Gå til innhold

Melkesjokolade med lakris

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen andre som har smakt den nye melkesjokoladen med lakrisbiter i fra Freia?

Jeg synes den var veldig søt (det går faktisk an.....), men at den likevel ikke smakte så mye lakris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ? Har freia kommet med det? Må prøves.. Elsker sjokolade med lakris, pleier å kjøpe islandsk sjokolade når jeg er på større matbutikker som tar inn det..

Skrevet
hæ? Har freia kommet med det? Må prøves.. Elsker sjokolade med lakris, pleier å kjøpe islandsk sjokolade når jeg er på større matbutikker som tar inn det..

ENIG!!!! "Draumur" som man får kjøpt på bl.a Deli De Luca er den BESTE sjokoladen jeg noensinne har smakt!!!!!

Skrevet
ENIG!!!! "Draumur" som man får kjøpt på bl.a Deli De Luca er den BESTE sjokoladen jeg noensinne har smakt!!!!!

Hit er enda bedre faktisk. Har funnet de på Ultra og noen store Meny butikker også...Åååå, nå fikk jeg lyst på sånn sjokolade..

Skrevet

Nå har jeg smakt den, og den var grei men ikke noe mer. Melkesjokolade med lakrisbåter altså...

Men hvis noen er klar for noe virkelig digg, så er hjemmelaget marsipan (grov) og lakriskick utrolig godt. Mye bedre enn sjokolade og lakris :-)

Skrevet

Hørtes godt ut..

Nå fikk jeg lyst på :spise:

Skrevet

Den var ikke noe spes. Alt for lite lakris, feil type lakris. Lakrisen var porøs, blir helt feil. Burde vært mer salt lakris i den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...