Gå til innhold

utdrikkingslaget mitt!!


stardust

Anbefalte innlegg

Ble drukket ut i går og hadde en helt fantastisk dag!!! Hvis alle dere jenter får like bra utdrikkingslag!! :D

Ble først hentet med limo på skolen, ble servert champagne og jordbær på veien ut til ett ridesenter hvor vi skulle ri... kjempegøy!!! :D

Så spillte vi paint-ball og grillet, før vi dro hjem til noen venninner av meg hvor det ble flere leker og det kom "uventet besøk"..... :lol:

Har akkurat skrevet en lang og detaljert passiar i bryllupsdagboka mi, så hvis dere vil lese mer så står alt der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også ha et slikt utdrikningslag. Hørtes ut som du hadde det helt supert. Gøy å lese var det også. :)

Lykke til med bryllupet da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt skjønne at du likte utdrikningslaget ditt, det hørtes kjempe gøy ut.

Det er det bare bryllupet igjen, lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble også drukket ut på lørdag. Hadde en fantastisk dag med strålende vær. Gleder og gruer meg til å se videoen... Dere kan lede et lite referat i gjesteboka vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg hadde helt glemt at det ble tatt video av herligheten... fikk se den i dag. Ikke for at jeg gjorde noe galt, men jeg blir alltid flau når jeg ser meg selv på film. Og det er så ekkelt å høre sin egen stemme!!!! :P

Men det var gøy det, altså. Kan gjenoppleve hele kvelden, inklusive stripperen til jeg blir gal, hvis jeg vil, da. Og det tror jeg egenlig ikke jeg vil.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren min hadde vist den for mannen sin, og de hadde ledd og ledd. Jeg dreit meg visst ganske bra ut da jeg måtte ha dukketeater midt i gågata.. I tillegg måtte jeg synge barnesanger. Passa ganske bra da det var korfestival i byen, men ikke alle som skjønte at det var utdrikningslag. Ei gammel dame kom bort til meg og sa at hvis jeg ikke kunne bedre, så kunne jeg heller gå hjem å legge meg... Da sang jeg bare ekstra høyt :lol:

Fikk telefon fra venninna mi som sa at det var det gøyeste utdrikningslaget hun hadde vært med på. Må jo nesten si meg enig... Jeg holdt ut lengst, og er ganske stolt!! Men var ganske full da jeg kom hjem, og husker ikke at jeg la meg. Våknet opp med bøtte ved siden av senga.. Hadde visst forlangt det før jeg sovna. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...