SoloSuper Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Noen som har det?? Vår har vært borte i flere dager nå, men men. den dukker vel opp igjen
Gjest Nishiki Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hva i alle dager jeg den ute når den ikke er kastrert? Den kommer vel hjem om noen dager, nypult og fornøyd.
Saeria Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Vi hadde. Den kunne være borte i dagevis... Det tok ikke lange tiden før han ble kastrert, da det er det mest fornuftige og ansvarlige en kan gjøre som katteeier. Så...kastrer, så får du en mer hjemmekjær pus som ikke lager uønskede katteunger.
Bernermamma Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Vår lille pusesjæf kan da være på vift selv om han er kastrert, MEN ingen naboer kan komme til oss å kreve noe "barnebidrag"
Saeria Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Vår er mye ute når det er varmt, men det resulterer hvertfall ikke i smått.
hanbto Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 finnes flere slike her i området. du er hjertelig velkommen til å hente de
Gjest Driver Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Vår nabo hadde en slik, nå er den fjernet...
Tabris Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Ukastrerte hannkatter går ofte på vift, spesielt i paringssesongen. Du kan jo ta en runde å lete om du vil, men det er egentlig ikke stort annet å gjøre enn å vente.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Ukastrerte hannkatter går ofte på vift, spesielt i paringssesongen. Du kan jo ta en runde å lete om du vil, men det er egentlig ikke stort annet å gjøre enn å vente. Et annet alternativ er jo å ta vare på dyret sitt slik at det ikke drar på "vift" Ukastrerte monser på "vift" burde det vært skuddpremie på.
Saeria Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Eller i stedet for å ta knert på dyret som jo er helt uskyldig og bare følger sine instinkter, kan man sørge for å være tidlig ute med kastrering. Eiere av hunnkatter har er minst like stort ansvar, så de bør sterilisere for å unngå uønskede kull.
Blairwitch Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Typisk adferd på ukastrerte hannkatter, du må nok bare vente, om du ikke vil ut og lete, men han kan jo ha gått langt. Håper du kastrerer når/hvis han kommer hjem igjen.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Katten vi hadde når jeg var liten stakk av gårde i 1-2 uker hvergang det var noen hukatter som hadde løpetid i området..
SoloSuper Skrevet 3. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. august 2008 Eiere av hunnkatter har er minst like stort ansvar, så de bør sterilisere for å unngå uønskede kull. Takk! Vi bare venter og ser.. er han borte så er han borte..
Gjest Nishiki Skrevet 3. august 2008 #15 Skrevet 3. august 2008 Takk! Vi bare venter og ser.. er han borte så er han borte..
Tabris Skrevet 3. august 2008 #16 Skrevet 3. august 2008 Jeg forstår ikke hvorfor en slik uttalelse skal være sjokkerende. I en slik situasjon kan man jo ikke gjøre annet enn å vente. Og er han borte... ja, så er det ikke mer man kan gjøre da heller.
Ms.Mee Skrevet 3. august 2008 #17 Skrevet 3. august 2008 Når man velger å få ei katt så skulle det blott mangle at man steriliserer/kastrerer han/hun når man tenker på alle de ungene som bare blir satt bort for å dø o.l.
inka Skrevet 4. august 2008 #18 Skrevet 4. august 2008 Å det er sikkert han som kom til oss! Nå er han kasterert og adoptert!
SoloSuper Skrevet 4. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 4. august 2008 Neida... den kom hjem. Må nevnes at det ikke er helt min katt.. er kjæresten min sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå