Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Har sett på øyenskyggepenslene fra DaVinchie, har noen disse? er de gode? Hva trenger jeg egentlig for å legge en øyen make-up med tre øyenskygger?
fargegla82 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 TBS anbefalte meg flere pensler til å legge øyenskygge,gjerne en pensel for hver farge,og en til å legge lys base/highlight rett under brynet, og en egen pensel til å blende,duse ut fargene med.(viktig for et pent resultat påpeker mange i bransjen).Er lys base-penselen flat nok kan denne også brukes til å duse med. Har noe ømfintlig hud så de fleste koster jeg har prøvd,de fleste fra dyre merker som blir sett på som myke og gode, føles derimot stive og "stikker" når jg bruker de i ansiktet:( Har en solpudderkost fra Clinique,resten fra TBS,og liker desidert TBS-kostene best!Behagelig i bruk,lett å vaske,røyter ikke og god pris",)
Gjest Raptuza Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Foretrekk å bruka svampapplikatorer når eg legg øyenskygge. Fargane blir ikkje så utviska då, og ein brukar mindre av øyenskyggen. Har sånne og penslar frå Body Shop, Yves Rocher, Art Deco, Dior.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå