Smørblomsten Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Har hittil bare sett sånne plastik-magnet-bokstaver som barna henger på kjøleskapet... Men er det noen som vet hvor man får kjøpt noen som er litt "kulere" og nøytrale enn de i regnbuens farger???
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Kan jo tenkes de ikke skal brukes til barn. Og kan tenkes man vil kombinere barns lærevillighet med et litt mer nøytralt utseende på bokstavene som henges på kjøleskapet. Til TS: Jeg vet ikke hvor man får tak i magnetbokstaver som ikke er i regnbuefarger, men jeg tror du kan fikse det enkelt selv. Kjøp de fargeglade bokstavene og spraylakker dem i svart, sølv eller gull. Bare husk at da bør ikke små barn som har en tendens til å smake på alt mulig få tilgang på bokstavene. Litt større barn går greit. Endret 31. juli 2008 av Helen
Smørblomsten Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Kan jo tenkes de ikke skal brukes til barn. Og kan tenkes man vil kombinere barns lærevillighet med et litt mer nøytralt utseende på bokstavene som henges på kjøleskapet. Til TS: Jeg vet ikke hvor man får tak i magnetbokstaver som ikke er i regnbuefarger, men jeg tror du kan fikse det enkelt selv. Kjøp de fargeglade bokstavene og spraylakker dem i svart, sølv eller gull. Bare husk at da bør ikke små barn som har en tendens til å smake på alt mulig få tilgang på bokstavene. Litt større barn går greit. God idè Og ja, du har helt rett: rommet til lillegutt er endelig fargerikt nok, men på kjøkkenet har jeg faktisk lyst å ha litt mer nøytrale farger!!! Trenger jo ikke å se at det bor barn i ALLE rom i et hus vel... Får lete litt videre, og hvis ikke er jo spraylakkering et alt. Men litt dumt siden baby nr 2 er på vei og i fremtiden vil smake på alt Endret 31. juli 2008 av Helen
Helen Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå