Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei! har nærmere 6GB musikk på PC'en, men fytti for et kaos.. Nå har jeg lagt de i mapper på sjanger, dance, pop, rock osv. syns dette funker særdeles dårlig. For det er noen sanger jeg hører oftere på enn andre, og kan være vanskelig å finne sanger også ettersom jeg er usikker på sjangeren.. Noen som har forslag? Hvordan sorterer du musikken din?
Arkana Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg synes det er lettest å bare sortere etter artist, rett og slett. Har vel 15 GB musikk og det er ikke noe problem å finne fram til favoritter selv om de er spredt rundt i mange forskjellige foldere.
Gjest TS Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Har prøvd dette også, men syns ikke det fungerte for meg. Men da hadde jeg ikke windows media player type vista, har det nå. så kanskje det funker greit hvis jeg i tillegg lager spillelister i sjanger med den musikken jeg hører mest på?
Duplex Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Jeg har i overkant av 120 giga musikk, alt er samlet i mappen "musikk". Jeg bruker Mediaplayer for avspilling, og der er det lett å rydde opp etterhvert som en føler for det. Anbefales!
Gjest Gaby Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Winamp... Jeg har brukt den i mange år, og syns den er hundre ganger enklere enn WMP. Den sorterer selv, etter artist, og alle albumene til en artist havner på samme sted. Du legger bare all musikken din ett sted, og så henter du alt på en gang fra den "ytterste" mappen.
Gjest Gjestepia Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Jeg ville anbefale å laste ned iTunes, det er gratis, og du trenger ikke iPod heller. Der legger du inn all musikken du har, og da kan du søke på både artist/sjanger/låt/album osv. Og selvsagt spille musikken derfra.. Veldig oversiktlig og ryddig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå