Gjest Gjest_Rådvill_* Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har ingen å spørre, så tenkte kanskje jeg skulle spørre dere vordende bruder.. Jeg har en venninne, vi har kjent hverandre i ca. 2 år, i starten var det mest sporadisk, men nå de siste månedene/halve året har vi blitt en del nærmere, men jeg er ikke invitert i bryllupet, men har veldig lyst å gi en liten oppmerksomhet på dagen hennes fordi Hun ønsker seg ikke stæsj og sånn, så jeg tenkte jeg skulle gi et bidrag til bryllupsreisen deres, da jeg har snust opp gavekonto-nummeret deres... Men hva er passende å gi? Jeg vil ikke gi for mye, men det er jo et bryllup, så litt må det jo være.. Jeg tenker at mellom 300-500 kanskje er passe, men 300 virker jo så stusslig? Det er jo så synlig når det gjelder sum også. Vanskelig dette siden dette er den første jeg kjenner sånn ordentlig som gifter seg..
Nettepett Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg synes 300,- er helt ok når du ikke er invitert i et bryllup, men allikevel vil gi noe. Selv er jeg ikke så glad i å gi penger, av samme grunn som du nevner: at det er så synlig når det gjelder sum De to siste bryllup jeg har vært gjest i har jeg gitt 500,-. Det har da vært i forbindelse med spleising, og det har vært fra både meg og min samboer.
Amanlis Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg synes 300,- er helt ok når du ikke er invitert i et bryllup, men allikevel vil gi noe. Selv er jeg ikke så glad i å gi penger, av samme grunn som du nevner: at det er så synlig når det gjelder sum De to siste bryllup jeg har vært gjest i har jeg gitt 500,-. Det har da vært i forbindelse med spleising, og det har vært fra både meg og min samboer. Signerer denne.
Gjest Mrs Smith Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Enig! 300 kr er på ingen måte stusselig. Hun kommer til å bli kjempeglad!
Kalorina Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 300 er mer enn nok når du ikke er invitert :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå