absolutt ligger i helt andre enden av skalaen (hjelp! tenkte jeg først.. ) Poenget er vel at jeg kan få nytelse av begge størrelser så lenge de brukes riktig. Men at jeg tenner mer på å føle at det er "på grensa til for stort". 12 cm fyller meg opp. Men kroppen er laget på en sånn fantastisk måte at den kan ta i mot nesten hva som helst (baby f eks..) og er tenningen der takler jeg nok 20 cm. Og har faktisk følt meg rundhjult av en på 15.. Dvs var ikke så tent og den stanger mot livmoren eller noe. Og si at de som liker store peniser er vide er vel rett og slett uvitenhet. Jeg vil påstå at jeg er et bevis på det. At noen som er "vide" vil kunne fylles opp og føle mer nytelse av en stor penis er seff sant. Men at alle som liker stort er vide, er som sagt vissvass. Ikke legg skylda på jentene om du ikke liker at 12 cm er i nedre del av skalaen. Dersom du er trang og synes en normal penis er liten, så er det noe som ikke stemmer. Mitt tips er at du er som de fleste andre kvinner. Du lever lykkelig uviten om hvordan du egentlig kjennes, ettersom vi ikke har samme sammenligningsgrunnlaget som menn. De fleste menn forteller sin partner at de er trange og deilige. De vet at dersom de sier at kvinnen er romslig, så blir det dårligere sex. Akkurat som om man ikke kan forvente god sex om man forteller mannen om han er liten. At en gynekolog skulle komme med en slik vurdering virker ytterst merkelig.... Jeg er veldig trang, og jeg har enda ikke hørt en gynekolog nevne det. Jeg hadde synes det var ekkelt, og følt at han trådte utover sine profesjonelle grenser. Takler du over 20 cm og en tykkelse som er i samme forhold, er du ikke trang. Det kan tenkes du er vanvittig elastisk, men da vil man heller ikke ha noe imot normale peniser. Når normalt romslige jenter synes en normal penis er for liten, går det helt klart mer på psyken enn noe som helst annet, spør du meg. Og dette er det man beveger seg mot mer og mer. Jenter som synes helt normale peniser ser for små ut, og man legger stadig mer og mer vekt på penisstørrelse. Noe jeg synes er en helt latterlig utvikling. Når kvinner setter så mye press på penis, må det selvsagt gå an å sette søkelys på motparten også. Det er tross alt dette man kan gjøre noe med, ikke penisstørrelsen. Det er rett og slett latskap hos oss kvinner som sørger for at presset ligger såpass hos menn, og jeg føler med dem. Jeg har hørt en god del historier om hensynsløse kvinner, og etter å ha snakket med en del små menn, forteller de ofte de samme historiene. De som er mest hensynsløse, er som oftest også de som mennene synes er mest romslige og de som er latest i senga.
Musicman Skrevet 11. januar 2009 #125 Skrevet 11. januar 2009 det normale er mellom 10-20 cm, så din er jo helt normal Å si at 10-20 cm er gjennomsnittet blir som å si at gjennomsnittshøyden til et menneske er 125 til 225 cm. 1
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #126 Skrevet 11. januar 2009 Nå sa ikke Gutt92 at det var gjennomsnittet, men at det var normalt. Er en forskjell der. Syns 12 cm er helt flott, hvis det er litt tykkelse på den og den brukes riktig!
Gjest farge Skrevet 12. januar 2009 #127 Skrevet 12. januar 2009 Spør du meg vil jeg si den er alt for liten for meg. 1
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 13. januar 2009 #128 Skrevet 13. januar 2009 Problemet er at disse forventningene bare slår tilbake på oss selv. Vi er i ferd med å skape større og større prestasjonsangst for mannen, slik vi turer fram i dag. Mennenes preferanser er det faktisk mulig å gjøre noe med, mens det vi kvinner ser ut til å ha som preferanse nummer en (i forhold til KG....) kan ikke mannfolka gjøre noe med. Ikke rart enkelte blir oppgitt når de blir dumpet selvom de har en penis innenfor normalen. Helt normale menn går rundt og bekymrer seg for om de er store nok, og man har til og med en egen diagnose på det som kalles "small penis syndrome". Er det ikke på tide å bremse litt da, og heller ta for seg det man faktisk kan gjøre noe med? Har du SETT en mann med small penis syndrome? Google litt så finner du fort ut at man kunne like greit ha pult en kork. Greit at kvinner kan justere seg etter størrelser, men det finnes jo grenser. Vil jeg ikke at partneren min skal ha pikk, så er jeg nok lesbisk. Jeg vet ikke hvor mange som dumper partneren sin fordi han hadde for liten pikk, det er somregel flere faktorer. ONS er jo en annen ting, for da er jo hele poenget med seansen at man skal ha sex. Har han ikke noe utstyr å tilby så er det jo bortkastet? Tviler på at så mange ville ha nøyd seg med å få litt kos i armkroken hvis det var pulings de var lovet, hehe. Der tror jeg det går begge veier gitt. Men snakker vi om langvarige forhold så gjør man jo en ekstra innsats for at ting skal fungere. 1
Gjest Gutt92 Skrevet 13. januar 2009 #129 Skrevet 13. januar 2009 Har du SETT en mann med small penis syndrome? Google litt så finner du fort ut at man kunne like greit ha pult en kork. Greit at kvinner kan justere seg etter størrelser, men det finnes jo grenser. Vil jeg ikke at partneren min skal ha pikk, så er jeg nok lesbisk. Jeg vet ikke hvor mange som dumper partneren sin fordi han hadde for liten pikk, det er somregel flere faktorer. ONS er jo en annen ting, for da er jo hele poenget med seansen at man skal ha sex. Har han ikke noe utstyr å tilby så er det jo bortkastet? Tviler på at så mange ville ha nøyd seg med å få litt kos i armkroken hvis det var pulings de var lovet, hehe. Der tror jeg det går begge veier gitt. Men snakker vi om langvarige forhold så gjør man jo en ekstra innsats for at ting skal fungere. Du vet tydeligvis ikke hva small penis syndrome er. Det er menn som har helt normale og gjennomsnittlige peniser, men allikevel er overbevist om at de er for små. Du forveksler sikkert med micro penis.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #130 Skrevet 13. januar 2009 Har du SETT en mann med small penis syndrome? Google litt så finner du fort ut at man kunne like greit ha pult en kork. Greit at kvinner kan justere seg etter størrelser, men det finnes jo grenser. Vil jeg ikke at partneren min skal ha pikk, så er jeg nok lesbisk. Jeg vet ikke hvor mange som dumper partneren sin fordi han hadde for liten pikk, det er somregel flere faktorer. ONS er jo en annen ting, for da er jo hele poenget med seansen at man skal ha sex. Har han ikke noe utstyr å tilby så er det jo bortkastet? Tviler på at så mange ville ha nøyd seg med å få litt kos i armkroken hvis det var pulings de var lovet, hehe. Der tror jeg det går begge veier gitt. Men snakker vi om langvarige forhold så gjør man jo en ekstra innsats for at ting skal fungere. Som nevnt så har du virkelig misforstått begrepet her. Det er allikevel ganske ekstremt at man ekskluderer en hel gruppe mennesker fra ONS ettersom man mener at man ikke kan ha sex med disse. Det er faktisk mange av disse mennene som har et tilfredsstillende sexliv også, men da er det nok helst med litt mer forståelsesfulle mennesker. Hva ville du gjort om en av dine ONS ikke fikk ereksjon? Ville du kastet ham ut, eller ville du hatt sex med ham uansett? Penetrasjon er faktisk kun en liten del av sexen...
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #131 Skrevet 13. januar 2009 Sorry, jeg blingsa på begrepsbruken. Jeg snakket om micro penis. Men ærlig talt, er ONS egentlig noe å trakte så etter da? Selv har jeg aldri vært interessert i det, for sex med en tilfeldig på fylla trenger ikke å bli bra uansett. Men for de som syns det er ålreit og som foretrekker størrelse på utstyret, så kan jeg skjønne hvorfor. Folk får seg ikke tilfeldige knull av MANGE årsaker, en av de kan være liten penis. Jeg høres kanskje brutal ut når jeg sier det, men for den vaginale stimulien så har størrelsen litt å si. Men for at det skal bli god sex generelt så må jo mye annet stemme også, jeg er langt ifra uenig på det området! Men for mange kvinner så syns de litt større utstyr er å foretrekke, kan man klandre de for det da? De foretrekker nok også at personen vet hva han gjør i senga og er snill og grei. Men når man begrenser diskusjonen til nettopp PENIS, så gjør det meg ingenting om den har litt maskulinitet. For det er det jeg tror det bunner i hos mange... Har mannen en liten penis så får man assosiasjoner med yngre gutter som ikke er fullt utviklet. Det er ikke alltid opphissende. Samme som at noen mannfolk ikke liker glattbarberte kvinner fordi de får assosiasjoner med yngre jenter. Jeg tror det ligger noe i ur-mennesket her... Kall meg overfladisk og lite sympatisk, men jeg har høstet av mine erfaringer jeg også som mange andre. Nå er ikke ONS noe alternativ for meg uansett siden jeg allerede er i et forhold. Men hvis hele poenget med å dra med meg en fyr hjem etter byen for å få meg noe, og ikke for å innlede et forhold, så må jeg si at jeg hadde blitt veldig skuffa hvis han ikke klarte å få den opp. Men jeg vet såpass at for de mannfolka dette skjer med så henger de seg selv så opp i det at de klarer ikke å fullføre noen ting som helst pga dette. Så da hjelper det lite hva jeg gjør. Å begynne en langdryg avhandling om hvor normalt dette er og at det ikke gjør noen ting hadde jeg ikke orka etter en natt på byen desverre. Noe annet er i edru tilstand med en person man bryr seg om.
Gjest Anne-C Skrevet 13. januar 2009 #132 Skrevet 13. januar 2009 Selvfølgelig er det klart at en kuk på 12 cm er under snittet, ja ganske kort. Men jeg skjønner ikke alt dette snakket om lengde. Tykkelsen er viktigst for meg! En wiener er lang, men gud så tynn. Jeg tar gjerne en som er 12 cm lang, men tykk.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #133 Skrevet 13. januar 2009 Det er ikke spørsmål om ONS er noe å trakte etter eller ikke. Men om man skal begynne å utelukke en gruppe mennesker fra et mer og mer utpreget aspekt av sexlivet, så er vi på ville veier. Selvsagt har størrelsen mye å si for den vaginale stimulien. Problemet er at samfunnet fokuserer nesten utelukkende på penisstørrelse selvom dette er noe menn ikke kan gjøre noe med uansett, mens det å sette spørsmålstegn ved den seksuelle kvinnen gjør at man kjører på med at man har en mannsdominerende seksualitet her i verden. En kvinne kan trenes opp til å klare omtrent hvilken som helst penis, og samtidig gjøre sitt sexliv så utrolig mye bedre, så hva er problemet? Hva oppnår dere ved å legge alt press på en penis? Usikre menn som får prestasjonsangst, og dermed langt færre menn å velge mellom. Det er mange fullstendig normale menn som får høre de er for små. Hvor er vi på vei hen da? En manns penis er blitt sett på som et bilde av hans manndom, og en real mann blir alltid fremstilt med en stor penis. Hvor er vi på vei hen da? I dag vet vi jo at det å være en mann har lite med penisstørrelse å gjøre, så hvorfor skal vi nøre opp om slike idiotiske og utraderte tankeganger? Når en mann innenfor normalen skal være for liten for en kvinne, er det neppe bare han det er noe "galt" med. Og når det gjelder ditt syn på menn som ikke får den opp, så bekrefter det bare mitt syn på deg ellers. Da kan vi bare være enige om å være uenige. Det er ikke din jobb å være hans psykolog, den ser jeg selvsagt, men at man kan vise at det faktisk ikke er så farlig, og at det går an å ha sex uansett for å få tankene hans over på noe annet, bør faktisk være det minste man kan forvente. Jeg har opplevd flere menn som ikke har fått den opp med en gang, men som etter å ha sett at det går an å ha sex uten penetrering, så løsner det, og da står de klare til dyst. Man går glipp av mulige diamanter om man ikke gidder å yte en innsats selv, mener nå jeg.
siebaeo Skrevet 14. januar 2009 #134 Skrevet 14. januar 2009 At en gynekolog skulle komme med en slik vurdering virker ytterst merkelig.... Jeg er veldig trang, og jeg har enda ikke hørt en gynekolog nevne det. Jeg hadde synes det var ekkelt, og følt at han trådte utover sine profesjonelle grenser. Takler du over 20 cm og en tykkelse som er i samme forhold, er du ikke trang. Det kan tenkes du er vanvittig elastisk, men da vil man heller ikke ha noe imot normale peniser. Når normalt romslige jenter synes en normal penis er for liten, går det helt klart mer på psyken enn noe som helst annet, spør du meg. Jeg var hos (den kvinnelige) legen fordi jeg stadig får en rift i underlivet ved samleie. Hun sa derfor at jeg var trang, eller ikke vid eller hva slags ord hun brukte. SELVFØLGELIG sa hun ikke det sånn helt ut av det blå. Hallo... Mulig jeg ikke har helt godt av å like litt størrelse på utstyret men sånn er det nå en gang. Jeg tenner på det. (ganske psykisk frisk også) Jeg sa at jeg taklet det (har forresten ikke målt de største, tipper vel egentlig her), sa ikke at det var det beste jeg vet. Men ja, synes fortsatt 12 cm er kort. Og det ER kort. Det er NEDERST på den såkalte normalen. Du vet hvor barna kommer ut forresten..? Apropos elastisitet. Og å si at det er noe psykisk galt med kvinner som liker litt større peniser er jo på grensa til idiotisk. Er menn som liker store pupper psyke? Eller jenter som liker veldig små peniser? Eller menn som liker flate pupper? Dvs alt utenom "normalen". Det er jo alltid mye enklere å påstå at vi har blitt lurt når noen sier at man er trang. Jeg føler meg ganske trygg på det. Musklene er velutviklet og trenes jevnlig også. Jeg bare liker de litt større alikevel. Legg merke til at jeg skrev litt. 1
Gjest Gutt92 Skrevet 14. januar 2009 #135 Skrevet 14. januar 2009 . Men ja, synes fortsatt 12 cm er kort. Og det ER kort. Det er NEDERST på den såkalte normalen. Det kan du godt synes, men det er faktisk ikke så veldig kort. 10-20 cm er normalen, og mange undersøkelser har fått et gjennomsnitt på ca. 13 cm. Tror du at det er stor forskjell på 12 og 13 cm? Når gjennomsnittet kan være 13 cm, så blir det litt teit å si at det er nederst på normalen.
siebaeo Skrevet 14. januar 2009 #136 Skrevet 14. januar 2009 Det kan du godt synes, men det er faktisk ikke så veldig kort. 10-20 cm er normalen, og mange undersøkelser har fått et gjennomsnitt på ca. 13 cm. Tror du at det er stor forskjell på 12 og 13 cm? Når gjennomsnittet kan være 13 cm, så blir det litt teit å si at det er nederst på normalen. Jeg trekker meg fra tråden nå. Hva man liker er jo til syvende og sist helt opp til en selv. Og jeg er vel ikke helt ferdig med å erfare egentlig. Men til deg: "For stor er ikke bra. En 12-13 centimeter lang penis, som er ganske tykk, er egentlig optimalt, sier Purvis." Det liker i alle fall Purvis..
DAJMI Skrevet 14. januar 2009 #137 Skrevet 14. januar 2009 (endret) MANN PÅ 40 MED 12 CM KUK MENER DERE JENTER JEG ER EN SMÅKUK OG ER DEN FOR LITEN??????? DØM MIN LENGDE 1 TIL 10 Litt vanskelig å svare på, du sier jo ingenting om hvordan du måler og i hvilken tilstand penisen din er i når du måler. gikk innom lommelegen og der stod det: Når det gjelder normalvarians av størrelse på penis i stiv tilstand, så varierer den mye fra ca. 9 cm - 17 cm, med gjennomsnitt på ca. 13 cm. Så du helt innenfor det normale når det gjelder lengde i erigert tilstand. Endret 14. januar 2009 av DAJMI
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #138 Skrevet 15. januar 2009 Jeg var hos (den kvinnelige) legen fordi jeg stadig får en rift i underlivet ved samleie. Hun sa derfor at jeg var trang, eller ikke vid eller hva slags ord hun brukte. SELVFØLGELIG sa hun ikke det sånn helt ut av det blå. Hallo... Mulig jeg ikke har helt godt av å like litt størrelse på utstyret men sånn er det nå en gang. Jeg tenner på det. (ganske psykisk frisk også) Jeg sa at jeg taklet det (har forresten ikke målt de største, tipper vel egentlig her), sa ikke at det var det beste jeg vet. Men ja, synes fortsatt 12 cm er kort. Og det ER kort. Det er NEDERST på den såkalte normalen. Du vet hvor barna kommer ut forresten..? Apropos elastisitet. Og å si at det er noe psykisk galt med kvinner som liker litt større peniser er jo på grensa til idiotisk. Er menn som liker store pupper psyke? Eller jenter som liker veldig små peniser? Eller menn som liker flate pupper? Dvs alt utenom "normalen". Det er jo alltid mye enklere å påstå at vi har blitt lurt når noen sier at man er trang. Jeg føler meg ganske trygg på det. Musklene er velutviklet og trenes jevnlig også. Jeg bare liker de litt større alikevel. Legg merke til at jeg skrev litt. En rift kan en bøtte få om man stapper en trestamme oppi også... sånn bare for å illustrere hvor håpløst det er å ta et slikt utsagn for gitt. Trangt i forhold til hva, er nok et rett spørsmål. Du kan selvsagt være trang i forhold til kjæresten din, og om du synes en normal penis er liten så er han nok ganske så stor, og da heller jeg mot å tro du virkelig trenger det. Du vet tydeligvis lite om hva som skjer under et svangerskap. Kroppen bruker 9 måneder for å forberede at ungen skal ut. Tror du den gjør det når en penis skal inn? Jeg sier heller ikke at det er noe psykisk galt med kvinner som liker stort. Jeg sier at det heller ligger i hodet deres at en normal penis er for liten, enn at de faktisk ikke kan nyte den. Jeg tror at det også sitter i hodet på menn om dumper kvinner med små pupper (noe som er langt mer sjeldent enn kvinner som dumper menn grunnet utstyr etter min erfaring). Det er så mye fokus på kropp at man ikke klarer å se realitetene. At det i det store og det hele ikke betyr så mye.
siebaeo Skrevet 17. januar 2009 #139 Skrevet 17. januar 2009 (endret) En rift kan en bøtte få om man stapper en trestamme oppi også... sånn bare for å illustrere hvor håpløst det er å ta et slikt utsagn for gitt. Trangt i forhold til hva, er nok et rett spørsmål. Du kan selvsagt være trang i forhold til kjæresten din, og om du synes en normal penis er liten så er han nok ganske så stor, og da heller jeg mot å tro du virkelig trenger det. Du vet tydeligvis lite om hva som skjer under et svangerskap. Kroppen bruker 9 måneder for å forberede at ungen skal ut. Tror du den gjør det når en penis skal inn? Jeg sier heller ikke at det er noe psykisk galt med kvinner som liker stort. Jeg sier at det heller ligger i hodet deres at en normal penis er for liten, enn at de faktisk ikke kan nyte den. Jeg tror at det også sitter i hodet på menn om dumper kvinner med små pupper (noe som er langt mer sjeldent enn kvinner som dumper menn grunnet utstyr etter min erfaring). Det er så mye fokus på kropp at man ikke klarer å se realitetene. At det i det store og det hele ikke betyr så mye. Jeg trodde jeg skrev lenger opp at jeg hadde opplevd å få riften med en litt mindre penis..? Det var en kjæreste jeg hadde i mange år (ja jeg kan være glad i en mann men mindre penis og dumper ikke pga det..) og det var da jeg begynte å få den. Følte han nesten sprengte meg av og til. Etter dette har jeg hatt større partnere og av og til fått riften og av og til ikke. Kommer an på intensiteten og tenningsnivået mer enn størrelsen. Jeg har vel ikke sagt at jeg ikke nyter en som er i den nedre skalaen? Jeg gjør jo det og. Men jeg TENNER PÅ at de er litt større. Det er bare en litt forskjellig nytelse etter størrelse og evner. En mindre kan være mer "gentle" og gjøre mer for de ytre (og på mange måter mer følsomme) delene av vaginaen. En større "sprenger" mer og når dypere. Kunne jeg fått begge deler hadde det vært idealet. Heldigvis har jeg tydligvis et tilpasningsdyktig underliv. Men du må gjerne tro at jeg er vid alikevel hvis det passer bedre til teoriene dine. Det blir forresten helt teit å definere om man liker en normal penis eller ikke når variablene innenfor "normal" er så store. Mine preferanser ligger innenfor det som litt lenger opp her er beskrevet som normalt (13-19cm). Sånn sett må jeg vel si at, ja jeg foretrekker en penis innenfor normalen. Gjerne fra medioverdi og oppover. NB. Riften hadde egentlig ingenting med alt dette å gjøre. Den kom opp fordi det ble satt spørsmålstegn til hvorfor en gynekolog hadde sagt at jeg var litt "trang". Riften kommer sannsynligvis pga skjøre slimhinner og andre årsaker. Endret 17. januar 2009 av siebaeo
Gjest tonemette Skrevet 20. januar 2009 #140 Skrevet 20. januar 2009 Nå spør ikke jeg om annet enn hva du relaterer bedømmelsen av størrelse til. Er det provoserende? Når du mener at noe er for lite, er det da en frekkhet å spørre hva det er i forhold til? Jeg mener at intet kjønn i utgangspunktet er for lite eller for stort. Det er slik det er, og det er utgangspunktet for den seksuelle aktiviteten man involverer seg i. Det gjelder både kvinner og menn. Jeg nekter deg på ingen måte å si det du mener om dette. Vi har diskutert dette før, men hvorfor kan det ikke godtas at jeg spør relevante spørsmål i forhold til dette? For når noen vurderer noe som lite, så må det jo være i forhold til noe. Min holdning kjenner du jo. Hvis et kjønnsorgan fungerer flott for den som har det, hvordan kan noen påstå at det er mangelfullt?
Anbefalte innlegg