Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Mange rare ting man skal høre i sånne situasjoner http://tv2underholdning.no/moro/article1925963.ece
Gjest Gjest_AmandA_* Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 haha hehe Tipper det er mange her som har opplevd langt verre ting. Hva med å dele historiene deres, eventuelt komme med forslag til hvordan man kan gjøre oppholdet i stolen så behagelig som mulig (verbalt) AmandA
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Min gynekolog har faktisk sans for humor. Og han bør være glad for at jeg har det og. En gang jeg var der hadde han nettopp festet spekelet, kikka inn og sa med mørk eventyrstemmet "Universet....” LOL!
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Dette fikk jeg oppleve hos den kvinnelige gynekologen for etpar år siden: Hun: "Oppsann, dette skulle ikke kunne skje. Spekulumet har låst seg i åpnet-stilling! Jøsses da, hva i all verden.... Vent litt, jeg skal bare hente en ehhh tang. Neida, dette går ikke. Gjør det vondt? Harald, kan du komme inn litt? Harald?!! Nei, jeg må bare dra det ut, kan jo ikke bli der. Ojsann! Gikk det bra? Du finner bind på hyllen der. Jeg: :dåne:
Blåbæret Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 (endret) Dette fikk jeg oppleve hos den kvinnelige gynekologen for etpar år siden: Hun: "Oppsann, dette skulle ikke kunne skje. Spekulumet har låst seg i åpnet-stilling! Jøsses da, hva i all verden.... Vent litt, jeg skal bare hente en ehhh tang. Neida, dette går ikke. Gjør det vondt? Harald, kan du komme inn litt? Harald?!! Nei, jeg må bare dra det ut, kan jo ikke bli der. Ojsann! Gikk det bra? Du finner bind på hyllen der. Jeg: :dåne: Jeg har en veldig kjedelig gynikolog. Han er en av dem som sier lite eller ingenting under en undersøkelse. Det blir pinlig! Var litt morsomt når jeg var hos legen og skulle ta ut spiralen. Fikk spørsmål om en lærling kunne få gjøre det. Joda, det var greit det, de må jo få lære de også. Men lærlingen fant ikke tråden hun skulle dra i. Så det ble til at legen og lærlingen sto der og "gravde" etter denne tråden ganske lenge før de fant den. Den stakkars lærlingen så ganske flau ut når hun endelig kikka opp og hadde fått tak i spiralen Endret 1. august 2008 av LilleBlåklokke
Gjest Gjest_gjesp_* Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 HOHOHO! Utrolig hva dere med innovertiss må gjennomgå.
angeleyes Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Dette fikk jeg oppleve hos den kvinnelige gynekologen for etpar år siden: Hun: "Oppsann, dette skulle ikke kunne skje. Spekulumet har låst seg i åpnet-stilling! Jøsses da, hva i all verden.... Vent litt, jeg skal bare hente en ehhh tang. Neida, dette går ikke. Gjør det vondt? Harald, kan du komme inn litt? Harald?!! Nei, jeg må bare dra det ut, kan jo ikke bli der. Ojsann! Gikk det bra? Du finner bind på hyllen der. Jeg: :dåne:
Frigg Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 For et par år siden skulle jeg til rutinekontroll hos gynekologen. Gynekologen hadde fått ny, fancy gynekologstol som var elektrisk. Men problemet var at strømmen hadde gått i hele bygningen, så da jeg kom inn til gynekologen sa hun: "har du lyst til å være med på noe litt spesielt i dag? Gynekologstolen vår går nemlig på strøm, så den får vi desverre ikke til å bruke før elektrikerne har fått strømmen tilbake i bygget, og det kan ta noen timer. Så hvis vi skal få tatt denne kontrollen på deg i dag, så blir du nesten nødt til å sitte på huk!" Som sagt så gjort. Det ble en ganske så komisk gynekologtime ettersom ingen av oss hadde vært borti noe slikt før Men med litt kreativitet så fikk da gynekologen gjort det hun skulle
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Prøv en gynekolog som stinker en blanding av svette, hvitløk, sur kaffe og gammel røyk. Legg til at han er nærmere 100 enn 50 og du har mannen man bare gleeeeder seg til å oppsøke. NOT!
Chassi Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Usj! Det hørtes ikke hyggelig ut nei gjest #14. Kanskje 'min' er bedre da; han er råååkjekk
Heritære Skrevet 2. august 2008 #16 Skrevet 2. august 2008 (endret) Min "verste" opplevelse var da jeg for noen år siden skulle til min fastlege for å sette inn en hormonspiral....mens jeg lå der vel og lenge så kikket jeg opp for å se hva han drev på med....han leste bruksanvisningen Jeg er vanligvis ganske så rappkjeftet og spurte lett om han aldri hadde satt inn spiral før eller om det var lenge siden sist og fikk til svar at nja, han hadde aldri prøvd seg på hormonspiral så han måtte gå igjennom bruksanvisningen. Jøss, sa jeg...en mann som leser bruksanvisning skal man lete lenge etter . Han lo godt ^^ Endret 3. august 2008 av Heritære
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #17 Skrevet 3. august 2008 "...hvis vi skal få tatt denne kontrollen på deg i dag, så blir du nesten nødt til å sitte på huk!" ER DET MULIG????????? haha
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #18 Skrevet 3. august 2008 Var hos en kvinnelig gynekolog i utlandet en gang. Da jeg lå der ga hun meg et speil og spurte om jeg ikke ville se meg selv innover.....det fristet ikke helt. Hun så tatoveringen min og lurte på om jeg ikke ville bli med henne og tatovere seg....jesus!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #19 Skrevet 3. august 2008 Første gang jeg var hos gynologen var jeg nystelt og dusjet. Det første han sier er: Jøss, her ser man at du har pyntet deg! Fyrn var i 50 årene..
Frigg Skrevet 3. august 2008 #20 Skrevet 3. august 2008 Første gang jeg var hos gynologen var jeg nystelt og dusjet. Det første han sier er: Jøss, her ser man at du har pyntet deg! Fyrn var i 50 årene.. Men i jøsse navn da Men for å si det slik: han var nok veldig taknemlig for det, for tenk på alt "det andre" som kommer inn der da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå