Lillebi Skrevet 31. mai 2003 #1 Del Skrevet 31. mai 2003 Kokeplatene på komfyren min begynner å bli stygge (Ja, det er komfyr med 4 kokeplater og ikke keramisk topp..) Hvordan skal jeg få de rene igjen? Jeg er redd for å ødelegge dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mai 2003 #2 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg finnes en slik rensestift for kokeplater som bla. Jernia fører. Jeg ville tatt meg en tur innom en Isenkram butikk. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hutte Skrevet 31. mai 2003 #3 Del Skrevet 31. mai 2003 jeg bruker sånn "stål" svamp. ikke stål ull altså. Det lager ikke riper og det fjerner alt. Bruker den på kjøkkenvasken også og da skinner det som bare pokker ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2003 Takk for tips! Stålsvamp - ok, men hva slags såpe/rensemiddel bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå