Gå til innhold

Endring av idealbildet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Raptuza
Skrevet

Men dei kunne ikkje skifta ut den radmagre modellen, nei.....Hvilket hykleri....

Skrevet

Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor enkelt kvinner (mange?)- ønsker å se ut som mote-modellene? Spør en hvilken som helst mann (som er kommet over puberteten...) - og han vil synes at de radmagre size 0/2/4 modellene er direkte usexy! Menn vil ha kvinner med former - runde bryster, midje og hofter! Bare se på forskjellen på kvinnene som brukes i moteverdnen og de som avbildes i "mannfolk-blad" - det er sikkert 20 kg i forskjell :)

Skrevet

Nå kan det godt hende at jenter ikke vil være tynne for guttas skyld. Jeg for min del skulle gjerne hatt tilbake den kroppen jeg hadde før jeg fikk barn, og den var syltynn, bredskuldret med tydelige kraveben, hofteben som syntes, flat mage, tynne, lange ben... jeg liker å være tynn og misliker den magen og den bilringen jeg har i dag, lårene som gnisser mot hverandre og håndtakene jeg har fått på ryggen under bh'en... det er ikke MIN kropp ;)

Jeg vet at gutter og menn ikke er enige med meg, men det bryr meg virkelig midt i ryggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...